quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Nee, als ik kan lachen is het genoeg, tenzij ik iemand echt aan het lachen wil maken, maar ik vroeg jou of je moest lachen om je EIGEN grap, jij zei nee. Wie moest er dan wel lachen om jouw grap? VERTEL HET ME!!quote:Op maandag 2 november 2009 20:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach iedereen heeft een andere soort humor. Een grap betekent niet dat iedereen het grappig moet vinden.
Of wil jij altijd dat iedereen lacht om jouw grap?
Ik moest glimlachen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, als ik kan lachen is het genoeg, tenzij ik iemand echt aan het lachen wil maken, maar ik vroeg jou of je moest lachen om je EIGEN grap, jij zei nee. Wie moest er dan wel lachen om jouw grap? VERTEL HET ME!!
Jij houd toch van veel praten?quote:Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Had dat dan gemeld, dan hoefde ik niet zo door te vragen.
Niet dit soort praten.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jij houd toch van veel praten?
Geef ik je wat bezigheid is het weer niet goed.
En: Neset Ertas. Vergeet hem niet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:40 schreef zarGon het volgende:
Mensen, suggesties voor (culturele) bezienswaardigheden?
Zoals:
- Dolmabahçe-paleis.
- Cappadocië.
- Efeze.
Ruzie is geen kinderspel jongedame.quote:Op maandag 2 november 2009 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet dit soort praten.
Ik heb zin in echte ruzie of jullie discussies lezen.
wel.quote:Op maandag 2 november 2009 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maakt niet uit, ik ben geen kind
quote:Op maandag 2 november 2009 20:43 schreef Bortecinem het volgende:
Als er geen foto van Ataturk in komt omdat er een paar Turken zijn die er problemen mee hebben dan zijn we wel erg diep gezonken. Yazik.
Ik ga ervan uit eigenlijk dat Atatürk er wel in komt te staan.quote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik wilde Ataturk er al ergens tussenzettenbij de tussenkopjes ook oid... even kijken hoor
Maar het mag dus best een beetje vernederlandst zijn?
Maak gewoon zelf iets en laat het om onze mening vragen maar achterwege. Anders krijg je nooit een nieuwe OP van de grond. De OP die je in het vorige topic had gepost vond ik niet eens zo verkeerd eigenlijk.quote:Op maandag 2 november 2009 20:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Ik ga ervan uit eigenlijk dat Atatürk er wel in komt te staan.
Sana ne oluyor?quote:Op maandag 2 november 2009 20:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als er een foto van Ataturk komt, omdat er een paar Turken zijn die er geen problemen mee hebben, dan zijn we wel erg diep gezonken. Yaziklar olsun.
eensquote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak gewoon zelf iets en laat het om onze mening vragen maar achterwege. Anders krijg je nooit een nieuwe OP van de grond. Die je in het vorige topic had gepost vond ik niet eens zo verkeerd.
Anlamadin mi? Niet iedere Turk houdt van Ataturk, we kunnen er toch niet alles van Turkije in zetten.quote:
Mjah, het is altijd moeilijk om iedereen te behagen en tevreden te stellen. Zoveel monden willen zoveel dingen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Maak gewoon zelf iets en laat het om onze mening vragen maar achterwege. Anders krijg je nooit een nieuwe OP van de grond. Die je in het vorige topic had gepost vond ik niet eens zo verkeerd.
Je weet dat Ataturk de grondleggen van Turkije is, toch?quote:Op maandag 2 november 2009 20:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Anlamadin mi? Niet iedere Turk houdt van Ataturk, we kunnen er toch niet alles van Turkije in zetten.
Oja, voordat je over Neset Ertas komt, dat was een maar een idee, ik heb niet gezegd dat het "yazik" is, als hij er niet in komt. Het is gewoon raar dat jij het niet vindt kloppen als Ataturk er niet in komt.
Ja, dat weet ik, maar als "Turk" hoef je toch niet van Ataturk te houden? (dat is trouwens een discussie apart, waar ik vandaag liever niet aan begin)quote:Op maandag 2 november 2009 20:51 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je weet dat Ataturk de grondleggen van Turkije is, toch?
Tsja, teveel om op te noemen. Waar moet ik beginnen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mjah, het is altijd moeilijk om iedereen te behagen en tevreden te stellen. Zoveel monden willen zoveel dingen.
Wat hebben we allemaal gelijk? En wat zijn nou typische Turkse dingen? Cultuur, gewoontes enzovoort.
Weet jij nog bezienswaardigheden?
Nazar.quote:Op maandag 2 november 2009 20:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tsja, teveel om op te noemen. Waar moet ik beginnen?
Je zou er trouwens ook een 'nazar boncugu' in kunnen zetten. Vind ik ook wel mooi.![]()
[ afbeelding ]
Het merendeel van de Turken ziet Ataturk als een belangrijke man. Hij is onlosmakend verbonden met de geschiedenis van Turkije, of je hem nou mag of niet. Voor de minderheid die hem niet mogen kunnen we zo'n belangrijke historisch figuur niet weglaten. Triest dat jij je zo laat beïnvloeden.quote:Op maandag 2 november 2009 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar als "Turk" hoef je toch niet van Ataturk te houden? (dat is trouwens een discussie apart, waar ik vandaag liever niet aan begin)
Ik geloof niet in nazar, maar het is wel Turks.quote:Op maandag 2 november 2009 20:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
Zijn er mensen aanwezig die in de werking van nazar boncugu geloven?
''Allah kem gözlerden saklasın. Tütütü... (*gespuug*)...''quote:Op maandag 2 november 2009 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nazar..
Kijk, dit zijn van die suggesties..
En tsja, juist omdat het zoveel is, weet ik ook niet waar te beginnen. Ik zou gewoon beginnen wat er in je opkomt.
Ik denk dat iedereens mening is gevormd met invloed, ja toch? Misschien niet met veel invloed, maar het speelt vast een rol, al is niet iedereen zich er bewust van.quote:Op maandag 2 november 2009 20:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het merendeel van de Turken ziet Ataturk als een belangrijke man. Hij is onlosmakend verbonden met de geschiedenis van Turkije, of je hem nou mag of niet. Voor de minderheid die hem niet mogen kunnen we zo'n belangrijke historisch figuur niet weglaten. Triest dat jij je zo laat beïnvloeden.
Geloof je niet in nazar of niet in nazar boncugu?quote:Op maandag 2 november 2009 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in nazar, maar het is wel Turks.
quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Bortecinem het volgende:
De gedachte van Bimiyorem doet me denken aan die DTPciler die de siir 'Turkum dogruyum' discriminerend vinden en het liefst verboden zien worden. En aan die Turken die zich toegeven aan zulke achterlijke ideeën. Allah akil fikir versin,
Yazik. Gercekten, cok yazik.quote:Op maandag 2 november 2009 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereens mening is gevormd met invloed, ja toch? Misschien niet met veel invloed, maar het speelt vast een rol, al is niet iedereen zich er bewust van.
Waarom is de manier waarop ik beinvloed ben triest en jouw manier niet, omdat ik bij de minderheid hoor?
Geloof je niet in 'nazar' (wat een plaats heeft binnen de Islam) of in 'nazar boncugu' (wat eigenlijk 'hurafe' is, als je gelooft dat het je beschermt)?quote:Op maandag 2 november 2009 20:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geloof niet in nazar, maar het is wel Turks.
Mijn vraag, maar dan onderbouwdquote:Op maandag 2 november 2009 21:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Geloof je niet in 'nazar' (wat een plaats heeft binnen de Islam) of in 'nazar boncugu' (wat eigenlijk 'hurafe' is, als je gelooft dat het je beschermt)?
ik ben voorspelbaarquote:Op maandag 2 november 2009 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als je iets zinnigs had gezegd.
quote:Op maandag 2 november 2009 21:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ben voorspelbaar
ik wil jou niet verbazen
er is niets zinnigs op te zeggen, je hebt gelijk, yazik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |