Ach ze zaten vast ook liever thuis op de bank met kaarsjes aan nu met hun liefje naar tv te kijkenquote:Op maandag 2 november 2009 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
bijzonder?![]()
![]()
Hadden ze geen dokter moeten worden. Bijzonder is als ze er eens een mes in mikken. Das bijzonder.
Trots op je! Dikke smakkerd op je bolletje!quote:
Nou Q heeft een punt in dat als de assistente het ook niet weet na overleg met de dokter en een uur later ze wel even mag bellen om te vertellen dat ze nog niets weet. Ik vind een uur wel erg lang wachten als je pijn hebt.quote:Op maandag 2 november 2009 23:00 schreef MrSubtle het volgende:
Ik vind het best bijzonder dat ze met zoveel mensen hun best doen om je nog om 11 uur 's avonds dingen voor je uit te zoeken op de best mogelijke manier en zo, of ben ik nou heel gek?![]()
(los van het feit dat ik snap dat het kut is om te wachten hoor)
Slaaplekker allemaal ik ga ook.quote:
Dat dusquote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef nieslief het volgende:
[..]
Nou Q heeft een punt in dat als de assistente het ook niet weet na overleg met de dokter en een uur later ze wel even mag bellen om te vertellen dat ze nog niets weet. Ik vind een uur wel erg lang wachten als je pijn hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 23:05 schreef Cat22 het volgende:
Trots op je! Dikke smakkerd op je bolletje!![]()
*gaat gluren naar de lapo van vorig topic*
Dat meen je.quote:
Gaaf toch!quote:Op maandag 2 november 2009 20:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben even gecheckt bij de mamma van het vriendinnetje of dit wel op inet mocht en het mocht. Miniatuurtje zei zelf al: "Als ik terugkijk op mijn zestigste, schaam ik me dood" Ik denk dat ze gelijk heeft
-knip-
Nog wakker of kun je niet slapen?quote:
Nog wakker.quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:14 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nog wakker of kun je niet slapen?
Ik zou dat niet kunnen hoor, dan kak ik halverwege de tweede dag enorm in, en 's nachts kan ik dan niet meer slapen juistquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog wakker.
En ik denk dat ik maar doortrek ook. Heb nog wel wat op de planning staan vandaag, en heb gister ook al helemaal verslapen.
Neuh, ik had van zaterdag op zondag nachtdienst, zondag overdag geslapen en 's avonds vrij. Veel te laat gaan slapen en gister was ik pas om 16u ofzo wakker. Dus vandaag ff doorbijten en vanavond op een normale tijd naar bed toe.quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:22 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik zou dat niet kunnen hoor, dan kak ik halverwege de tweede dag enorm in, en 's nachts kan ik dan niet meer slapen juist
Lijkt me lastig om een sociaal leven te hebben met jouw beroepquote:Op dinsdag 3 november 2009 06:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Neuh, ik had van zaterdag op zondag nachtdienst, zondag overdag geslapen en 's avonds vrij. Veel te laat gaan slapen en gister was ik pas om 16u ofzo wakker. Dus vandaag ff doorbijten en vanavond op een normale tijd naar bed toe.
Valt op zich wel mee. Je moet alleen niet verwachten dat je elke zaterdag mee kunt gaan stappen, en elke zondagmiddag bij paps en mams langskunt.quote:Op dinsdag 3 november 2009 06:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Lijkt me lastig om een sociaal leven te hebben met jouw beroep
Vrij kalmpjes inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:06 schreef MrSubtle het volgende:
weinig te doen hier, zo voor 7 uur he?
O, daar was je nog niet uit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:32 schreef MrSubtle het volgende:
Tja... ik ga maar eens voorzichtig uit bed kruipen... ben eigenlijk nog moe
Nee en het motiveert ook niet dat het huis steenkoud is...quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:34 schreef JJH het volgende:
[..]
O, daar was je nog niet uit?
Ik zet vast koffie.
En geen tijdschakelaar op de thermostaat?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee en het motiveert ook niet dat het huis steenkoud is...
Ik ben de slaapkamer aan het schilderen, dus de deur van de slaapkamer ligt uit de deurpost, en het raam staat daar maximaal open om te luchten... maar dat betekent - doordat er geen deur dicht kan - dat de hele bovenverdieping buitentemperatuur heeft.
Nu slaap ik zolang op een van de logeerkamers, en daar heb ik de deur goed dicht zitten, maar ik weet nu al dat ik er zo uit moet, en dan moet ik de ijskoude badkamer in om te gaan douchen
Brrr
Douche staat dus ook een raam open?quote:Op dinsdag 3 november 2009 07:42 schreef MrSubtle het volgende:
Jawel ,de verwarming springt wel aan, zelfs vloerverwarming in de badkamer en zo, alleen als je een raam vol open zet helpt dat niets helaas
Dat zeuren om eten is Geer ook heel goed in.quote:Op dinsdag 3 november 2009 08:15 schreef Ingetje79 het volgende:
JJH, nachtbrakert![]()
Gedsie, zometeen meneer I. uit bed bellen en dan moet ie Baloe wegbrengen.![]()
Vanochtend werd ik half 6 wakker, lag Loet stijf tegen me aan en spinnen en lief doen.
En om 7 uur de hele tijd zeuren om eten, maar dat mocht ie niet natuurlijk
Nu werken![]()
quote:Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 231 Loveless85
33. 101 muisje-eliza
37. 099 Qwea
51. 083 Ynske
61. 071 Ingetje79
73. 063 ElisaB
85. 057 JJH
89. 056 Greys
Tis alweer een nieuwe maand hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 08:53 schreef oh-oh het volgende:
Aww Ing, sterkte met Loe vandaag!
Ik ben dr weer niet hoor, einde maand en zo, maar ik hoop dat alles goed gaat en ik zal aan m denken
Heel Zuid stond ook vast, iedereen ging binnendoor volgens mijquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:14 schreef Ml-etje het volgende:
Goedemorgen, blechh na die file word ik niet meer wakkeer en wilde zoveel doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |