deze is veel beter en groen vloekt heel erg tegen de achtergrond van fok.quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
vond de oude OP eigenlijk wel goed, groen is een mooie kleur
Het wordt niet weergegeven zoals ik wil dat het weergegeven wordt (inhoud verschuift).quote:Op maandag 2 november 2009 20:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
vond de oude OP eigenlijk wel goed, groen is een mooie kleur
groen is altijd mooiquote:Op maandag 2 november 2009 20:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
deze is veel beter en groen vloekt heel erg tegen de achtergrond van fok.
mijn mening.
Kan er dan niet alsnog groen in de nieuwe OP verwerkt worden?quote:Op maandag 2 november 2009 20:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het wordt niet weergegeven zoals ik wil dat het weergegeven wordt (inhoud verschuift).
waarom?quote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan er dan niet alsnog groen in de nieuwe OP verwerkt worden?
Adamda oyle bir karizma var kiquote:Op maandag 2 november 2009 20:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind dit een mooiere foto.![]()
[ afbeelding ]
chp was een grapje. ataturk wie weet.quote:Op maandag 2 november 2009 20:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
wordt het een OP met CHP en Ataturk erin?
Precies mijn punt.quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Da.Rock het volgende:
Ik stel voor om geen politiek getinte afbeeldingen in de op te verwerken..
inderdaad, laten we het op groen houden!quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Da.Rock het volgende:
moest je eigenlijk lachen om je eigen grapjequote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
chp was een grapje. ataturk wie weet.
Maar ik vind deze al echt mooi zo hoor.
Voor.quote:Op maandag 2 november 2009 20:29 schreef Da.Rock het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |