Ja, dus verander je post meteen even.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef opastokvis het volgende:
vallen snuggals ook onder die regeling?
Is dat een merk johquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dus verander je post meteen even.
Bij twijfel altijd andere naam gebruiken.
hahah; there a lot moderators on fok jackquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Forum Admin!
It is the 1st time I see FOK admin.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jack reed Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..
Otherwise this topic will be get closed for ever
OK,Now I see.quote:[b]Jack,
In English for you:
We don't mind if you give answers to questions about sizes en sorts, though now you and a couple of users are turning these topics into tradetopics as if they are from your own site. And that is something we don't allow.
If you want to talk about deals and bargains and trades, please do so via email or MSN and not via FOK!.
And also: trading in fake clothing is prohibited by law in The Netherlands, so we don't allow that either. We do allow weblinks to your site about the clothes but not the mentioning of the brands.
Please refrain from doing these things in the future. Thanks for your understanding.
Greatings,
BrandX
moderator
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK,Now I see.
I will obey this rule.I will never answer price question in FOK
And that's no coincidencequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Forum Admin!
It is the 1st time I see FOK admin.![]()
![]()
OK,I swear I will stick to FOK rule in the future.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
And that's no coincidence
Just stick to our rules.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK,I swear I will stick to FOK rule in the future.
PS: Your signature picture is rather funny.
My best friend in Chinese starcraft forum use the similiar pictures as the forum image: [ afbeelding ]
moet ik dat verhaal ook als dementie beschouwen of is dat echt gebeurd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef opastokvis het volgende:
hahaha het zal allemaal wel xD
ik heb van de i een L gemaakt (een l dus), zal der proberen op te letten, maar als een echte opa ben ik af en toe dement of onder invloed. gelieve in deze gevallen de 65+ regeling na te leven en mij een beetje te ontzien![]()
bij de weg
dat aanstekergeval dat vanmiddag binnen is gekomen bleef ineens hangen dus ik zat met een vlam die niet uit wilde. dus heb ik hem uitgeblazen en enig geweld gebruikt om mijn kamer te vrijwaren van het rondspuitende gas.
daarna deed ie dus niks meer.
ik natuurlijk als een echte sloper dat ding uit elkaar gehaald, zit wat te spelen met het ventieltje en kom tot de conclusie dat het slangetje verstopt is.
dat vond het slangetje dus ook, want ik deed dat nog een paar keer en toen klapte het uit elkaar in mijn gezicht.
ik heb van het reservoir wat gewoon nog heel was maar een bommetje gemaakt om mezelf wat op te vrolijken
Moet je zoeken op "skeleton" dat is het soort (geen merknaam)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik zoek een mooi horloge, niet te groot (max doorsnede ongeveer 4-4,5cm), zwart of zilver, eentje waar je dat binnenwerk kan zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |