abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:03:50 #76
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_74341607
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hoooooo ik moet mn baas ook elke maand uitleggen dat je een maand pas daadwerkelijk af kan sluiten als dr niet meer in gewerkt wordt
Goh werken wij voor dezelfde baas? Of is het gewoon zo dat alle bazen hetzelfde zijn
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_74341657
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Hoooooo ik moet mn baas ook elke maand uitleggen dat je een maand pas daadwerkelijk af kan sluiten als dr niet meer in gewerkt wordt
Och hier is het afgesloten zodra ik de aangiftes naar de belastingdienst stuur in de eerste week van de nieuwe maand en dan toch willen ze dingen nog veranderd hebben
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74341806
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:02 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Op www.lmgtfy.com kan je ze gewoon maken, moet je even de zoektermen invullen en dan maakt het zo'n animatie die je dan hier kan posten, of naar anderen kan sturen die vrij voor de hand liggende dingen vragen
Handy, toegevoegd alhier
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_74341810
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Maes het volgende:

[..]

Goh werken wij voor dezelfde baas? Of is het gewoon zo dat alle bazen hetzelfde zijn
Vermoed het laatste
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:11:58 #80
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_74341813
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:03 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik heb dr al bijna een dagtaak aan om van sommige mensen de urenlijsten te bemachtigen
Er zijn er minstens 3 bij die het systematisch vertikken elke week in te leveren, waardoor ik elke maand na 2 dagen zeuren pas de lijsten krijg van een hele maand, die ik dan als een gek foutloos in moet gaan voeren terwijl de baas loopt te jammeren dat ie nog niet kan declareren
Dus
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74341853
Goedemorgen!

Is er al nieuws van Q en Draakje?
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_74341862
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik heb dr al bijna een dagtaak aan om van sommige mensen de urenlijsten te bemachtigen
Er zijn er minstens 3 bij die het systematisch vertikken elke week in te leveren, waardoor ik elke maand na 2 dagen zeuren pas de lijsten krijg van een hele maand, die ik dan als een gek foutloos in moet gaan voeren terwijl de baas loopt te jammeren dat ie nog niet kan declareren
Dus
Tis ook overal hetzelfde hé. Heb al eens voorgesteld die mensen eens niet te betalen.
Maar wettelijk gezien mag dat niet..helaas.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:18:03 #83
176471 oh-oh
pi_74341927
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:14 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tis ook overal hetzelfde hé. Heb al eens voorgesteld die mensen eens niet te betalen.
Maar wettelijk gezien mag dat niet..helaas.
Oh echt, dat roepen wij dus elke maand.
En ik heb nu alweer 13 mailtjes naar 1 persoon gestuurd met vragen over dingen die niet kloppen op zijn lijst En dan heb ik die lijst nog nie af ook
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_74341952
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Dus
De laatste dag van de maand stuurt de directeur een mailtje dat voordat je weg gaat al je uren in het systeem moeten staan. Iedereen doet dat ook heel braaf en de dag er op gaat de baas al factureren. Zijn wij braaf of jouw collega's heel lui?
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:20:45 #85
176471 oh-oh
pi_74342000
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:18 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

De laatste dag van de maand stuurt de directeur een mailtje dat voordat je weg gaat al je uren in het systeem moeten staan. Iedereen doet dat ook heel braaf en de dag er op gaat de baas al factureren. Zijn wij braaf of jouw collega's heel lui?
Nou, hier werken nog mensen zonder pc , en niemand zet zn uren zelf in het systeem, dat moet ik doen
Gewoon een ander systeem he, of nee, wacht, jullie zijn natuurlijk gewoon geweldig
( Groucho Marx )
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:24:54 #86
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74342091
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nou sorry hoor

*KRASKRASKRAS*
Krasse knar.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_74342123
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:20 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou, hier werken nog mensen zonder pc , en niemand zet zn uren zelf in het systeem, dat moet ik doen
Gewoon een ander systeem he, of nee, wacht, jullie zijn natuurlijk gewoon geweldig
Zonder systeem zou het hier ook een hel zijn denk ik. Met het systeem kan iedereen het dagelijks een beetje bij houden.

Uiteraard zijn wij wel geweldig Dat dan weer wel
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:30:39 #88
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74342231
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:13 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!

Is er al nieuws van Q en Draakje?
* Pagan sluit zich hierbij aan.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:35:40 #89
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74342353
ik ben net wakker.

Mn internet flikkerde eruit gisteren

Ik moet van de HAP weer naar de SEH. Ze kunnen de pot op.
Anyway, is het stom om het eng te vinden om die medicijnen voor crohn te moeten slikken?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_74342409
Nee is niet stom maar houdt jezelf voor dat je die ellende van de afgelopen tijd ook niet meer wilt en dat dit daarbij gaat helpen. Succes met innemen
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:38:00 #91
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_74342419
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:

Anyway, is het stom om het eng te vinden om die medicijnen voor crohn te moeten slikken?
Nee, als je alles maar slikt wat ze je voorschrijven zonder er over na te denken, dat is dom.
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:39:05 #92
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74342444
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nee is niet stom maar houdt jezelf voor dat je die ellende van de afgelopen tijd ook niet meer wilt en dat dit daarbij gaat helpen. Succes met innemen
Ja dat snap ik.

Maar van prednisolon ga je vocht vasthouden, en volgens de arts kon je van die imuran echt ontzettend ziek worden

Maar goed, ik zal ze zo toch maar moeten nemen
pi_74342522
Prednisolon is een paardenmiddel inderdaad, heel heftig. Ik denk dat je lichaam moet wennen aan die Imuran en dat je je daarna wel weer beter gaat voelen?

Het kutte is gewoon dat je heftige ontstekingen met heftige middelen moet bestrijden die dan weer andere dingen veroorzaken. Ik hoop dat het mee valt voor je.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:42:41 #94
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74342540
ooh ja, yuk. Die prednisolon 5mg had zo'n ranzig bijsmaakje
  dinsdag 3 november 2009 @ 10:44:21 #95
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_74342583
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Prednisolon is een paardenmiddel inderdaad, heel heftig. Ik denk dat je lichaam moet wennen aan die Imuran en dat je je daarna wel weer beter gaat voelen?

Het kutte is gewoon dat je heftige ontstekingen met heftige middelen moet bestrijden die dan weer andere dingen veroorzaken. Ik hoop dat het mee valt voor je.
Iedereen zegt dat, paardenmiddel. Noem me blond, maar het wordt toch niet voor paarden gebruikt ?

Lichaam moet idd wennen aan imuran, alhoewel dat ook echt meestal niet gaat. 1 op de 3 mensen kan er niet tegen geloof ik.

Nou, net mn shitload genomen, ik zie het wel

Mn bakkie vanille yoghurt met cruesli was lekker iig. Nu straks nog olijf olie met brood daar ging ik gisteren echt bijna van over mn nek. Mijn god wat goor
pi_74342606
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef Qwea het volgende:
ik ben net wakker.

Mn internet flikkerde eruit gisteren

Ik moet van de HAP weer naar de SEH. Ze kunnen de pot op.
*mama modus*
Ik zou toch maar naar de SEH gaan als ik jou was of wil je soms nog langer met pijn rondlopen?? Als dat zo is moet je ook niet miepen hier.
*einde mama modus*

Tuurlijk is dat niet stom ik zou het ook eng vinden maar als het helpt dan zou ik dat wel doen. Gelukkig is prednisolon een kuur en hoef je het (nog niet) chronisch te slikken als ik het goed begrepen heb. Dat vocht verdwijnt vanzelf als je klaar bent met de kuur.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_74342610
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:39 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ja dat snap ik.

Maar van prednisolon ga je vocht vasthouden, en volgens de arts kon je van die imuran echt ontzettend ziek worden

Maar goed, ik zal ze zo toch maar moeten nemen
Hebben ze alternatieven is de vraag en heb je de medicijnen nodig.
Lijtk me wel dat er iets aan gedaan moet worden maarja prednison is wel meteen huge.
pi_74342648
Is dat verplichte kost dan die olijf olie met brood? Ik heb niet echt mee gelezen gisteren sorry.

De uitdrukking paardenmiddel komt van het feit dat als je er een paard plat mee krijgt het wel een heel heftig goedje moet zijn. Niks subtiels meer aan zeg maar.
The way you rock'n'roll
pi_74342664
Lijnzaad Q is beter te nassen dan olijfolie en anders heb ik nog wel een pak zakjes poeder liggen die je door je yoghurt kunt mikken die hetzelfde doen als die olie en lijnzaad.
pi_74342676
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 10:44 schreef Qwea het volgende:
Nu straks nog olijf olie met brood daar ging ik gisteren echt bijna van over mn nek. Mijn god wat goor
Zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb...... Je hoeft dat echt niet iedere dag te doen hoor. Het is alleen bedoeld om de boel op gang te krijgen. Met die vezels die je extra eet en als je vervolgens bij je pasta (gekookt en afgegoten) ook wat olijfolie doet of bij je salade kun je als het goed is gewoon weer naar de w.c.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')