quote:
quote:BBC News reports criminals have robbed the National Bank of Zimbabwe.
Police are still searching for a motive.
haha als ik de foto's zelf ktijg, bestquote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijgen we nog een PS in hollands jurkje te zien?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha als ik de foto's zelf ktijg, best
Foul bachelor frog zegt :quote:
Een setje oorbellen, geld en een doos Celebrationsquote:
Cadeautjes zijn binnen en mevrouw heeft er alweer genoeg van.quote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een setje oorbellen, geld en een doos CelebrationsIs vandaag al voorbij? Heb er wel weer genoeg van
![]()
Thanksquote:
Vanavond komen m'n zus + vriend nog, m'n schoonmoeder en schoonzus, Pitt komt straks al.quote:Op maandag 2 november 2009 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn binnen en mevrouw heeft er alweer genoeg van.![]()
Oh, hadden we je niet moeten feliciteren dan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanavond komen m'n zus + vriend nog, m'n schoonmoeder en schoonzus, Pitt komt straks al.
Ik hou niet zo van m'n verjaardag
Van je (ex)vriendin?quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de lusten, niet de lasten
waar heb ik dat meer gehoord....
Jullie komen toch niet over de vloerquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, hadden we je niet moeten feliciteren dan?
Geen ideequote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de lusten, niet de lasten
waar heb ik dat meer gehoord....
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.quote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef GimmeGore het volgende:
je voelt je gewoon stokoud in ene keer
Jij bent eeuwig 18 zekerquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.
Ik kan echt niet door voor 18 hoor.quote:
Als Yvonne dat kan, kan jij dat ookquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet door voor 18 hoor.![]()
quote:Het lukt zelfs niet meer om door te gaan voor onder de 25. Medestudenten vragen soms hoe oud ik ben en dan zeggen ze inderdaad doodleuk: 'ja, ik had je ook wel een stuk ouder geschat dan de rest'.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:Ach, wijsheid komt met de jaren toch
Bij mij denken ze wel eens dat ik lieg, omdat ik altijd jonger geschat word.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mij denken ze wel eens dat ik lieg, omdat ik altijd jonger geschat word.
In juli stond ik nog ergens aan de kassa met bier zegt die vrouw:"Ben jij wel 20?"
ik:"nee..."
Zij:"mag ik dan je legitimatiebewijs zijn?"
ik:"ik word 24 over 2 weken...."
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop niet dat hij op de trio doelt.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik ga het toch niet verklappen, je weet pas wat het is als we onderweg zijn.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zou er niet van uit gaan dat hij op shoppen doelt
Nee. Dat is vanmiddag pas, of ik heb het gemist. Hoe dan ook: ik heb het nog niet gedaanquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Dat is vanmiddag pas, of ik heb het gemist. Hoe dan ook: ik heb het nog niet gedaan
Het is toch iets als bungeejumping. Ik weet dat de eindbestemming beneden is en ik ben heel blij als ik eenmaal daar weer sta.quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, nog een hint dan:
"De eindbestemming zal weinig verrassend zijn voor je, maar je zult blij zijn als we er zijn"
Nou ja! Nu kan ik niet pronken met mijn detectivewerk!quote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Wiebelkont het volgende:
- edit -
Hint weggehaald, toch iets te makkelijk
Ja, maar ze wil wel dat het een verrassing blijft, dus als jullie de oplossing allemaal gaan posten omdat jullie de hint wél snappen is het alsnog jammerquote:Op maandag 2 november 2009 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja! Nu kan ik niet pronken met mijn detectivewerk!
Alsof ze zich daardoor laat tegenhoudenquote:Op maandag 2 november 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Zet het eens in een spoiler, mag Soemp niet kijken
quote:Cathy zegt (12:32):
niet in een spoiler zetten hoor
Cathy zegt (12:32):
ik kan me dan niet beheersen![]()
Vrouwen hequote:Op maandag 2 november 2009 12:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Alsof ze zich daardoor laat tegenhouden
Mja, gezien en al gekeken.quote:Op maandag 2 november 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Dan is het de vraag of Soemp 'm gezien heeft en alsnog gaat kijken
quote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, gezien en al gekeken.![]()
![]()
Maar ik snap er nog niks van. In elk geval gaan we niet m'n fiets of m'n haar roze spuiten.
Schat, zet het uit je hoofd en ga wat anders doenquote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, gezien en al gekeken.![]()
![]()
Maar ik snap er nog niks van. In elk geval gaan we niet m'n fiets of m'n haar roze spuiten.
Ja, nouja, het was dit of studeren.quote:Op maandag 2 november 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schat, zet het uit je hoofd en ga wat anders doenIs de verrassing toch des te leuker
En jij, ga eens werken!quote:Op maandag 2 november 2009 12:37 schreef Wiebelkont het volgende:
de hint ligt wel wat dieper dan dat, ik ga natuurlijk niet een afbeelding van de verrassing hinten, dat zou te makkelijk zijn
Ik kan wel tien andere dingen bedenken om te doen behalve studeren óf het uitje radenquote:Op maandag 2 november 2009 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nouja, het was dit of studeren.![]()
Ik ga weer leren! [ afbeelding ]
In de tijd dat die installatie draait kun je makkelijk een boek lezen...quote:Op maandag 2 november 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik WoW ga installeren op de pc beneden, of ga irc'en![]()
Tijdens het installeren IRC'en dusquote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In de tijd dat die installatie draait kun je makkelijk een boek lezen...
Dat zijn we ook van planquote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd Etcie!!
Enne, je verjaardag die vier je natuurlijk in de kroeg!!![]()
je nodigt iedereen die je kent uit, doet een rondje en dan heb je een tof feestje
Want als ik me niet vergis ben je vandaag een kwartje geworden, dus wel reden om goed te vieren
Ja, en visite en daarvoor moet je eten inslaan en m'n oma komt 's ochtends al op tijd zodat ik niet kan uitslapen en ik moet zoveel dingen doen waar ik nooit zin in hebquote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Maar... maar..dan krijg je toch cadeautjes!?!?!
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
Wat lief
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ohja, mijn oma kwam ook altijd als eerste en vertrok als laatstequote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en visite en daarvoor moet je eten inslaan en m'n oma komt 's ochtends al op tijd zodat ik niet kan uitslapen en ik moet zoveel dingen doen waar ik nooit zin in heb
Ik ben lui
Thanks red
Dronken mensen spreken de waarheid toch ?quote:Op maandag 2 november 2009 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
oh, drie jongens, twee dronken één high
quote:(A father is letting five kids make a complete mess of the restaurant. They’re ripping napkins and using it as confetti, breaking chopsticks and screaming their little heads off.)
Me: “Sir, I’m going to have to ask you to tell them to stop doing that. They are disturbing the other customers.”
Father: *beaming* “No.”
Me: “No, as in, no you won’t tell them to stop it?”
Father: *still beaming*“Yes.”
(I have to get back to work at this point and sure enough, the kids keep misbehaving. Several customers complain to me but I have no authority to throw them out. The last to complain is a table with about eight young guys.)
Customer 1: “So there’s nothing you can do about them?”
Me: “I’m so very sorry sir, but no. I can get you a drink from the house to make up for it.”
Customer 2: “No, that won’t do.”
Me: “Well, I can see if I can get you a free desert…”
Customer 2: “Not what I meant. Can’t you get your boss?”
Me: “I’m afraid he’s not in, sir.”
Customer 1: “Well we won’t accept any free stuff. I bet that would come out of your pay.”
Customer 3: Hold on…”
(The customer gets up and the others immediately follow him to the noisy, messy table. They’re now surrounded by eight tall young men who look mighty pissed.)
Customer 3, to the father: “Tell them to stop it.”
Father: *still beaming* “No.”
Customer 1: “You’re upsetting the waitress.”
Father: “Do you guys even work here?”
Customer 1: “No, we’re from that prison up the street. We’re out on parole. Funny coincidence, we all served seven years for kidnapping and murdering a bunch of noisy brats and a jerk who made minimum-wage waitresses cry.”
(At this point the kids become very, very quiet and the other patrons start giggling and staring.)
Father: “You’re lying.”
Customer 4: “Wanna take that chance, buddy?”
(One more lecherous grin was enough to send the whole bunch of misfits scurrying to the exit. My knights in shining armor actually got applause from the other diners and a free meal from me.)
Ik was om half 10 thuisquote:Op maandag 2 november 2009 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Ik zit gelukkig wel thuis, maar toch is het niet echt leuk
Maar donderdag ben ik er weer van af!
quote:Op maandag 2 november 2009 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Gefelidewelie etciepetsie
* B.ertha wordt melig van al dat studeren
De supermarktquote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, nog een hint dan:
"De eindbestemming zal weinig verrassend zijn voor je, maar je zult blij zijn als we er zijn"
Dat je levensgenieters niet uit de weg gaatquote:Op maandag 2 november 2009 18:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
als van de twee jongens die me hier gezoend hebben de één dronken was en de ander high, wat zegt dat dan over mij?
quote:Op maandag 2 november 2009 23:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat je levensgenieters niet uit de weg gaat
quote:Op maandag 2 november 2009 23:10 schreef Nembrionic het volgende:
Zo..weer eens terug na een paar weken Engeland. Brighton is een aanrader! Erg leuke stad
Een andere aanrader is Windows 7
quote:
Het lijkt 8 uur 's avonds te zijn: http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?month=8&day=3&year=2009&hour=11&min=0&sec=0&p1=247&p2=16quote:Op dinsdag 3 november 2009 10:26 schreef Etcetera het volgende:
Kan iemand me alsjeblieft even vertellen dat 11u 's ochtends PDT in ons kikkerlanje 5u 's middags is? Ja toch?
Hmmquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:35 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het lijkt 8 uur 's avonds te zijn: http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?month=8&day=3&year=2009&hour=11&min=0&sec=0&p1=247&p2=16
(let op bij het verifiėren dat PDT alleen in de zomer is, al is het resultaat hetzelfde)
PDT is dan ook Pacific Daylight Time, de tijd die ze daar in de zomer hebben. Maar aangezien wij ook aan zomertijd doen is het verschil nu met Pacific Standard Time / PDT hetzelfdequote:
Inderdaad, zelfs met die calculator bij de hand is het nog steeds niet altijd even makkelijk. En dan heb ik het nog niet eens over landen als Nepal waar ze gewoon een verschil van drie kwartier hebben ingebouwdquote:
Ja, en aangezien CEST GMT +2 is klopt die acht uur 's avonds ook gewoon hoorquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:48 schreef Etcetera het volgende:
3 kwartierEn dan te bedenken dat in Nederland er vroeger nog tijdsverschil was tussen Amsterdam en Groningen
Volgens dit ding zit ik wel redelijk in de buurt met m'n 5u
Je brengt me weer in de warquote:Op dinsdag 3 november 2009 10:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ja, en aangezien CEST GMT +2 is klopt die acht uur 's avonds ook gewoon hoor
Kort en simpel: 11:00 am in PDT = 20:00 waar wij leven.quote:
Wij gingen op een gegeven moment met een clubje studievrienden in de bieb zittenquote:Op maandag 2 november 2009 20:03 schreef B.ertha het volgende:
Gefelidewelie etciepetsie
* B.ertha wordt melig van al dat studeren
Jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 13:01 schreef LadyBlack het volgende:Nem, daar ben je mooi klaar mee, dat is dus 2x een nieuwe pas + pincode in een maand tijd ofzo?
Dit had ik zelf ook wel kunnen bedenkenquote:De webdriver is nodig om content te kunnen bekijken in internet explorer. Dubbelklik "Install_Webdriver.exe" en volg de instructies.
De exporter voor 3DstudioMAX is "WildTangent.dlu"
Deze plaats je in je 3DstudioMAX-folder in de map "plugins".
Heb je wel de compatibility aangezet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Ik zat thuis al vast, want dat .exe dingetje wilde niet eens geinstalleerd worden (ik gok omdat ik 64 bit Vista draai en niet 32 bit, wat vrij standaard is). Dus nu heb ik dat op de laptop van Pitt wél kunnen installeren (die heeft dus 32 bits Vista) maar nu wil die .dlu niet meewerken
Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Heb je wel de compatibility aangezet?
Op een 64bit machine moeten 32bitjes trouwens ook gewoon draaien hoor
Oh dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellenik heb 1 keer een docent aan de telefoon gehad, die belde me ineens op om een afspraak te maken om paper te bespreken
schrok me dóód
Tips waar ik wat aan hebquote:Enne, je kunt ook kijken voor een leuk kistje bij Xenos, of die uitdragerij aan de Oosterstraat (waar eerst Scheer&Foppen zat), of bij eenkringloopwinkel
natuurlijk. Als me nog wat te binnen schiet meld ik t wel
Mijn sieradendoos (zo'n kitscherige zilveren met paars fluweel binnenin
) komt van Jansen&Jansen geloof ik
ah.nl ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik boodschappen doen....saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik verbaasde me er vooral over hoe waanzinnig duur die bouwkavels daar zijn/waren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Etcetera het volgende:
Niet echtNiet dat ik er heel veel bij heb stil gestaan hoor, maar het schoot maar niet op ja
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de deceptie van het krijgen van een C+
?quote:
Je noemt het een deceptiequote:
Volgens mij is dat ook een nederlands woordquote:
Dat is het ook maar een C+-je is het einde van de wereld niet toch? Of was je ervan overtuigd dat je daar ook een A voor zou krijgen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een nederlands woord
Ik dacht dat je doelde op een D-ceptie, terwijl het een C-ceptie wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het ook maar een C+-je is het einde van de wereld niet toch? Of was je ervan overtuigd dat je daar ook een A voor zou krijgen?
Ik ben niet zo scherp vandaag, anders had ik dat vast bedoeldquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op een D-ceptie, terwijl het een C-ceptie was
Neuh, tis tussen een zeseneenhalf en een zeven. doch wat magertjes naast mijn A'tjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het ook maar een C+-je is het einde van de wereld niet toch? Of was je ervan overtuigd dat je daar ook een A voor zou krijgen?
Apenzuur.quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of is het apenlazerus?
En waarom mag ik me dan niet het apelazarus vervelen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Apenzuur.
Je schrikt je het apelazarus en je verveelt je het apenzuur
Dat moet je maar even navragen bij de Nederlandse Taaluniequote:Op dinsdag 3 november 2009 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En waarom mag ik me dan niet het apelazarus vervelen?
het is vlektyfusquote:
Ik mag het niet aan Onze Taal vragen zonder er voor te betalen, klojo'squote:Op dinsdag 3 november 2009 21:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet je maar even navragen bij de Nederlandse Taalunie
Vergeet de oud-Rotterdamse touwtyfus nietquote:
Depends on welk gedeelte van mn leven je bedoeltquote:
Ik denk dat je, hoe je het ook wendt of keert, sowieso in een aardig bevoorrechte positie zitquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Depends on welk gedeelte van mn leven je bedoelt
ja dat klopt ook wel ongeveer jaquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk dat je, hoe je het ook wendt of keert, sowieso in een aardig bevoorrechte positie zit
Je kunt er natuurlijk niet vanuit gaan dat *alles* meezit. En dat is maar goed ook, want dan zijn de leuke dingen nog leuker
En ze heeft nog geen nieuwe?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat klopt ook wel ongeveer jaMaar soms gaat er ook bij mij ineens heel veel mis hoor
En mijn kamergenote en haar vriendje zijn uit elkaar
En is dat goed of slecht nieuws?quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja dat klopt ook wel ongeveer jaMaar soms gaat er ook bij mij ineens heel veel mis hoor
En mijn kamergenote en haar vriendje zijn uit elkaar
Uhm. Sort of goed nieuws denk ikquote:Op dinsdag 3 november 2009 22:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En is dat goed of slecht nieuws?
Bedoel je daarmee dat er 1 van de 2 beschikbaar is geworden of dat je van het gezeur afbent?quote:Op dinsdag 3 november 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Uhm. Sort of goed nieuws denk ik
oh ja joh, ik wil dolgraag mijn kamergenote doenquote:Op dinsdag 3 november 2009 23:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee dat er 1 van de 2 beschikbaar is geworden of dat je van het gezeur afbent?
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja joh, ik wil dolgraag mijn kamergenote doen
Nee idd, geen gezeur meer en geen awkward gehang van dat vriendje meer in de kamer (met name als de roommate er helemaal niet is)
Ja maar echt! heel raar. Vooral twee keer; één daarvan dat ik hem nog steeds halfnaakt in haar bed vond rond het middaguur, met zijn handjes onder de dekens, de andere keer meer recent, eergisteren, toen ik met een jongen de kamer binnenkwam en hij alleen daar was en daar ook bleef...quote:Op woensdag 4 november 2009 00:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]![]()
Dat laatste lijkt me bijzonder irritant
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar echt! heel raar. Vooral twee keer; één daarvan dat ik hem nog steeds halfnaakt in haar bed vond rond het middaguur, met zijn handjes onder de dekens, de andere keer meer recent, eergisteren, toen ik met een jongen de kamer binnenkwam en hij alleen daar was en daar ook bleef...
Ja lach jij maarquote:
Dat doen we zekerquote:
Je kon toch ook aan die kerel vragen of je misschien wat privacy mag?quote:Op woensdag 4 november 2009 01:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja leg dat maar es uit. "ja, dat is dus het vriendje van mijn kamergenote. Waar zij is? Geen idee. Maar hij gaat maar niet weg. Ja laten we maar in de common room gaan zitten dan"
Ugh, dat was voor iedereen raar geweest. Het was enorm irritant en stompzinnig dat hij het zelf niet even kon begrijpen. maar dat gebrek aan inzicht is ook de reden voor de break-up. ugh nu ik het er zo over heb ben ik blij dat ze van m af isquote:Op woensdag 4 november 2009 01:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je kon toch ook aan die kerel vragen of je misschien wat privacy mag?
achja zal vast niet lang duren voordat ze met een nieuwe aankomtquote:Op woensdag 4 november 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ugh, dat was voor iedereen raar geweest. Het was enorm irritant en stompzinnig dat hij het zelf niet even kon begrijpen. maar dat gebrek aan inzicht is ook de reden voor de break-up. ugh nu ik het er zo over heb ben ik blij dat ze van m af is
grmbl shhhstquote:Op woensdag 4 november 2009 01:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
achja zal vast niet lang duren voordat ze met een nieuwe aankomt
Ach, gewoon zelf eentje zoekenquote:
Keus genoegquote:Op woensdag 4 november 2009 02:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ach, gewoon zelf eentje zoeken
Heeft hij een eigen huis?quote:Op woensdag 4 november 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh waarom konden jullie het niet even afkloppen? mevrouw heeft een date vanavond. niet ik, mijn kamergenote
Het zijn Amerikanen. Je zou er ondertussen toch wel achter moeten zijn dat die nou eenmaal heel anders zijn dan Nederlandersquote:Op woensdag 4 november 2009 02:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Keus genoeg
maar wat is er verdomme MIS met die gasten hier. GGRRR, er gebeuren allemaal dingen en het maakt me zoo ONWIJS agressive!!
Ja, maar niet daar opgegroeid toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 11:19 schreef DiabloSam het volgende:
Iamred en ik zijn ook Amerikaans, zo anders zijn we niet hoor
True, maar we hebben wel veel amerikaanse dingen meegekregen van onze vader hoor. Ik eet veel ketchup bij van alles en nogwat, iamred maakt constant flauwe grappen die niet grappig zijn (heeft ie van onze vader). Zo zijn er nog wel een aantal dingen die echt amerikaans zijn en we (on)bewust mee hebben gekregen van jongs af aan.quote:Op woensdag 4 november 2009 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, maar niet daar opgegroeid toch?
Ik ken zat mensen die flauwe grappen maken die niet nodig zijn en die zijn zo Nederlands als een koe naast een molenquote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
True, maar we hebben wel veel amerikaanse dingen meegekregen van onze vader hoor. Ik eet veel ketchup bij van alles en nogwat, iamred maakt constant flauwe grappen die niet grappig zijn (heeft ie van onze vader). Zo zijn er nog wel een aantal dingen die echt amerikaans zijn en we (on)bewust mee hebben gekregen van jongs af aan.
Godzijdank zijn we daar niet opgegroeid btw, dan had ik nu niet in deze akq sc gepost
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ken zat mensen die flauwe grappen maken die niet nodig zijn en die zijn zo Nederlands als een koe naast een molen
Ik bedoel maar te zeggen dat er sociaal en cultureel gezien gewoon behoorlijke verschillen zijn. Dat is natuurlijk niet alleen met Amerikanen zo maarja, daar zit PS nu eenmaal tussen
quote:Ik heb indertijd een tentamenbriefje voor 15 ECTS uitgeschreven omdat dat het puntenaantal is dat voor een Masterscriptie staat. Waarom het er 20 zouden moeten zijn, ontgaat me even. Ik heb de vraag ook voorgelegd aan de studieadviseur en wacht even haar antwoord af.
Nee, ik ben deze zomer bij de studieadviseur geweest en zij heeft me toen gezegd dat dat zo is (ik begon immers al in 2005 aan mn master (quote:Op woensdag 4 november 2009 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heb je ergens zwart op wit dat het de afspraak was dat het er 20 moesten zijn?
Jezus, het zit ook wel echt allemaal tegen zo naar het eind toe.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:40 schreef LadyBlack het volgende:
Die mail van scriptiebegeleider kreeg ik gisteravond trouwens al, ik was vet vrolijk de hele dag maar héb toch een potje staan janken na het lezen van dat klotemailtje
Ik had in mijn mail ook nog gevraagd of hij mijn afstudeerpraatje nog wel wilde en kon doen, en gefeliciteerd met zn nieuwe baan enzo, en daar heeft hij helemaal niet op gereageerd!!
Die zak hooi kan mooi in Utrecht blijven, ik vraag wel een andere docent
Heb je de eisen van 2005 niet ergens staan? In een oude studiegids bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, ik ben deze zomer bij de studieadviseur geweest en zij heeft me toen gezegd dat dat zo is (ik begon immers al in 2005 aan mn master () en aan de toen geldende eisen moet ik voldoen. Ik ga haar nu even bellen.
quote:Beste vraagsteller,
Het is moeilijk een antwoord te geven op uw vraag. Waarschijnlijk doelt de intensevering 'ape' op een activiteit waarvoor inspanning is vereist en dat kan van vervelen niet worden gezegd. Hier doet men namelijk niets.
De term apelazerus of apetering heeft volgens het 'woordenboek van populaire uitdrukkingen, clichés' en slogan twee betekenissen:
1: als intensivering in de uitdrukking zich het apelazerus/apetering lachen/schrikken/werken etc
De uitdrukking was destijds vooral populair onder de soldaten in Nederlands-Indļe.
2: krijg het apelazerus/de apetering. Platte verwensing. Lazerus slaat op de bedelaar uit Lucas16. Bedoeld wordt eigenlijk de 'lazarusziekte' of melaatsheid.
Met vriendelijke groeten,
Al@din, de persoonlijke vraagbaak van openbare bibliotheken in Nederland.
Daar wordt je dus niet veel wijzer van volgens mijquote:
belangrijkste verschil is toch wel dat jullie niet zo tering oppervlakkig zijn...quote:Op woensdag 4 november 2009 11:44 schreef DiabloSam het volgende:
[..]
True, maar we hebben wel veel amerikaanse dingen meegekregen van onze vader hoor. Ik eet veel ketchup bij van alles en nogwat, iamred maakt constant flauwe grappen die niet grappig zijn (heeft ie van onze vader). Zo zijn er nog wel een aantal dingen die echt amerikaans zijn en we (on)bewust mee hebben gekregen van jongs af aan.
Godzijdank zijn we daar niet opgegroeid btw, dan had ik nu niet in deze akq sc gepost
Dat dus. Die oppervlakkigheid is enorm. Ik heb zat intelligente Amerikanen en Canadezen ontmoet maar zelfs die hebben nog een bepaalde oppervlakkigheid.quote:Op woensdag 4 november 2009 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
belangrijkste verschil is toch wel dat jullie niet zo tering oppervlakkig zijn...En méér sociaal inzicht hebben. En normen. En waarden (balkenende zou trots zijn
) . Anyways.
quote:Op woensdag 4 november 2009 15:55 schreef Etcetera het volgende:
Kudo's voor de koe/molen vergelijking![]()
sorryquote:Op woensdag 4 november 2009 04:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh waarom konden jullie het niet even afkloppen? mevrouw heeft een date vanavond. niet ik, mijn kamergenote
Ik niet, de studieadviseur wel, maar ze nam de telefoon niet op en heeft ook nog niet gereageerd op mn mail....quote:Op woensdag 4 november 2009 15:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heb je de eisen van 2005 niet ergens staan? In een oude studiegids bijvoorbeeld?
Ik geloof dat NS in de UK de best gewaardeerde spoorvervoerder is. (ze hebben ook een UK divisie). Dat zegt al watquote:Brits treinkaartje van ruim 1100 euro
Britten hebben een nieuwe reden gevonden om te klagen over de treinen in hun land. De prijzen van treinkaartjes zijn opnieuw verhoogd, waardoor het duurste kaartje de grens van 1000 pond heeft doorbroken.
Duizend kilometer
De duurste treinreis in Groot-Brittanniė is tussen Newquay, in het zuidwesten van Engeland, en het dorp Kyle of Lochalsh in het hoge noorden van Schotland. Een eersteklas retourtje kost 1002 pond, omgerekend meer dan 1100 euro. De reis duurt ruim achttien uur en beslaat ongeveer 1000 kilometer. Onderweg moet de reiziger minstens vier keer overstappen.
Cruise
Britse media putten zich woensdag uit in vergelijkingen om duidelijk te maken hoe duur het kaartje wel niet is. Volgens de krant The Independent is een luxe cruise van een week in de Caraļben, inclusief vliegticket naar Puerto Rico en terug, nog goedkoper dan de binnenlandse treinreis. The Guardian heeft uitgerekend dat een vlucht rond de wereld, van Londen via Hongkong, Sydney en Los Angeles terug naar Londen, ook minder kost.
Privatisering
De Britse spoorwegen werden halverwege de jaren '90 geprivatiseerd. Sindsdien klagen de Britten steen en been over vertragingen, treinuitval en de prijs van kaartjes. Bovendien zou belabberd onderhoud van het spoor hebben geleid tot een aantal dodelijke treinongelukken.
Als protest wil ik wel zo een treinkaartje kopen en dan betalen met een emmer vol munten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:30 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik geloof dat NS in de UK de best gewaardeerde spoorvervoerder is. (ze hebben ook een UK divisie). Dat zegt al wat
Ik heb er nog een foto van gevonden uit 2003 die ik gemaakt hebquote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Een berg koeien nog wel![]()
![]()
Maar je hebt wel gelijk![]()
Mja, hij weet niet beter dan dat het 15 punten is. Hij zal het dus ook van de studieadviseur moeten horen.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik niet, de studieadviseur wel, maar ze nam de telefoon niet op en heeft ook nog niet gereageerd op mn mail....
Ik sta op het punt om meneer de scriptiebegeleider zelf maar te bellen
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb de eerste helft van mijn tekenklas gemist, zal ik dan maar toch naar de tweede helft gaan?
okeuhquote:
koekenman, mokummerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bijnamen_en_spotnamen
Wat is jullie bijnaam?
Die van mij aardbei of messentrekker. Sven is een stoepenschijter.
Ik woon dicht bij Sloterdijk, raad maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Als die knurft beter nadenkt weet ie ook nog wel dat de vakindeling toen anders was...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, hij weet niet beter dan dat het 15 punten is. Hij zal het dus ook van de studieadviseur moeten horen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Morgenmiddag.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als die knurft beter nadenkt weet ie ook nog wel dat de vakindeling toen anders was...
Maargoed, let it be, let it be....
Wanneer ben jij van je tentamens af?
Mijn geboorteplaats staat er niet bijquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag heeft ons team meegedaan met een volleybaltoernooi. Ik ben alleen gelijk erna vertrokken, terwijl er nog een prijsuitreiking was. We hebben een beker gewonnen.!
Een jongen uit m'n team mailt net de foto.
[ afbeelding ]
Er staat een voetbal met doel op.![]()
De laatste keer dat ik een beker won met volleybal was toen ik nog bij de mini's zat.
Of naar een mislukte Beatlecoupe.....quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het vast een verwijzing naar het CDA zijn
Zowel in Capelle als in Kapelle.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het vast een verwijzing naar het CDA zijn
Iets met bekrompen en kleinburgerlijk?
Ach die bloempot woont er maar we hebben wel de leukste kassameisjes van NL.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iets met bekrompen en kleinburgerlijk?
Je moet als gemeente toch bepaalde voorwaarden creėren zodat men zich er wil vestigen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hij schijnt in Capelle te blijven
In ieder geval wordt Europa niet opgezadeld met JP de incompetente kluns.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hij schijnt in Capelle te blijven
Dat is waar maar NL moet die malloot ook maar verbannen naar Nova Zembla.....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval wordt Europa niet opgezadeld met JP de incompetente kluns.
Mijn ouders, maar ook verschillende tantes en ooms aan beide kanten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
B., wie van jou familieleden heeft katten![]()
Toe maar gaat wel lekker zoquote:Op woensdag 4 november 2009 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha, ik ben ook voor de schrijfklas aangenomen waar je aan voorwaarden moest voldoen waar ik eigenlijk niet aan voldeed. Geinig! Volgend trimester wordt dus echt leuk
ja wat dat betreft gaat het tofquote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toe maar gaat wel lekker zo
nu alleen nog een minder slettende roomiequote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja wat dat betreft gaat het tof
die is nu ziek...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu alleen nog een minder slettende roomie
en wat meerquote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu alleen nog een minder slettende roomie
dan ga je zelf ook ff aan het slettenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en wat meer-geluk voor mijzelf zou ook geen kwaad kunnen, danku
Op zoek naar een leuke jock en hem dumpen voor hij jou kan dumpenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je zelf ook ff aan het sletten![]()
sletten is niet mijn idee vanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je zelf ook ff aan het sletten![]()
Terwijl je dit typt?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sletten is niet mijn idee vaneerlijk, als ik dat had gewild had ik dat wel gekund
anyways, het hoofd van de afdeling international students smste me vandaag dat ik langs moest komen omdat ze een verrassing voor me had. Nu rij ik door mijn kamer op een eenwieler
is dat wel stoer dan straks word je nog een circus freakquote:Op donderdag 5 november 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sletten is niet mijn idee vaneerlijk, als ik dat had gewild had ik dat wel gekund
anyways, het hoofd van de afdeling international students smste me vandaag dat ik langs moest komen omdat ze een verrassing voor me had. Nu rij ik door mijn kamer op een eenwieler
Iemand zag me lopen met dat ding en noemde me crazy circus girl. het was een complimentquote:Op donderdag 5 november 2009 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat wel stoer dan straks word je nog een circus freak
Maar dat helpt denk ik niet om eenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iemand zag me lopen met dat ding en noemde me crazy circus girl. het was een compliment
oh ze vinden het hier waanzinnig sexyquote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat helpt denk ik niet om eente vinden, tenzij er ergens een crazy circus guy rondloopt daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |