Goh werken wij voor dezelfde baas? Of is het gewoon zo dat alle bazen hetzelfde zijnquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooo ik moet mn baas ook elke maand uitleggen dat je een maand pas daadwerkelijk af kan sluiten als dr niet meer in gewerkt wordt
![]()
Och hier is het afgesloten zodra ik de aangiftes naar de belastingdienst stuur in de eerste week van de nieuwe maand en dan toch willen ze dingen nog veranderd hebbenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoooooo ik moet mn baas ook elke maand uitleggen dat je een maand pas daadwerkelijk af kan sluiten als dr niet meer in gewerkt wordt
![]()
Handy, toegevoegd alhierquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op www.lmgtfy.com kan je ze gewoon maken, moet je even de zoektermen invullen en dan maakt het zo'n animatie die je dan hier kan posten, of naar anderen kan sturen die vrij voor de hand liggende dingen vragen
Vermoed het laatstequote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Goh werken wij voor dezelfde baas? Of is het gewoon zo dat alle bazen hetzelfde zijn
Ik heb dr al bijna een dagtaak aan om van sommige mensen de urenlijsten te bemachtigenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Maes het volgende:
[..]
Goh werken wij voor dezelfde baas? Of is het gewoon zo dat alle bazen hetzelfde zijn
Tis ook overal hetzelfde hé. Heb al eens voorgesteld die mensen eens niet te betalen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr al bijna een dagtaak aan om van sommige mensen de urenlijsten te bemachtigen![]()
Er zijn er minstens 3 bij die het systematisch vertikken elke week in te leveren, waardoor ik elke maand na 2 dagen zeuren pas de lijsten krijg van een hele maand, die ik dan als een gek foutloos in moet gaan voeren terwijl de baas loopt te jammeren dat ie nog niet kan declareren![]()
Dus
Oh echt, dat roepen wij dus elke maand.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:14 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tis ook overal hetzelfde hé. Heb al eens voorgesteld die mensen eens niet te betalen.
Maar wettelijk gezien mag dat niet..helaas.
De laatste dag van de maand stuurt de directeur een mailtje dat voordat je weg gaat al je uren in het systeem moeten staan. Iedereen doet dat ook heel braafquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr al bijna een dagtaak aan om van sommige mensen de urenlijsten te bemachtigen![]()
Er zijn er minstens 3 bij die het systematisch vertikken elke week in te leveren, waardoor ik elke maand na 2 dagen zeuren pas de lijsten krijg van een hele maand, die ik dan als een gek foutloos in moet gaan voeren terwijl de baas loopt te jammeren dat ie nog niet kan declareren![]()
Dus
Nou, hier werken nog mensen zonder pc , en niemand zet zn uren zelf in het systeem, dat moet ik doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
De laatste dag van de maand stuurt de directeur een mailtje dat voordat je weg gaat al je uren in het systeem moeten staan. Iedereen doet dat ook heel braafen de dag er op gaat de baas al factureren. Zijn wij braaf of jouw collega's heel lui?
Krasse knar.quote:
Zonder systeem zou het hier ook een hel zijn denk ik. Met het systeem kan iedereen het dagelijks een beetje bij houden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hier werken nog mensen zonder pc , en niemand zet zn uren zelf in het systeem, dat moet ik doen![]()
Gewoon een ander systeem he, of nee, wacht, jullie zijn natuurlijk gewoon geweldig
* Pagan sluit zich hierbij aan.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:13 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!
Is er al nieuws van Q en Draakje?
Nee, als je alles maar slikt wat ze je voorschrijven zonder er over na te denken, dat is dom.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
Anyway, is het stom om het eng te vinden om die medicijnen voor crohn te moeten slikken?
Ja dat snap ik.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee is niet stom maar houdt jezelf voor dat je die ellende van de afgelopen tijd ook niet meer wilt en dat dit daarbij gaat helpen. Succes met innemen
Iedereen zegt dat, paardenmiddel. Noem me blond, maar het wordt toch niet voor paarden gebruiktquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prednisolon is een paardenmiddel inderdaad, heel heftig. Ik denk dat je lichaam moet wennen aan die Imuran en dat je je daarna wel weer beter gaat voelen?
Het kutte is gewoon dat je heftige ontstekingen met heftige middelen moet bestrijden die dan weer andere dingen veroorzaken. Ik hoop dat het mee valt voor je.
*mama modus*quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
ik ben net wakker.
Mn internet flikkerde eruit gisteren
Ik moet van de HAP weer naar de SEH. Ze kunnen de pot op.
Anyway, is het stom om het eng te vinden om die medicijnen voor crohn te moeten slikken?
Hebben ze alternatieven is de vraag en heb je de medicijnen nodig.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat snap ik.
Maar van prednisolon ga je vocht vasthouden, en volgens de arts kon je van die imuran echt ontzettend ziek worden
Maar goed, ik zal ze zo toch maar moeten nemen
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb......quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
Nu straks nog olijf olie met brooddaar ging ik gisteren echt bijna van over mn nek. Mijn god wat goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |