abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74353335
tvp
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_74353338
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:45 schreef veda het volgende:

[..]

Is die 2 euro niet het bedrag dat paypal krijgt met geldtransacties?
Geen idee, maar volgens mij is het gewoon mijn geld
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:16:33 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74353465
Omg, die Tha_Duck
Even om iets duidelijk te maken voor iedereen:

Als er bij DX staat dat iets binnen 1 tot 3 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 1 week.
Als er bij DX staat dat iets binnen 2 tot 5 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 2 weken of langer.
Het kan eerder zijn, maar dat komt niet vaak meer voor. Soms maken ze de tijden nog waar ook, dat is om de paar maanden een weekje ofzo.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_74353752
Tha_Duck wat had je nou besteld wat zo lang duurt?
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:26:05 #30
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_74353836
heb aardig wat pakketten onderweg ( totale waarde 1000$ )
en komt vandaag pakektje binnen!
het varkentje ( thanks jack )
nu nog ff wchten op de rest
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:36:06 #31
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_74354214
gheghe yes 1000 dollar niet binnen en wel een varkentje van één cent

vandaag dus deze binnen gekregen:

er was door iemand gevraagd of hij niet te heet zou zijn voor zijn bong. Ik denk dat het wel meevalt, het is wel een redelijke vlam (net zoals op de video's), maar om glas te smelten moet je hem wel overdreven lang op dezelfde plaats houden.

Het is trouwens geen wieltje om hem te stellen, maar om het drukknopje op zijn plaats te houden.
en der zit nog een rubber voetje bij zodat je hem ook neer kunt zetten als je dat zou willen.

Gevuld met aanstekergas van de Action, een fles kost daar iets van een euro ofzo en het zijn gewoon dezelfde.

Verder nog deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.26461
binnengekregen, 2 stuks besteld, ze zijn een beetje grijs ipv wit en één accu bleef niet helemaal zitten, tot ik even grof geweld gebruikt heb, nu zit ie goed.

Voor de mooi hoef je het dus niet te doen, maar ik mag niet klagen voor dat geld.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:36:28 #32
257229 opastokvis
pi_74354226
oeps foutje, ik heb nogal eens ruzie met de quote en edit knop
  dinsdag 3 november 2009 @ 16:43:02 #33
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_74354486
Vandaag het varkentje binnengekregen á ¤0,01
pi_74354618
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:16 schreef MacorgaZ het volgende:
Omg, die Tha_Duck
Even om iets duidelijk te maken voor iedereen:

Als er bij DX staat dat iets binnen 1 tot 3 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 1 week.
Als er bij DX staat dat iets binnen 2 tot 5 dagen geshipped wordt, dan kan je rekenen op 2 weken of langer.
Het kan eerder zijn, maar dat komt niet vaak meer voor. Soms maken ze de tijden nog waar ook, dat is om de paar maanden een weekje ofzo.
Erhm, ik ben blij dat jij het zo prima weet!
Hoelang en hoeveel heb je er al besteld? Ik bestel er al 1,5 jaar, regelmatig, en heb nog nooit langer dan 5 dagen op een shipment hoeven wachten zonder bericht. Dat het na versturen 10 tot 20 dagen duurt, prima. Maar het is zou wel fijn zijn als iets de deur uit gaat.

Overigens wordt er ook niet op mijn ticket gereageerd bij DX, normaal is dat ook binnen 1 dag.
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:23 schreef Skiet het volgende:
Tha_Duck wat had je nou besteld wat zo lang duurt?
Had ik al genoemd in andere topic T99i 2.4" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone ( http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370 )
pi_74354795
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hoelang en hoeveel heb je er al besteld? Ik bestel er al 1,5 jaar, regelmatig, en heb nog nooit langer dan 5 dagen op een shipment hoeven wachten zonder bericht. Dat het na versturen 10 tot 20 dagen duurt, prima. Maar het is zou wel fijn zijn als iets de deur uit gaat.

Overigens wordt er ook niet op mijn ticket gereageerd bij DX, normaal is dat ook binnen 1 dag.
[..]

Had ik al genoemd in andere topic T99i 2.4" LCD Dual SIM Dual Network Standby Quadband GSM Cell Phone ( http://dealextreme.com/details.dx/sku.24370 )
Nooit langer dan 5 dagen hoeven wachten op een shipment?
Dan ben jij een mazzelpik zeg.
kei lief.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:00:05 #36
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74355086
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:46 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dan heb jij geluk met je bestellingen hoor, want dat iets van 1,5 week geleden nog niet geshipped is is echt niet raar hoor. En tickets binnen 1 dag? Lucky you man.

Oh, en ik zal even mijn orderhistory laten zien, omdat je blijkbaar denkt dat je meer ervaring dan mij hebt.

En de laatste tijd bestel ik het meeste bij DP/PB
pi_74355200
Mooie lijst! Goed voor de economie daar
En dan heb je in ieder geval recht van spreken, dat scheelt.

Maar dat neemt niet weg dat mijn telefoontje niet meer gaat komen
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:07:44 #38
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74355369
Ik kom net thuis doet de buurvrouw de deur open met een pakketje voor mij

USB sloffen voor achter de computer

Gelijk aangesloten, gelukkig werden ze niet herkend en hoef dus niet aan mijn computer te vertellen dat ik kouwe poten heb en nu al binnen 5 min warme voeten

aanrader dus en dat voor 11$
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:09:57 #39
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74355459
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:00 schreef MacorgaZ het volgende:

Oh, en ik zal even mijn orderhistory laten zien, omdat je blijkbaar denkt dat je meer ervaring dan mij hebt.
[ afbeelding ]
En je naam is estelle Gullit

Shopaholic
pi_74355462
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:04 schreef Skiet het volgende:
Me zus is eind november jarig. Wil wat leuke dingen gaan kopen voor haar voor de grap. Ze wordt 28 jaar, wie heeft er leuke tips?
Geen leuke tip maar wel een goeie tip.

Koop dan niet bij DX anders is het nooit op tijd voor haar verjaardag, en de overige webshops kan ook kielekiele worden omdat HongKong-post gewoon gigantische capaciteitsproblemen heeft, er zijn meer pakjes dan er in een vliegtuig mee kunnen dus de voorraad stapelt zich daar flink op. Het is tegenwoordig geen uitzondering dat er, vooral aangetekende, pakketjes dagen blijven liggen voor ze met het vliegtuig mee kunnen. Tis maar dat je het weet want de komende kerstdrukte zal zeker geen verbetering in deze situatie brengen.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:15:18 #41
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_74355638
Alweeer foutje in OP
Dealperfect plaatje --> Popbuying plaatje =
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
pi_74355655
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:36 schreef opastokvis het volgende:
gheghe yes 1000 dollar niet binnen en wel een varkentje van één cent

vandaag dus deze binnen gekregen:

[ afbeelding ]

er was door iemand gevraagd of hij niet te heet zou zijn voor zijn bong. Ik denk dat het wel meevalt, het is wel een redelijke vlam (net zoals op de video's), maar om glas te smelten moet je hem wel overdreven lang op dezelfde plaats houden.

Het is trouwens geen wieltje om hem te stellen, maar om het drukknopje op zijn plaats te houden.
en der zit nog een rubber voetje bij zodat je hem ook neer kunt zetten als je dat zou willen.

Gevuld met aanstekergas van de Action, een fles kost daar iets van een euro ofzo en het zijn gewoon dezelfde.

Verder nog deze http://www2.dealextreme.com/details.dx/sku.26461
binnengekregen, 2 stuks besteld, ze zijn een beetje grijs ipv wit en één accu bleef niet helemaal zitten, tot ik even grof geweld gebruikt heb, nu zit ie goed.

Voor de mooi hoef je het dus niet te doen, maar ik mag niet klagen voor dat geld.
Dankjewel opa!
pi_74355871
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik kom net thuis doet de buurvrouw de deur open met een pakketje voor mij

USB sloffen voor achter de computer

Gelijk aangesloten, gelukkig werden ze niet herkend en hoef dus niet aan mijn computer te vertellen dat ik kouwe poten heb en nu al binnen 5 min warme voeten

aanrader dus en dat voor 11$
Heb je toevallig een linkje van de sloffen?
pi_74356097
Ik snap niet waarom zoveel mensen hier bij PB kopen? Het is meestal duurder dan bij FP/DX en ze hebben veel minder.

Ook snap ik niet hoe jullie het volhouden met dat Taobao, in het chinees snap ik er niks van, en met google translator snap ik er nog zo goed als niks van omdat de hele site er dan verneukt uitziet

Oh.. en mijn pakketje staat op packaging
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:30:11 #45
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74356171
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef davo1979 het volgende:

[..]

maar was wel ff zoeken

USB Powered Feet Warmer Cushion for Cold Winters (Cable Removable) grijs van kleur dus

http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15926.html

of gele
http://www.bestofferbuy.c(...)movable-p-15925.html

[ Bericht 8% gewijzigd door ikweethetookniet op 03-11-2009 17:37:39 ]
pi_74356264
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef Twizu het volgende:
Een schaamteloze quote
[..]

Deze?
http://www.watchtime.nl/ en http://www.bigtimewatches-horloges.nl

Oh en verder: TVP
pi_74356345
http://dealextreme.com/details.dx/sku.29747

Jammer dat er geen wekkerfunctie op zit.
pi_74356514
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:22 schreef davo1979 het volgende:

[..]

btw: http://www.dealextreme.co(...)16~search.usb%20warm

Hier nog veel meer USB verwamde sloffen op DX!

wel even een paar roze nemen dan he
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:41:40 #49
257229 opastokvis
pi_74356598
deze is trouwens ook al een tijdje mijn vriend:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.623

gewoon handig, voorheen ook om mijn HTC op te laden, past makkelijk in je zak.

ik denk alleen dat het in nederland ook wel te vinden is voor die prijs?
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:52:45 #50
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_74356986
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 17:28 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik snap niet waarom zoveel mensen hier bij PB kopen? Het is meestal duurder dan bij FP/DX en ze hebben veel minder.

Ook snap ik niet hoe jullie het volhouden met dat Taobao, in het chinees snap ik er niks van, en met google translator snap ik er nog zo goed als niks van omdat de hele site er dan verneukt uitziet

Oh.. en mijn pakketje staat op packaging
Ik koop er omdat de service beter is dan DX, je meestal lagere prijzen krijgt (en anders vraag je het even en krijg je lagere prijzen), en product-requests worden ook echt vervuld, in plaats van DX waar je helemaal niks van hoort en dan over 4 maanden opeens een item ziet wat op je request lijkt, maar het toch niet helemaal is.
Ze hebben minder ja, maar als je wat wil vraag je het aan, en als je een beetje rondkijkt op TaoBao en dan niet als een idiot-savant zonder het savant-gedeelte, dan is het echt niet zo moeilijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')