Yuk die zakjes doe mij die olijfolie maar. Dipje van maken met kruiden en lekker brood erbij als hapje op tafel jummie.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
en anders heb ik nog wel een pak zakjes poeder liggen die je door je yoghurt kunt mikken die hetzelfde doen als die olie en lijnzaad.
Ja is ook niet fijn inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef nieslief het volgende:
[..]
Yuk die zakjes doe mij die olijfolie maar. Dipje van maken met kruiden en lekker brood erbij als hapje op tafel jummie.
| 1 |
Nou de prednisolon is een stootkuur van 6 weken om die ontsteking, en ik neem aan ook mn abcessen? onder controle te krijgen. Na 6 weken kan ik ermee stoppen en heb ik enkel imuran en nexium (maagbeschermer) nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hebben ze alternatieven is de vraag en heb je de medicijnen nodig.
Lijtk me wel dat er iets aan gedaan moet worden maarja prednison is wel meteen huge.
Ik had movicolon, maar dat staat thuis... ik geloof dat mike dat ook heeft. Volgens mij is dat ook goed voor de stoelgang?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef Ml-etje het volgende:
Lijnzaad Q is beter te nassen dan olijfolieen anders heb ik nog wel een pak zakjes poeder liggen die je door je yoghurt kunt mikken die hetzelfde doen als die olie en lijnzaad.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef JJH het volgende:
Kijk eens wat ik gemaakt heb voor de OP.
Alleen een paar delen uit het begin missen.
Ja onze topicslet, die Oostblokker van Elies moet er ook nog inquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:57 schreef nieslief het volgende:
[..]
Die OP is al een halve pagina scrollen moet 'ie nou echt nog groter??
Oooh, niet elke dag?quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:47 schreef nieslief het volgende:
[..]
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb......Je hoeft dat echt niet iedere dag te doen hoor. Het is alleen bedoeld om de boel op gang te krijgen. Met die vezels die je extra eet en als je vervolgens bij je pasta (gekookt en afgegoten) ook wat olijfolie doet of bij je salade kun je als het goed is gewoon weer naar de w.c.
Ja is ook voor de stoelgang alleen ik zou niet van alles en nog wat door elkaar gaan doen. Die zakjes zijn ook een soort movicolon. Wacht nou eerst maar eens af wat die olijfolie en die lijnzaad (had je die al trouwensquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had movicolon, maar dat staat thuis... ik geloof dat mike dat ook heeft. Volgens mij is dat ook goed voor de stoelgang?
Ja da's prima die hoort er in de OP echt wel bij. Heeft er al iemand een antwoord naar haar gestuurd misschien krijgen we d'r nog zo gek dat ze na-half-12-poses aan gaat nemen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja onze topicslet, die Oostblokker van Elies moet er ook nog in
Verplicht inleesvoer voor mensen die mee willen pratenquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:00 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja da's prima die hoort er in de OP echt wel bij. Heeft er al iemand een antwoord naar haar gestuurd misschien krijgen we d'r nog zo gek dat ze na-half-12-poses aan gaat nemen.
Maar al die cijfertjes ga ik toch echt niet bekijken laat staan dat ik erop ga lopen klikken.
Weet je wel hoe lang je daarover doet. Tegen de tijd dat die ermee klaar zijn zijn ze ons goed zat hoor.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verplicht inleesvoer voor mensen die mee willen praten
Om het nog maar niet te hebben over het werk dat je Elies bezorgd.... Iedere keer die OP weer fixen als iemand die niet zo goed is met interneppen een topic opent en vergeet om de laatste erbij te zetten.....quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
Weet je wel hoe lang je daarover doet. Tegen de tijd dat die ermee klaar zijn zijn ze ons goed zat hoor.![]()
terug.
Dank je.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:55 schreef Loveless85 het volgende:
JJH![]()
Moet een ieder die een nieuw deel opent wel ook de oude in de Wiki zetten
Klopt dat is inderdaad goed, maar smerig dus mik het door een lekker yoghurtjequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik had movicolon, maar dat staat thuis... ik geloof dat mike dat ook heeft. Volgens mij is dat ook goed voor de stoelgang?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nummer 150 was in Januari dit jaar![]()
We hebben in 10 maanden evenveel volgeluld als in de periode 1999 - 2009![]()
Lijnzaad heb ik niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:59 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja is ook voor de stoelgang alleen ik zou niet van alles en nog wat door elkaar gaan doen. Die zakjes zijn ook een soort movicolon. Wacht nou eerst maar eens af wat die olijfolie en die lijnzaad (had je die al trouwens) doen.
En ga je nou wel of niet naar de SEH?
Nou goed, als het niet gebeurt is het ook geen ramp. Als iemand eens in de zoveel tijd de boel ff in de Wiki bijwerkt is het wel prima tochquote:Op dinsdag 3 november 2009 11:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Om het nog maar niet te hebben over het werk dat je Elies bezorgd.... Iedere keer die OP weer fixen als iemand die niet zo goed is met interneppen een topic opent en vergeet om de laatste erbij te zetten.....
Hoe doe je dat trouwens?
quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
Nummer 150 was in Januari dit jaar![]()
We hebben in 10 maanden evenveel volgeluld als in de periode 1999 - 2009![]()
Mijn idee.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:07 schreef JJH het volgende:
De wiki is nu wel onbenullig groot trouwens.
Bestond F&F niet meteen met FOK!quote:
Dat wil ik dus wel bijhouden. Alles staat al in een .txt bestandje. Het vanaf nu bijhouden kost de moeite niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou goed, als het niet gebeurt is het ook geen ramp. Als iemand eens in de zoveel tijd de boel ff in de Wiki bijwerkt is het wel prima toch
Het word er niet minder erg van inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bestond F&F niet meteen met FOK!
Schande!![]()
Maar goed, nog steeds een prestatie, van 2003 - 2009 evenveel topics als van jan 2009 - nov 2009
O, die van die scootmobielen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Nee een big ass TV met non-stop die kutreclames staat hier in de hal
En daar zit jij vlak naast??quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
Nee ze is de voice-over bij de Eneco reclames
Die ken ik gelukkig (nog) niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee ze is de voice-over bij de Eneco reclames
Hoi.quote:
Niet naast Joke zelf, er staat gewoon hier in de hal een grote TV met speakers en die reclames erop. En die hoor ik dus hier binnen nogquote:
Mwah. Hang in there.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:23 schreef bigbird het volgende:
Het ging gisteren weer wat slechter. Ze zakt weg en is steeds verward. Maar goed... het blijft toch per dag bekijken.
Hoe gaat het hier? Nog leuke dingen gebeurd?
Hulde.quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:24 schreef JJH het volgende:
Ik heb een kick ass toevoeging voor de OP gemaakt.
Wacht maar die oostblokdame van Elies moet er ook nog in........quote:
Grinnik maar hij is wel leuk of niet dan....quote:Op dinsdag 3 november 2009 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ik vond die hele OP al totaal overbodig voor een sc maar t wordt echt steeds gekker he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |