quote:
quote:BBC News reports criminals have robbed the National Bank of Zimbabwe.
Police are still searching for a motive.
haha als ik de foto's zelf ktijg, bestquote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijgen we nog een PS in hollands jurkje te zien?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha als ik de foto's zelf ktijg, best
Foul bachelor frog zegt :quote:
Een setje oorbellen, geld en een doos Celebrationsquote:
Cadeautjes zijn binnen en mevrouw heeft er alweer genoeg van.quote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een setje oorbellen, geld en een doos CelebrationsIs vandaag al voorbij? Heb er wel weer genoeg van
![]()
Thanksquote:
Vanavond komen m'n zus + vriend nog, m'n schoonmoeder en schoonzus, Pitt komt straks al.quote:Op maandag 2 november 2009 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn binnen en mevrouw heeft er alweer genoeg van.![]()
Oh, hadden we je niet moeten feliciteren dan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanavond komen m'n zus + vriend nog, m'n schoonmoeder en schoonzus, Pitt komt straks al.
Ik hou niet zo van m'n verjaardag
Van je (ex)vriendin?quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de lusten, niet de lasten
waar heb ik dat meer gehoord....
Jullie komen toch niet over de vloerquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, hadden we je niet moeten feliciteren dan?
Geen ideequote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de lusten, niet de lasten
waar heb ik dat meer gehoord....
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.quote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef GimmeGore het volgende:
je voelt je gewoon stokoud in ene keer
Jij bent eeuwig 18 zekerquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.
Ik kan echt niet door voor 18 hoor.quote:
Als Yvonne dat kan, kan jij dat ookquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet door voor 18 hoor.![]()
quote:Het lukt zelfs niet meer om door te gaan voor onder de 25. Medestudenten vragen soms hoe oud ik ben en dan zeggen ze inderdaad doodleuk: 'ja, ik had je ook wel een stuk ouder geschat dan de rest'.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:Ach, wijsheid komt met de jaren toch
Bij mij denken ze wel eens dat ik lieg, omdat ik altijd jonger geschat word.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mij denken ze wel eens dat ik lieg, omdat ik altijd jonger geschat word.
In juli stond ik nog ergens aan de kassa met bier zegt die vrouw:"Ben jij wel 20?"
ik:"nee..."
Zij:"mag ik dan je legitimatiebewijs zijn?"
ik:"ik word 24 over 2 weken...."
quote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:04 schreef Soempie het volgende:
Ik hoop niet dat hij op de trio doelt.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:08 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik ga het toch niet verklappen, je weet pas wat het is als we onderweg zijn.
quote:Op maandag 2 november 2009 12:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik zou er niet van uit gaan dat hij op shoppen doelt
Nee. Dat is vanmiddag pas, of ik heb het gemist. Hoe dan ook: ik heb het nog niet gedaanquote:
quote:Op maandag 2 november 2009 12:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee. Dat is vanmiddag pas, of ik heb het gemist. Hoe dan ook: ik heb het nog niet gedaan
Het is toch iets als bungeejumping. Ik weet dat de eindbestemming beneden is en ik ben heel blij als ik eenmaal daar weer sta.quote:Op maandag 2 november 2009 12:22 schreef Wiebelkont het volgende:
Ok, nog een hint dan:
"De eindbestemming zal weinig verrassend zijn voor je, maar je zult blij zijn als we er zijn"
Nou ja! Nu kan ik niet pronken met mijn detectivewerk!quote:Op maandag 2 november 2009 12:26 schreef Wiebelkont het volgende:
- edit -
Hint weggehaald, toch iets te makkelijk
Ja, maar ze wil wel dat het een verrassing blijft, dus als jullie de oplossing allemaal gaan posten omdat jullie de hint wél snappen is het alsnog jammerquote:Op maandag 2 november 2009 12:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nou ja! Nu kan ik niet pronken met mijn detectivewerk!
Alsof ze zich daardoor laat tegenhoudenquote:Op maandag 2 november 2009 12:31 schreef Etcetera het volgende:
Zet het eens in een spoiler, mag Soemp niet kijken
quote:Cathy zegt (12:32):
niet in een spoiler zetten hoor
Cathy zegt (12:32):
ik kan me dan niet beheersen![]()
Vrouwen hequote:Op maandag 2 november 2009 12:32 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Alsof ze zich daardoor laat tegenhouden
Mja, gezien en al gekeken.quote:Op maandag 2 november 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Dan is het de vraag of Soemp 'm gezien heeft en alsnog gaat kijken
quote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, gezien en al gekeken.![]()
![]()
Maar ik snap er nog niks van. In elk geval gaan we niet m'n fiets of m'n haar roze spuiten.
Schat, zet het uit je hoofd en ga wat anders doenquote:Op maandag 2 november 2009 12:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, gezien en al gekeken.![]()
![]()
Maar ik snap er nog niks van. In elk geval gaan we niet m'n fiets of m'n haar roze spuiten.
Ja, nouja, het was dit of studeren.quote:Op maandag 2 november 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Schat, zet het uit je hoofd en ga wat anders doenIs de verrassing toch des te leuker
En jij, ga eens werken!quote:Op maandag 2 november 2009 12:37 schreef Wiebelkont het volgende:
de hint ligt wel wat dieper dan dat, ik ga natuurlijk niet een afbeelding van de verrassing hinten, dat zou te makkelijk zijn
Ik kan wel tien andere dingen bedenken om te doen behalve studeren óf het uitje radenquote:Op maandag 2 november 2009 12:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, nouja, het was dit of studeren.![]()
Ik ga weer leren! [ afbeelding ]
In de tijd dat die installatie draait kun je makkelijk een boek lezen...quote:Op maandag 2 november 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik WoW ga installeren op de pc beneden, of ga irc'en![]()
Tijdens het installeren IRC'en dusquote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In de tijd dat die installatie draait kun je makkelijk een boek lezen...
Dat zijn we ook van planquote:Op maandag 2 november 2009 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
Gefeliciteerd Etcie!!
Enne, je verjaardag die vier je natuurlijk in de kroeg!!![]()
je nodigt iedereen die je kent uit, doet een rondje en dan heb je een tof feestje
Want als ik me niet vergis ben je vandaag een kwartje geworden, dus wel reden om goed te vieren
Ja, en visite en daarvoor moet je eten inslaan en m'n oma komt 's ochtends al op tijd zodat ik niet kan uitslapen en ik moet zoveel dingen doen waar ik nooit zin in hebquote:Op maandag 2 november 2009 13:42 schreef LadyBlack het volgende:
Maar... maar..dan krijg je toch cadeautjes!?!?!
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 november 2009 16:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt
Wat lief
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ohja, mijn oma kwam ook altijd als eerste en vertrok als laatstequote:Op maandag 2 november 2009 16:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, en visite en daarvoor moet je eten inslaan en m'n oma komt 's ochtends al op tijd zodat ik niet kan uitslapen en ik moet zoveel dingen doen waar ik nooit zin in heb
Ik ben lui
Thanks red
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |