Ik ga voor een combinatie. Communicatie service en betrouwbaarheid zijn alle maal belangrijk maar de prijs ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.
Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
Overigens, met betrekking tot die koffie/thee glazen:
Nespresso, what else? Deel 5
Zie mijn posts en pics daar.![]()
Lijkt mij iets handiger dan laten opsturen van glas uit China.. Ok, het design _is_ minder, maar goed, de glazen zijn wel heel als je thuis komt.. En ik heb mij laten vertellen dat vloeistoffen drinken beter werkt met hele glazen. En wil je per sé spul uit China.. Het ikea spul is allemaal handmade in China.
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef xyl333 het volgende:
Na al die cappuccino's in beeld begin ik trek te krijgen. Mijn George Clooney coffee maker heeft echter geen cappuccino mogelijkheid, ik wil zo'n cappuccinatore bestellen. Ik ben die dingen nog niet op de bekende websites tegen gekomen, iemand anders wel?
The GeorgeClooneyCompany noemt zo'n apparaat overigens errosjino, en dan net iets Engelser qua spelling...
(mogen plaatjes naar echte producten eigenlijk wel?)
Bij deze: http://smaak.blogo.nl/2007/10/18/de-perfecte-cappuccino/quote:Op woensdag 4 november 2009 11:53 schreef Skiet het volgende:
[..]
Doe maar geen plaatjes. Zet gewoon een link naar het plaatje, dat mag zeker wel. Al lijkt het me niet echt een probleem.
Simpel, de prijs. Voor de items die ik uit China haal geldt voor mij simpel: de kosten moeten laag zijn, en het boeit me niet dat ontvangst minimaal 2 weken kost. Enige belangrijke voor mij (wat nu foutliep bij DX) is dat er communicatie is bij een vertraging.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.
Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
quote:Pakketje uit Azië is redelijk snel in Nederland via EMS. Laat Nederland nu een land zijn waar TNT het overneemt en het moet bezorgen. Iedereen is lyrisch over de snelle levering maar ik moet helaas weer wachten totdat men schijnbaar eens gaat kijken. Contact opgenomen met TNT en die zouden de douane ???? aan het werk zetten. Volgens mij en de douane komen de pakketjes niet bij hen maar de koeriers. Dus TNT is heel laks met dit soort zaken. Vreemd vind ik wel dat sommige zaken uit b.v. singapore soms binnen 1 week bij mij thuis zijn.
voorbeeld redenen waarom pakketjes zolang onderweg zijn somsquote:Nu heb ik wat besteld via internet en het pakketje komt vanuit Hong Kong. Het pakketje was in 3 dagen al in Nederland. En dan krijg ik pas 3 weken later bericht van tnt, en niet zo maar een. Ze zaten namelijk te wachten op mijn inklarings instructie die bij de brief hoorde van dat mijn pakketje was aangekomen, en die brief heb ik nooit gehad!!!!!! Wat nog erger is zeggen ze ook nog als ik niet binnen 2 weken die instructie geef dat ze m’n pakketje als onverzonden beschouwen!!!!!!!!!!!! Nadat ik die brief had ontvangen gelijk naar TNT gebeld, zeggen ze’ oh ja joh u hoorde die inklaringsinstructie brief al te hebben gehad, er zal binnen 48 uur contact met u worden opgenomen. Ik wachtte daarna 3 dagen, heb ik besloten maar eens terug te bellen. Zeggen ze, oh onze excuses dat er geen contact met u is opgenomen, u moet maar zelf een brief schrijven met een inklarings instructie aangezien u de formulier nog niet heeft. Ik had het afgelopen vrijdag opgestuurd, krijg ik maandag 07.30 jajaja een telefoontje van tnt, ja mevrouw uw pakketje staat hier al een tijdje en ik heb uw inklarings instructie nog niet gehad!!!! Toen werd ik echt boos. Nu is het dinsdag en wou ik graag de status weten van mijn pakketje en of ze mijn brief al verwerken en dat ze het nu eindelijk opsturen naar mij. dus bel ik, en krijg ik alleen maar een boze man aan de telefoon alsof ik een lastige zeur ben.
Nou sorry hoor, mijn pakketje is nu onderhand al een maand in Nederland en die brief van binnen 2 weken die instructie anders krijgt u uw pakketje niet zit nog in mijn hoofd, Ik ben echt bang dat ik hem echt niet meer krijg, daar gaat mijn geld
quote:Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef mickeyD het volgende:
@ rbhp: vrije handel is gelukkig toegestaan hier, maar om nou via dit topic onder jack zn duiven te gaan schieten klinkt wat suf (ondanks dat ik nog nooit wat bij hem besteld heb) hij doet zn best, reageert zelfs hier vaak, en dat kost ook tijd (en dus geld)
je zult van hele goede huizen moeten komen, met vanaf het begin een heel sterk product en concept, en vooral goedkopere verzendkosten wil je door kunnen breken.
zijn handel is gegroeit over een lange periode, met vallen en opstaan..
maargoed, beter goed gejat, dan slecht verzonnen.. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |