quote:Op woensdag 4 november 2009 02:09 schreef mickeyD het volgende:
@ jack: give me your mail adres, i want to send you some info.
an hour dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
even een snelcursus engels:
Als je 'A' hebt, en het volgende woord begint met een klinker schrijf je "AN"
Of als het volgende woord klinkt alsof het met een klinker begint.. Kan zo snel even geen voorbeeld bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
ja ik weet t, maar mag t merk niet noemen hier..quote:hier nog veul meer:
echt gebeurd en ik schrok me doodquote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
moet ik dat verhaal ook als dementie beschouwen of is dat echt gebeurd?
Ja mooi hoor, die kan ik wel gebruiken voor een cadeauquote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed. Wat dacht je van een kleine tutorial te maken voor ons hoe dat werkt het aanmelden en dergelijke
Heb je deze ook gevonden?
[ afbeelding ]
Drop trouwens even de link naar die glazen.. kan Jack even zijn prijs geven..
Geweldigquote:Op woensdag 4 november 2009 02:42 schreef mickeyD het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0
I dont think so. My wife runs a very successful taobao shop, I buy stuff from taobao and always get discount. I mean come on, how do you make your money if you don't put a margin in your price?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For local taobao supplier,usually they can just ship items via Ems.
Further more, they can not get a nice discount EMS price.
I can imagine you will get a very high total price (product + shipping cost = total cost)
Just ordered 5 pcs of samples ,each for 1 pcs.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geweldig
Jack, get these in your shop!
OH MY GOD,you got a Chinese wife ??quote:Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef Rbhp het volgende:
[..]
I dont think so. My wife runs a very successful taobao shop, I buy stuff from taobao and always get discount. I mean come on, how do you make your money if you don't put a margin in your price?
I can test if shipping goes okayquote:Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef jack-peng het volgende:
Just ordered 5 pcs of samples ,each for 1 pcs.
THe only problem is how to ship it,need a good supplier of thick box.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |