Ja, dus verander je post meteen even.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:56 schreef opastokvis het volgende:
vallen snuggals ook onder die regeling?
Is dat een merk johquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:58 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, dus verander je post meteen even.
Bij twijfel altijd andere naam gebruiken.
hahah; there a lot moderators on fok jackquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Forum Admin!
It is the 1st time I see FOK admin.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
jack reed Chinese webshops-topic #32 - Waar ik offtopic ga..
Otherwise this topic will be get closed for ever
OK,Now I see.quote:[b]Jack,
In English for you:
We don't mind if you give answers to questions about sizes en sorts, though now you and a couple of users are turning these topics into tradetopics as if they are from your own site. And that is something we don't allow.
If you want to talk about deals and bargains and trades, please do so via email or MSN and not via FOK!.
And also: trading in fake clothing is prohibited by law in The Netherlands, so we don't allow that either. We do allow weblinks to your site about the clothes but not the mentioning of the brands.
Please refrain from doing these things in the future. Thanks for your understanding.
Greatings,
BrandX
moderator
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:20 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK,Now I see.
I will obey this rule.I will never answer price question in FOK
And that's no coincidencequote:Op dinsdag 3 november 2009 23:16 schreef jack-peng het volgende:
[..]
Forum Admin!
It is the 1st time I see FOK admin.![]()
![]()
OK,I swear I will stick to FOK rule in the future.quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
And that's no coincidence
Just stick to our rules.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:39 schreef jack-peng het volgende:
[..]
OK,I swear I will stick to FOK rule in the future.
PS: Your signature picture is rather funny.
My best friend in Chinese starcraft forum use the similiar pictures as the forum image: [ afbeelding ]
moet ik dat verhaal ook als dementie beschouwen of is dat echt gebeurd?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:52 schreef opastokvis het volgende:
hahaha het zal allemaal wel xD
ik heb van de i een L gemaakt (een l dus), zal der proberen op te letten, maar als een echte opa ben ik af en toe dement of onder invloed. gelieve in deze gevallen de 65+ regeling na te leven en mij een beetje te ontzien![]()
bij de weg
dat aanstekergeval dat vanmiddag binnen is gekomen bleef ineens hangen dus ik zat met een vlam die niet uit wilde. dus heb ik hem uitgeblazen en enig geweld gebruikt om mijn kamer te vrijwaren van het rondspuitende gas.
daarna deed ie dus niks meer.
ik natuurlijk als een echte sloper dat ding uit elkaar gehaald, zit wat te spelen met het ventieltje en kom tot de conclusie dat het slangetje verstopt is.
dat vond het slangetje dus ook, want ik deed dat nog een paar keer en toen klapte het uit elkaar in mijn gezicht.
ik heb van het reservoir wat gewoon nog heel was maar een bommetje gemaakt om mezelf wat op te vrolijken
Moet je zoeken op "skeleton" dat is het soort (geen merknaam)quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:59 schreef dralion13 het volgende:
Ik zoek een mooi horloge, niet te groot (max doorsnede ongeveer 4-4,5cm), zwart of zilver, eentje waar je dat binnenwerk kan zien
http://search1.taobao.com(...)tm?ssid=s18#ListViewquote:Op woensdag 4 november 2009 00:40 schreef DjimmyR het volgende:
Iemand al één van deze horloges besteld?
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5483.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5485.html
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-5482.html
http://www.budgetgadgets.(...)tch-1101-p-2601.html
For local taobao supplier,usually they can just ship items via Ems.quote:Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef mickeyD het volgende:
sinds ik vorige maand een espresso apparaat had aangeschaft was mn lief helemaal verliefd geworden op een bepaald merk dubbelwandige cappuccino glazen.
ik kijken in de stad, WTF!?!![]()
¤20 per 2
dat kon beter dacht ik, ik zoeken op taobao.com
ja hoor, ruim voorradig ook nog!
gezien ik dankzij de engelse tutorial op taobaonow een account heb op taobao kon ik op het "chat" knopje drukken en de verkoper aanspreken..
blijkt ie gewoon engels te kunnen..![]()
hij had nog nooit wat verstuurt buiten china, dat wilde die wel eens proberen, en hij ging meteen een paypal account aanmaken.
zou mooi zijn, hij verkoopt de glazen (alle maten heeft ie) voor ¤3 per set!
ben benieuwd wat de verzendkosten gaan zijn.. hij zou vandeweek contact opnemen per mail.
(zo, beetje lange tvp, maargoed)
[ afbeelding ]
I think you right jack, I think the shipping cost is very high for itquote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For local taobao supplier,usually they can just ship items via Ems.
Further more, they can not get a nice discount EMS price.
I can imagine you will get a very high total price (product + shipping cost = total cost)
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:47 schreef mickeyD het volgende:
sinds ik vorige maand een espresso apparaat had aangeschaft was mn lief helemaal verliefd geworden op een bepaald merk dubbelwandige cappuccino glazen.
ik kijken in de stad, WTF!?!![]()
¤20 per 2
dat kon beter dacht ik, ik zoeken op taobao.com
ja hoor, ruim voorradig ook nog!
gezien ik dankzij de engelse tutorial op taobaonow een account heb op taobao kon ik op het "chat" knopje drukken en de verkoper aanspreken..
blijkt ie gewoon engels te kunnen..![]()
hij had nog nooit wat verstuurt buiten china, dat wilde die wel eens proberen, en hij ging meteen een paypal account aanmaken.
zou mooi zijn, hij verkoopt de glazen (alle maten heeft ie) voor ¤3 per set!
ben benieuwd wat de verzendkosten gaan zijn.. hij zou vandeweek contact opnemen per mail.
(zo, beetje lange tvp, maargoed)
[ afbeelding ]
What is the taobao link ?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed. Wat dacht je van een kleine tutorial te maken voor ons hoe dat werkt het aanmelden en dergelijke
Heb je deze ook gevonden?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 november 2009 01:22 schreef jack-peng het volgende:
[..]
What is the taobao link ?![]()
I like this item.I would like to own one myself.
Scheelt dat veel in de kosten?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:35 schreef mickeyD het volgende:
1) http://taobaofieldguide.com/category/getting-started-on-taobao
2) http://taobaofieldguide.c(...)for-a-taobao-account
de rest is een kwestie van goed lezen, en je mail afwachten op een bevestiging!
vergeet niet te bevestigen!
(let op: de aanmeld pagina verschilt iets van de gene ze tonen, maar als je iets goed invult, zie je een groene V verschijnen)
ligt er aan of de verkoper naar nederland verstuurt he, dan sla je een persoon over die er ook aan wil verdienen.. toch?quote:
For this item: http://item.taobao.com/au(...)af3f0aa.htm?cm_cat=0quote:Op woensdag 4 november 2009 01:29 schreef mickeyD het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)af3f0aa.htm?cm_cat=0
these are the one's i ordered
here is the brand search link:
http://search1.taobao.com/browse/0/n-g,mjxwi5ln-------2-------b--40--commend-0-all-0.htm?ssid=e-s1&at_topsearch=1
jack mag geen prijzen meer noemen he
Ja oke,quote:Op woensdag 4 november 2009 01:42 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ligt er aan of de verkoper naar nederland verstuurt he, dan sla je een persoon over die er ook aan wil verdienen.. toch?
Please edit your post...quote:
he did not gave me a price, since he had to make a paypal account, he is going to contact me about price including shipping this week.quote:What is the total price including shipping cost he give to you ?
If I can not beat his price,I will give up to update this item in my website
Use mail/pm then, don't discuss prices here.quote:Op woensdag 4 november 2009 01:46 schreef mickeyD het volgende:
[..]
he did not gave me a price, since he had to make a paypal account, he is going to contact me about price including shipping this week.
i am not undermining your work, but you do not have those on your website.. and since i had an taobao accout, i asked him if he could send them..
nou, dat kwam meer door die verkoper, ik wilde eigenlijk weten of t er 2 per prijs waren.. en van t een kwam t anderequote:Op woensdag 4 november 2009 01:43 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ja oke,
maar voor een paar dollar minder... Vind het eigenlijk wel makkelijk om ff een mailtje te sturen naar Jack en het komt goed
Nu moet je veel zelf gaan regelen...
even een snelcursus engels:quote:Op woensdag 4 november 2009 01:48 schreef mickeyD het volgende:
a admin removed it allready..
i did not even mentioned a brandname
quote:Op woensdag 4 november 2009 02:09 schreef mickeyD het volgende:
@ jack: give me your mail adres, i want to send you some info.
an hour dus bijvoorbeeldquote:Op woensdag 4 november 2009 01:56 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
even een snelcursus engels:
Als je 'A' hebt, en het volgende woord begint met een klinker schrijf je "AN"
Of als het volgende woord klinkt alsof het met een klinker begint.. Kan zo snel even geen voorbeeld bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
ja ik weet t, maar mag t merk niet noemen hier..quote:hier nog veul meer:
echt gebeurd en ik schrok me doodquote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
moet ik dat verhaal ook als dementie beschouwen of is dat echt gebeurd?
Ja mooi hoor, die kan ik wel gebruiken voor een cadeauquote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Skiet het volgende:
[..]
Klinkt allemaal goed. Wat dacht je van een kleine tutorial te maken voor ons hoe dat werkt het aanmelden en dergelijke
Heb je deze ook gevonden?
[ afbeelding ]
Drop trouwens even de link naar die glazen.. kan Jack even zijn prijs geven..
Geweldigquote:Op woensdag 4 november 2009 02:42 schreef mickeyD het volgende:
http://item.taobao.com/au(...)bfd4bfc.htm?cm_cat=0
I dont think so. My wife runs a very successful taobao shop, I buy stuff from taobao and always get discount. I mean come on, how do you make your money if you don't put a margin in your price?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:10 schreef jack-peng het volgende:
[..]
For local taobao supplier,usually they can just ship items via Ems.
Further more, they can not get a nice discount EMS price.
I can imagine you will get a very high total price (product + shipping cost = total cost)
Just ordered 5 pcs of samples ,each for 1 pcs.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Geweldig
Jack, get these in your shop!
OH MY GOD,you got a Chinese wife ??quote:Op woensdag 4 november 2009 09:09 schreef Rbhp het volgende:
[..]
I dont think so. My wife runs a very successful taobao shop, I buy stuff from taobao and always get discount. I mean come on, how do you make your money if you don't put a margin in your price?
I can test if shipping goes okayquote:Op woensdag 4 november 2009 09:54 schreef jack-peng het volgende:
Just ordered 5 pcs of samples ,each for 1 pcs.
THe only problem is how to ship it,need a good supplier of thick box.
Ik ga voor een combinatie. Communicatie service en betrouwbaarheid zijn alle maal belangrijk maar de prijs ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.
Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
Overigens, met betrekking tot die koffie/thee glazen:
Nespresso, what else? Deel 5
Zie mijn posts en pics daar.![]()
Lijkt mij iets handiger dan laten opsturen van glas uit China.. Ok, het design _is_ minder, maar goed, de glazen zijn wel heel als je thuis komt.. En ik heb mij laten vertellen dat vloeistoffen drinken beter werkt met hele glazen. En wil je per sé spul uit China.. Het ikea spul is allemaal handmade in China.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef xyl333 het volgende:
Na al die cappuccino's in beeld begin ik trek te krijgen. Mijn George Clooney coffee maker heeft echter geen cappuccino mogelijkheid, ik wil zo'n cappuccinatore bestellen. Ik ben die dingen nog niet op de bekende websites tegen gekomen, iemand anders wel?
The GeorgeClooneyCompany noemt zo'n apparaat overigens errosjino, en dan net iets Engelser qua spelling...
(mogen plaatjes naar echte producten eigenlijk wel?)
Bij deze: http://smaak.blogo.nl/2007/10/18/de-perfecte-cappuccino/quote:Op woensdag 4 november 2009 11:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Doe maar geen plaatjes. Zet gewoon een link naar het plaatje, dat mag zeker wel. Al lijkt het me niet echt een probleem.
Simpel, de prijs. Voor de items die ik uit China haal geldt voor mij simpel: de kosten moeten laag zijn, en het boeit me niet dat ontvangst minimaal 2 weken kost. Enige belangrijke voor mij (wat nu foutliep bij DX) is dat er communicatie is bij een vertraging.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.
Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
quote:Pakketje uit Azië is redelijk snel in Nederland via EMS. Laat Nederland nu een land zijn waar TNT het overneemt en het moet bezorgen. Iedereen is lyrisch over de snelle levering maar ik moet helaas weer wachten totdat men schijnbaar eens gaat kijken. Contact opgenomen met TNT en die zouden de douane ???? aan het werk zetten. Volgens mij en de douane komen de pakketjes niet bij hen maar de koeriers. Dus TNT is heel laks met dit soort zaken. Vreemd vind ik wel dat sommige zaken uit b.v. singapore soms binnen 1 week bij mij thuis zijn.
voorbeeld redenen waarom pakketjes zolang onderweg zijn somsquote:Nu heb ik wat besteld via internet en het pakketje komt vanuit Hong Kong. Het pakketje was in 3 dagen al in Nederland. En dan krijg ik pas 3 weken later bericht van tnt, en niet zo maar een. Ze zaten namelijk te wachten op mijn inklarings instructie die bij de brief hoorde van dat mijn pakketje was aangekomen, en die brief heb ik nooit gehad!!!!!! Wat nog erger is zeggen ze ook nog als ik niet binnen 2 weken die instructie geef dat ze m’n pakketje als onverzonden beschouwen!!!!!!!!!!!! Nadat ik die brief had ontvangen gelijk naar TNT gebeld, zeggen ze’ oh ja joh u hoorde die inklaringsinstructie brief al te hebben gehad, er zal binnen 48 uur contact met u worden opgenomen. Ik wachtte daarna 3 dagen, heb ik besloten maar eens terug te bellen. Zeggen ze, oh onze excuses dat er geen contact met u is opgenomen, u moet maar zelf een brief schrijven met een inklarings instructie aangezien u de formulier nog niet heeft. Ik had het afgelopen vrijdag opgestuurd, krijg ik maandag 07.30 jajaja een telefoontje van tnt, ja mevrouw uw pakketje staat hier al een tijdje en ik heb uw inklarings instructie nog niet gehad!!!! Toen werd ik echt boos. Nu is het dinsdag en wou ik graag de status weten van mijn pakketje en of ze mijn brief al verwerken en dat ze het nu eindelijk opsturen naar mij. dus bel ik, en krijg ik alleen maar een boze man aan de telefoon alsof ik een lastige zeur ben.
Nou sorry hoor, mijn pakketje is nu onderhand al een maand in Nederland en die brief van binnen 2 weken die instructie anders krijgt u uw pakketje niet zit nog in mijn hoofd, Ik ben echt bang dat ik hem echt niet meer krijg, daar gaat mijn geld
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef mickeyD het volgende:
@ rbhp: vrije handel is gelukkig toegestaan hier, maar om nou via dit topic onder jack zn duiven te gaan schieten klinkt wat suf (ondanks dat ik nog nooit wat bij hem besteld heb) hij doet zn best, reageert zelfs hier vaak, en dat kost ook tijd (en dus geld)
je zult van hele goede huizen moeten komen, met vanaf het begin een heel sterk product en concept, en vooral goedkopere verzendkosten wil je door kunnen breken.
zijn handel is gegroeit over een lange periode, met vallen en opstaan..
maargoed, beter goed gejat, dan slecht verzonnen.. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |