abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74376430
@MacorgaZ en @Skiet:

Reply gekregen van DX. Netjes mededeling dat item out of stock is en of ik wil wachten. Uiteraard wil ik dat, enige wens was communicatie. Want misschien moet ik het adres ook veranderen nog bijvoorbeeld, zodat het niet verkeerd uitkomt.

Ofwel, eindelijk communicatie. Dus Duckie is blij
  woensdag 4 november 2009 @ 10:10:57 #177
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74376542
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.

Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
No bad soldiers under a good leader
pi_74376614
Nee sorry de prijs is voor mij belangrijker ik doe liever 3 aankopen van ¤2,50 waarvan er dan 1 mislukt dan 2 aankopen van ¤5,00 die perfect gaan.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  woensdag 4 november 2009 @ 10:25:11 #179
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74376956
Ok....
No bad soldiers under a good leader
pi_74377110
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.

Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
Ik ga voor een combinatie. Communicatie service en betrouwbaarheid zijn alle maal belangrijk maar de prijs ook.

Ik heb ook weleens een aankoop bij taobaonow gedaan. Prima en snelle service maar de prijs stond me niet aan. Ik had het idee "prijs behoorlijk hoog werd". Dit is mijn mening.

Jack zijn service vind ik wel goed alleen ik baal ervan dat het dagen duurd. 2/3 dagen wachten op antwoord wat de prijs is, 2/3 dagen wachten op een paypal link. En dan wachten todat het bij hun komt en naar mij word gestuurd. Daarin tegen vind ik de verzendkosten redelijk. ( ik ben en blijf een nederlander)
  woensdag 4 november 2009 @ 10:34:49 #181
238694 Rbhp
sakwadicock
pi_74377273
Ik heb genoeg vrienden die een handelsbedrijf hebben en die doen zaken met bedrijven. Marges zijn belangrijk omdat het gaat om grote volumes. In dit geval gaat het om individu's, dan is het verschil van bijvoorbeeld 1 euro minder belangrijk omdat het om 2 of 3 units gaat. Anyway, het moet snel en transparant, dat is mijn mening.
No bad soldiers under a good leader
pi_74377535
Daar ben ik het wel met je eens. Wat ook belangrijk is ( vind ik) dat je van te voren weet waar je aan begint. Bij taoboanow weleens gehad wat gekocht en betaald voor het product maar geen verzendkosten. Dat de verzendkosten gigantisch waren toen het eenmaal liep. Wat doe je dan? Niks je hebt al betaald voor het product dus dan ga je ook niet zeuren over de verzendkosten.

Ik zou het persoonlijk niet erg vinden om bijvoorbeeld een paar dollar meer te betalen als dat de dingen zou versnellen. Maar het moet wel redelijk blijven.
pi_74377559
Om heel eerlijk vind ik de prijs belangrijk toch wel een doorslaggevende factor. Dat geldt voor veel mensen, als je ziet hoeveel berichten er wel niet zijn van mensen die aangeven dat Rachel duurder dan Jack is... mensen sturen ze dus beide een mail om te zorgen dat ze de laagst mogelijke prijs hebben.

Die glazen zijn een toppertje trouwens. Benieuwd naar de kwaliteit.

@RBHP check even de OP voor de calculator van de Taobao prijs die Jack geeft.
  woensdag 4 november 2009 @ 11:02:18 #184
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_74378158
Overigens, met betrekking tot die koffie/thee glazen:

Nespresso, what else? Deel 5

Zie mijn posts en pics daar.
Lijkt mij iets handiger dan laten opsturen van glas uit China.. Ok, het design _is_ minder, maar goed, de glazen zijn wel heel als je thuis komt.. En ik heb mij laten vertellen dat vloeistoffen drinken beter werkt met hele glazen. En wil je per sé spul uit China.. Het ikea spul is allemaal handmade in China.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_74378392
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:02 schreef neo2000 het volgende:
Overigens, met betrekking tot die koffie/thee glazen:

Nespresso, what else? Deel 5

Zie mijn posts en pics daar.
Lijkt mij iets handiger dan laten opsturen van glas uit China.. Ok, het design _is_ minder, maar goed, de glazen zijn wel heel als je thuis komt.. En ik heb mij laten vertellen dat vloeistoffen drinken beter werkt met hele glazen. En wil je per sé spul uit China.. Het ikea spul is allemaal handmade in China.

Bedankt voor de tip. Maar ik ga toch echt eerst een setje uit China over laten vliegen als de prijs niet te hoog is. Wil het wel even proberen. Thee drinken uit zelf geïmporteerd glas zal mij vast extra doen genieten.
pi_74379305
Na al die cappuccino's in beeld begin ik trek te krijgen. Mijn George Clooney coffee maker heeft echter geen cappuccino mogelijkheid, ik wil zo'n cappuccinatore bestellen. Ik ben die dingen nog niet op de bekende websites tegen gekomen, iemand anders wel?
The GeorgeClooneyCompany noemt zo'n apparaat overigens errosjino, en dan net iets Engelser qua spelling...

(mogen plaatjes naar echte producten eigenlijk wel?)
pi_74380046
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef xyl333 het volgende:
Na al die cappuccino's in beeld begin ik trek te krijgen. Mijn George Clooney coffee maker heeft echter geen cappuccino mogelijkheid, ik wil zo'n cappuccinatore bestellen. Ik ben die dingen nog niet op de bekende websites tegen gekomen, iemand anders wel?
The GeorgeClooneyCompany noemt zo'n apparaat overigens errosjino, en dan net iets Engelser qua spelling...

(mogen plaatjes naar echte producten eigenlijk wel?)

Doe maar geen plaatjes. Zet gewoon een link naar het plaatje, dat mag zeker wel. Al lijkt het me niet echt een probleem.
pi_74380212
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:53 schreef Skiet het volgende:

[..]

Doe maar geen plaatjes. Zet gewoon een link naar het plaatje, dat mag zeker wel. Al lijkt het me niet echt een probleem.
Bij deze: http://smaak.blogo.nl/2007/10/18/de-perfecte-cappuccino/
Echt een handig ding, heb hem live in action gezien.
pi_74380266
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:10 schreef Rbhp het volgende:
Even een vraagje, aangezien ik al via de PM enkele vragen heb ontvangen.

Als bedrijf A en bedrijf B dezelfde dienst aanbieden, het kopen en versturen van producten, en bedrijf A's service prijs is 5 euro. Om te concurreren gaat bedrijf B op de helft zitten (2.5). Waar kiezen jullie dan voor? Oftewel, wat maakt nou het verschil? Is service en betrouwbaarheid, en ook communicatie belangrijker dan die 2.5 euro? Ik denk namelijk dat ik het beter kan dan de meeste bedrijven hier.
Simpel, de prijs. Voor de items die ik uit China haal geldt voor mij simpel: de kosten moeten laag zijn, en het boeit me niet dat ontvangst minimaal 2 weken kost. Enige belangrijke voor mij (wat nu foutliep bij DX) is dat er communicatie is bij een vertraging.

Als ik iets snel wil hebben dan bestel ik wel voor meer geld in NL of haal het op. Maar dat zijn vaak andere artikelen dan varkentjes-lampjes
  woensdag 4 november 2009 @ 12:20:56 #190
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_74380909
Aanvulling op tha_duck:
Als je "rotzooi" koopt uit China dan vind je dat niet erg omdat het toch goedkoop is, wanneer je meer moet gaan betalen is het niet leuk meer om "rotzooi" te kopen
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  woensdag 4 november 2009 @ 12:40:44 #191
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74381544
Die glazen zijn wel echt heel tof!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  woensdag 4 november 2009 @ 13:17:26 #192
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74382747
Haha Jack youre the boss.
I had to laugh about your posts to Remlof
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:20:56 #193
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74382874
@ rbhp: vrije handel is gelukkig toegestaan hier, maar om nou via dit topic onder jack zn duiven te gaan schieten klinkt wat suf (ondanks dat ik nog nooit wat bij hem besteld heb) hij doet zn best, reageert zelfs hier vaak, en dat kost ook tijd (en dus geld)
je zult van hele goede huizen moeten komen, met vanaf het begin een heel sterk product en concept, en vooral goedkopere verzendkosten wil je door kunnen breken.
zijn handel is gegroeit over een lange periode, met vallen en opstaan..
maargoed, beter goed gejat, dan slecht verzonnen.. toch?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74382949
haha, vandaag gelachen. Kwam op school, kwam een vriendin van me naar me toe met een droog verhaal:
Haar vader ging met 3 andere vrienden de marathon van NY lopen, nu hadden ze natuurlijk ook tijd om de stad te bekijken. Tijdens hun verblijf werd hun "Iphones" aangeboden, voor een gunstige prijs van 300$. Nu gingen ze onderhandelen, en als ze er 5 zouden kopen kregen ze ze voor 100$ Per stuk(al dom genoeg om dat te geloven ) Die vent liet ook de menutjes zien etc. Zag er allemaal echt uit. Maar eenmaal op het vliegveld gingen ze hun cadeautjes voor thuis maar eens beter bekijken. Wat blijkt, ze hadden een Ifone gekocht van bijv focalprice. Er zat namelijk geen appeltje acherop . Gelukkig konden ze er hard om lachen, maar had niet verwacht dat er nog mensen in zouden trappen, die neppe ifones
  woensdag 4 november 2009 @ 13:25:27 #195
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_74383038
Lekkere handel ja.

Je laat een echte zien, geeft nepperds.
Tel uit je winst!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:27:20 #196
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74383112
dat lukt je hier alleen nog bij brugklassers
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  woensdag 4 november 2009 @ 13:43:19 #197
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74383670
kwam trouwens wat vage verhalen tegen over TNT en EMS in nederland:
quote:
Pakketje uit Azië is redelijk snel in Nederland via EMS. Laat Nederland nu een land zijn waar TNT het overneemt en het moet bezorgen. Iedereen is lyrisch over de snelle levering maar ik moet helaas weer wachten totdat men schijnbaar eens gaat kijken. Contact opgenomen met TNT en die zouden de douane ???? aan het werk zetten. Volgens mij en de douane komen de pakketjes niet bij hen maar de koeriers. Dus TNT is heel laks met dit soort zaken. Vreemd vind ik wel dat sommige zaken uit b.v. singapore soms binnen 1 week bij mij thuis zijn.
quote:
Nu heb ik wat besteld via internet en het pakketje komt vanuit Hong Kong. Het pakketje was in 3 dagen al in Nederland. En dan krijg ik pas 3 weken later bericht van tnt, en niet zo maar een. Ze zaten namelijk te wachten op mijn inklarings instructie die bij de brief hoorde van dat mijn pakketje was aangekomen, en die brief heb ik nooit gehad!!!!!! Wat nog erger is zeggen ze ook nog als ik niet binnen 2 weken die instructie geef dat ze m’n pakketje als onverzonden beschouwen!!!!!!!!!!!! Nadat ik die brief had ontvangen gelijk naar TNT gebeld, zeggen ze’ oh ja joh u hoorde die inklaringsinstructie brief al te hebben gehad, er zal binnen 48 uur contact met u worden opgenomen. Ik wachtte daarna 3 dagen, heb ik besloten maar eens terug te bellen. Zeggen ze, oh onze excuses dat er geen contact met u is opgenomen, u moet maar zelf een brief schrijven met een inklarings instructie aangezien u de formulier nog niet heeft. Ik had het afgelopen vrijdag opgestuurd, krijg ik maandag 07.30 jajaja een telefoontje van tnt, ja mevrouw uw pakketje staat hier al een tijdje en ik heb uw inklarings instructie nog niet gehad!!!! Toen werd ik echt boos. Nu is het dinsdag en wou ik graag de status weten van mijn pakketje en of ze mijn brief al verwerken en dat ze het nu eindelijk opsturen naar mij. dus bel ik, en krijg ik alleen maar een boze man aan de telefoon alsof ik een lastige zeur ben.
Nou sorry hoor, mijn pakketje is nu onderhand al een maand in Nederland en die brief van binnen 2 weken die instructie anders krijgt u uw pakketje niet zit nog in mijn hoofd, Ik ben echt bang dat ik hem echt niet meer krijg, daar gaat mijn geld
voorbeeld redenen waarom pakketjes zolang onderweg zijn soms
daarbij las ik ook dat als TNT voor je inklaart, ze 12,50 rekenen, en soms zelfs 17,50 per pakket!
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_74383738
quote:
Op woensdag 4 november 2009 13:20 schreef mickeyD het volgende:
@ rbhp: vrije handel is gelukkig toegestaan hier, maar om nou via dit topic onder jack zn duiven te gaan schieten klinkt wat suf (ondanks dat ik nog nooit wat bij hem besteld heb) hij doet zn best, reageert zelfs hier vaak, en dat kost ook tijd (en dus geld)
je zult van hele goede huizen moeten komen, met vanaf het begin een heel sterk product en concept, en vooral goedkopere verzendkosten wil je door kunnen breken.
zijn handel is gegroeit over een lange periode, met vallen en opstaan..
maargoed, beter goed gejat, dan slecht verzonnen.. toch?

Jezus gast wat een onzin lul je hier met beter goed gejat dan slecht verzonnen. Dat slaat echt helemaal nergens op. Daarnaast denk ik dat heel veel mensen zo overstappen als hij een goedkopere service kan aanbieden. Alles gaat in het NL dus geen kans dat er bij het vertalen iets misgaat. Daarnaast, leuk dat Jack hier in het topic meepraat. Maar dat geeft hem geen monopolie positie. Als consument (wij dus) wil je juist zoveel mogelijk concurrentie. Dat houdt ze scherp en zorgt ook voor scherpe prijzen.

En je praat over een heel sterk product en concept. Nogmaals, je weet niet waar je over praat. Het concept is gewoon hetzelfde als nu natuurlijk. Wij vinden een product leuk, geven dit aan bij iemand. Vervolgens wordt het aangekocht en doorgestuurd naar ons. Weinig aan het concept te veranderen of fout aan te doen. Enige wat hij zou kunnen overwegen is een echt goed systeem waar wij orders kunnen invoeren en waar vervolgens door hem/medewerkers de prijzen achter gezet worden inclusief verzendkosten/fee en dat wij de order dan kunnen goedkeuren..
pi_74383869
En tuurlijk rekent TNT inklaringskosten. Ze zijn geen liefdadigheidsinstelling!

http://www.tntpostpakkets(...)en/inklaringskosten/
  woensdag 4 november 2009 @ 13:52:49 #200
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_74383973
hij belooft goedkoper te zijn, en beter te worden.. eerst zien dan geloven.
niemand heeft een monopolie positie hier, vandaar dat er meerdere sites genoemt worden in de OP, ik heb t niet over een monopolie gehad?
sterk product en concept ja: goede, goedkope en snelle afhandeling en communicatie die geen dagen duurt.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')