deze is veel beter en groen vloekt heel erg tegen de achtergrond van fok.quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
vond de oude OP eigenlijk wel goed, groen is een mooie kleur
Het wordt niet weergegeven zoals ik wil dat het weergegeven wordt (inhoud verschuift).quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
vond de oude OP eigenlijk wel goed, groen is een mooie kleur
groen is altijd mooiquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
deze is veel beter en groen vloekt heel erg tegen de achtergrond van fok.
mijn mening.
Kan er dan niet alsnog groen in de nieuwe OP verwerkt worden?quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt niet weergegeven zoals ik wil dat het weergegeven wordt (inhoud verschuift).
waarom?quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan er dan niet alsnog groen in de nieuwe OP verwerkt worden?
Adamda oyle bir karizma var kiquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooiere foto.![]()
[ afbeelding ]
chp was een grapje. ataturk wie weet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
wordt het een OP met CHP en Ataturk erin?
Precies mijn punt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Da.Rock het volgende:
Ik stel voor om geen politiek getinte afbeeldingen in de op te verwerken..
inderdaad, laten we het op groen houden!quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Da.Rock het volgende:
moest je eigenlijk lachen om je eigen grapjequote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
chp was een grapje. ataturk wie weet.
Maar ik vind deze al echt mooi zo hoor.
Voor.quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Da.Rock het volgende:
sazquote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef zarGon het volgende:
Kunnen we het ietwat serieus houden?
- Iets NederTurks erbij (als het mogelijk is).
- Iets groen erbij (als het mogelijk is).
- Tulpen erbij (als het mogelijk is).
- Persoonlijk heb ik geen politieke dingen erbij.
- Culturele dingen. Anıtkabir werd genoemd.
nee het was meer om een punt te maken.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
moest je eigenlijk lachen om je eigen grapje
oh, een grapje om een punt te maken?quote:Op maandag 2 november 2009 20:31 schreef IHVK het volgende:
[..]
nee het was meer om een punt te maken.
Anitkabir is niet politiekbeladen wil je zeggen? Mensen die aanstoot nemen aan Atatürk, zullen daar vast ook wel aanstoot aan nemen.quote:Op maandag 2 november 2009 20:30 schreef zarGon het volgende:
Kunnen we het ietwat serieus houden?
- Iets NederTurks erbij (als het mogelijk is).
- Iets groen erbij (als het mogelijk is).
- Tulpen erbij (als het mogelijk is).
- Persoonlijk heb ik geen politiek erbij.
- Culturele dingen. Anıtkabir werd genoemd.
ja of alleen groen is ook genoegquote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
dus deze huidige versie met een gigantische saz erdoorheen?
Ja. Onbekend met het principe?quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
oh, een grapje om een punt te maken?
Een groen vlak met een saz erdoorheen?quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja of alleen groen is ook genoeg
saz hoeft niet per se, het was meer een idee voor die nieuwe OPquote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Een groen vlak met een saz erdoorheen?
Hmm, je hebt gelijk. Anıtkabir kun je ook zien als bezienswaardigheid.quote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Anitkabir is niet politiekbeladen wil je zeggen? Mensen die aanstoot nemen aan Atatürk, zullen daar vast ook wel aanstoot aan nemen.
Niet altijd. Soms is het om iemand te pesten.quote:Op maandag 2 november 2009 20:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
een grap is toch ook om je te vermaken
Onlosmakelijk verbonden hoeft toch niet positief te zijn, laten we meteen alles van Turkije erin zetten.quote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef IHVK het volgende:
Serieus:
Ataturk een probleem? Lijkt mij niet. Is toch onlosmakelijk verbonden.
Alleen een discussie erover is ook weer zozo.
NederTurks kan ik niks boeiends bedenken.
Ga even tulpenfoto's zoeken.
Ja dit is het dus een beetjequote:Op maandag 2 november 2009 20:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Anitkabir is niet politiekbeladen wil je zeggen? Mensen die aanstoot nemen aan Atatürk, zullen daar vast ook wel aanstoot aan nemen.
Sure, ik vind dat ook wel leuker, zo'n Nedermixje. We zijn dan wel Turken, maar we zitten tenslotte wel in Nederland.quote:Op maandag 2 november 2009 20:34 schreef Maisnon het volgende:
Ik wilde Ataturk er al ergens tussenzettenbij de tussenkopjes ook oid... even kijken hoor
Maar het mag dus best een beetje vernederlandst zijn?
en om je te vermaken, om het pestenquote:Op maandag 2 november 2009 20:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Niet altijd. Soms is het om iemand te pesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |