Binnendoor rijden doe ik al niet meerquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel Zuid stond ook vast, iedereen ging binnendoor volgens mij![]()
![]()
Ik rijd er normaal 10 - 15 minuten over, nu 40
Daar dachten andere mensen anders over denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Binnendoor rijden doe ik al niet meer
En dat terwijl ik het grootste deel van de dag geslapen heb. En ook nog gewerktquote:
Doe je lief voor de stumpert?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:23 schreef nokwanda het volgende:
Goeiemorgen. Op naar mijn date met de UWV meneer.![]()
@Ll.... geen kwaad woord over het zuiden des lands. Ik kom uit Nijmegen en heb er tot juni dit jaar gewoond. Ik ben importbruid in het westen.
En dat heeft het noorden en het oosten zeker niet.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe je lief voor de stumpert?![]()
En ik plaag maar, ik vind het Zuiden altijd wel relaxt, de ruimte, stuk gemoedelijker en rustiger allemaal dan hier soms.
Noorden zijn stugge mensenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:29 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat heeft het noorden en het oosten zeker niet.
Dij most neit soezn.quote:
Ja!quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Hoe kan ik nou toch nog in de dag top-100 staan, ik was er amper gister
Post de rest van FOK! helemáál niets ofzo dan?
Dat begin ik ook te denken.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Hoe kan ik nou toch nog in de dag top-100 staan, ik was er amper gister
Post de rest van FOK! helemáál niets ofzo dan?
Doe es terugsturen/PM'enquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:50 schreef Greys het volgende:
Ik had maar plekkie 89, maar ik had eigenlijk verwacht dat ik er gewoon helemáál niet in zou staan!
Jij was gister lekker bezig idd. (En ik zag je berichtje pas vanmorgen!![]()
)
Hintquote:
Je moet niet zo klagen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan word ik nog niks wijzer
Ik snap het niet
*KRAS*
quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Tis alweer een nieuwe maand hoor
Wat is internet toch een spannende wereld.quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
En wat leuk dat let me google that for you
Op www.lmgtfy.com kan je ze gewoon maken, moet je even de zoektermen invullen en dan maakt het zo'n animatie die je dan hier kan posten, of naar anderen kan sturen die vrij voor de hand liggende dingen vragenquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:En wat leuk dat let me google that for you
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |