quote:
quote:BBC News reports criminals have robbed the National Bank of Zimbabwe.
Police are still searching for a motive.
haha als ik de foto's zelf ktijg, bestquote:Op maandag 2 november 2009 00:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Krijgen we nog een PS in hollands jurkje te zien?
quote:Op maandag 2 november 2009 00:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
haha als ik de foto's zelf ktijg, best
Foul bachelor frog zegt :quote:
Een setje oorbellen, geld en een doos Celebrationsquote:
Cadeautjes zijn binnen en mevrouw heeft er alweer genoeg van.quote:Op maandag 2 november 2009 11:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een setje oorbellen, geld en een doos CelebrationsIs vandaag al voorbij? Heb er wel weer genoeg van
![]()
Thanksquote:
Vanavond komen m'n zus + vriend nog, m'n schoonmoeder en schoonzus, Pitt komt straks al.quote:Op maandag 2 november 2009 11:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn binnen en mevrouw heeft er alweer genoeg van.![]()
Oh, hadden we je niet moeten feliciteren dan?quote:Op maandag 2 november 2009 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Vanavond komen m'n zus + vriend nog, m'n schoonmoeder en schoonzus, Pitt komt straks al.
Ik hou niet zo van m'n verjaardag
Van je (ex)vriendin?quote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de lusten, niet de lasten
waar heb ik dat meer gehoord....
Jullie komen toch niet over de vloerquote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh, hadden we je niet moeten feliciteren dan?
Geen ideequote:Op maandag 2 november 2009 11:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wel de lusten, niet de lasten
waar heb ik dat meer gehoord....
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.quote:Op maandag 2 november 2009 11:31 schreef GimmeGore het volgende:
je voelt je gewoon stokoud in ene keer
Jij bent eeuwig 18 zekerquote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.
Ik kan echt niet door voor 18 hoor.quote:
Als Yvonne dat kan, kan jij dat ookquote:Op maandag 2 november 2009 11:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan echt niet door voor 18 hoor.![]()
quote:Het lukt zelfs niet meer om door te gaan voor onder de 25. Medestudenten vragen soms hoe oud ik ben en dan zeggen ze inderdaad doodleuk: 'ja, ik had je ook wel een stuk ouder geschat dan de rest'.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 2 november 2009 11:39 schreef Etcetera het volgende:Ach, wijsheid komt met de jaren toch
Bij mij denken ze wel eens dat ik lieg, omdat ik altijd jonger geschat word.quote:Op maandag 2 november 2009 11:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ach, vrouwen liegen toch over hun leeftijd.
quote:Op maandag 2 november 2009 11:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Bij mij denken ze wel eens dat ik lieg, omdat ik altijd jonger geschat word.
In juli stond ik nog ergens aan de kassa met bier zegt die vrouw:"Ben jij wel 20?"
ik:"nee..."
Zij:"mag ik dan je legitimatiebewijs zijn?"
ik:"ik word 24 over 2 weken...."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |