quote:Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef Joene94 het volgende:
Wel leuk dat een beetje uitproberen en alles..
Ik probeer zo'n chat, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Wat het betekend weet ik alleen niet.
Bedoel je deze?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:05 schreef Semmm het volgende:
weet iemand nog die taobao pagina waar altijd grappige gadgets en rare dingen op stonden?
Nee, het was een pagina van taobao zelf met allemaal hele rare en vreemde gadgetsquote:
Ooo die ken ik nog wel met die godfather pop. En die ijsblokjes van 1mm.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:14 schreef Semmm het volgende:
[..]
Nee, het was een pagina van taobao zelf met allemaal hele rare en vreemde gadgets
Je wordt gevraagd om opnieuw in te loggen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:59 schreef Joene94 het volgende:
Wel leuk dat een beetje uitproberen en alles..
Ik probeer zo'n chat, krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Wat het betekend weet ik alleen niet.
Moeilijk schoon/droog maken aan de binnen-onderkantquote:Op woensdag 4 november 2009 17:31 schreef hongtom het volgende:
ik wil ook zon bierglas waarbij de binnenkant net een omgekeerd flesje is.(zo een met dubbel glas) hoop dat het jack lukt ze in zij shop te krijgen...
De postpakketjes zijn gearriveerd en de glazen worden voorzichtig uitgeladenquote:Op woensdag 4 november 2009 14:04 schreef Twizu het volgende:
[..]
Hij kan er denk ik wel gewoon een sticker met 'Fragile' opplakken, maar of ze er in China rekening mee houden is een tweede.
Ja preciesquote:Op woensdag 4 november 2009 17:20 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Ooo die ken ik nog wel met die godfather pop. En die ijsblokjes van 1mm.
Heb jij geen vaatwasser dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef veda het volgende:
[..]
Moeilijk schoon/droog maken aan de binnen-onderkant
Ja, dat filmpje is hier al een keertje langs gekomen, jammer dat t zo gaatquote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
De postpakketjes zijn gearriveerd en de glazen worden voorzichtig uitgeladen
volgens mij kunnen ze gewoon in de vaatwasserquote:Op woensdag 4 november 2009 17:33 schreef veda het volgende:
[..]
Moeilijk schoon/droog maken aan de binnen-onderkant
hier ook nog wat pakketjes die later zijn besteld eerder binnen gekregen etc.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:28 schreef eagle89 het volgende:
[..]
Oke, nee heb er ook geen haast mee. Maar was er gewoon even nieuwschierig na hoe dit zat.
Heb je al iets gevonden gers? Ben ook geïnteresseerd.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:07 schreef gers het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik carnaval moet vertalen![]()
wil een origineel pak
Via taobaofieldguide, maar je kan bij die piraten supplier even kijken bij de rest van ze producten. Gok dat daar wel meer bijstaatquote:Op woensdag 4 november 2009 19:35 schreef Granaatappel het volgende:
Haha ziet er allemaal wel leuk uit!
Welke zoekterm heb je gebruikt? Ik krijg helaas niets gevonden onder halloween of costume...
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:54 schreef Dionysiou het volgende:
Deze is vet!
http://item.taobao.com/au(...)0dba0288938b8753.htm
Nee die moet aan een dik touw achter je aan lopen, in een bruin slordig gewaad.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
En me vriendin in deze dan
[ afbeelding ]
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,wtz5bsoqzg375v5q----------------40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s5&at_topsearch=1quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef monkeybrain het volgende:
Als je vrouwtjes wilt aantrekken moet je als een alpha mannetje gaan![]()
[ afbeelding ]
Terwijl ik mijn rekening wel gekoppelt heb en geverifieert hebquote:De ontvanger wil direct worden betaald. Voeg een creditcard toe blablabla...
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef Binkster001 het volgende:
Weet iemand al hoe het zit met de shipping op pbpurchase.com krijg je later van jack nog te horen hoeveel het is, of is het gewoon ''free'' shipping.
En ik heb problemen met Paypal, heb al gegoogelt en foksearch gebruikt maar niets werkt. Als ik iets op DX wil kopen en klik op Checkout, krijg ik bij paypal te horen:
[..]
Terwijl ik mijn rekening wel gekoppelt heb en geverifieert heb
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef thijs1994 het volgende:
Heeft iemand nog die link van die ebay-shop waar ze die gekke elektronische planten verkochten?? Wil wel graag zo'n ding kopen maar zit een beetje te kijken naar de prijzen, want die flauwkuldingen moet ik niet teveel aan uitgeven
Maar ik wil eigenlijk directe overschrijving hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:31 schreef Skiet het volgende:
[..]
Nee, is niet free shipping. Je krijgt de verzendkosten later te horen en die moet je dan gewoon betalen.
En ik zou even contact met paypal opnemen. Is je saldo wel positief? Even wat op je paypal storten kan helpen!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Binkster001 het volgende:
[..]
Maar ik wil eigenlijk directe overschrijving hebben
Dankje. Ga denk ik zo'n cheape van ebay halen.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Skiet het volgende:
[..]
www.dealextreme.com
anders even ebayen naar flip flap solar
Zoek op Ventriloquism of puppet of muppetquote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef kloink het volgende:
vraag me niet waarom maar ik zoek me de t*ring naar een Kermit de kikkkker handpop! Dus echt die pop waar je een hand in ze aars kan doen en er ook nog eens een beetje echt uitziet.
Ik heb op de gekste manieren gezocht op taobao maar ik kom niet verder dat kermit slippers..onderbroeken..mokken etc maar geen pop.
Iemand OOIT zoiets tegengekomen of een ingeving voor wat betreft taobao?
Sexy hoor.. Idee wat dat kost?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
En me vriendin in deze dan
[ afbeelding ]
http://item.taobao.com/au(...)0ba2954.htm?cm_cat=0 Met een beetje knippen een plakken kan je zo je hand in z'n anus steken. Succes!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:59 schreef kloink het volgende:
vraag me niet waarom maar ik zoek me de t*ring naar een Kermit de kikkkker handpop! Dus echt die pop waar je een hand in ze aars kan doen en er ook nog eens een beetje echt uitziet.
Ik heb op de gekste manieren gezocht op taobao maar ik kom niet verder dat kermit slippers..onderbroeken..mokken etc maar geen pop.
Iemand OOIT zoiets tegengekomen of een ingeving voor wat betreft taobao?
Cancel het maarquote:Op woensdag 4 november 2009 21:59 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist maar ff besteld![]()
Bicycle Mount Holder for Mobile Phone
[ afbeelding ]
3.53 euri en we kunnen bellen en navigeren op de fiets![]()
![]()
Wie wil dat nou niet
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25687
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:12 schreef eagle89 het volgende:
Weet iemand hoelang het nog kan gaan duren voordat ik mijn pakketjes binnen heb?
Ik heb net als vele anderen het varkentje bij jack besteld, die heb ik al meer dan een week binnen.. De andere twee pakketjes zijn 3 dagen later verzonden. Dus ik ging er vanuit dat ik die ongeveer drie dagen later zou krijgen. Deze theorie gaat dus blijkbaar niet helemaal op.
10/23/2009 PUR10231***** Package Shipped (via airmail shipping) 66668888,
10/23/2009 B2009102323***** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
10/20/2009 B2009102020***** Package Shipped (via Registered Air Mail) 66668888,
That means lower prices for Jack and lower prices for usquote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef jack-peng het volgende:
Now I am the VIP member of taobao.com ,3 yellow diamond as a buyer.
\quote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
That means lower prices for Jack and lower prices for us![]()
![]()
Thanks Jack keep up the good work
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 17:36 schreef PedroN het volgende:
[..]
De postpakketjes zijn gearriveerd en de glazen worden voorzichtig uitgeladen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |