Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik heb de eerste helft van mijn tekenklas gemist, zal ik dan maar toch naar de tweede helft gaan?
okeuhquote:
koekenman, mokummerquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bijnamen_en_spotnamen
Wat is jullie bijnaam?
Die van mij aardbei of messentrekker. Sven is een stoepenschijter.
Ik woon dicht bij Sloterdijk, raad maar...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Als die knurft beter nadenkt weet ie ook nog wel dat de vakindeling toen anders was...quote:Op woensdag 4 november 2009 16:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, hij weet niet beter dan dat het 15 punten is. Hij zal het dus ook van de studieadviseur moeten horen.
quote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Morgenmiddag.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als die knurft beter nadenkt weet ie ook nog wel dat de vakindeling toen anders was...
Maargoed, let it be, let it be....
Wanneer ben jij van je tentamens af?
Mijn geboorteplaats staat er niet bijquote:Op woensdag 4 november 2009 16:57 schreef Soempie het volgende:
Wat is jullie bijnaam?
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
Zaterdag heeft ons team meegedaan met een volleybaltoernooi. Ik ben alleen gelijk erna vertrokken, terwijl er nog een prijsuitreiking was. We hebben een beker gewonnen.!
Een jongen uit m'n team mailt net de foto.
[ afbeelding ]
Er staat een voetbal met doel op.![]()
De laatste keer dat ik een beker won met volleybal was toen ik nog bij de mini's zat.
Of naar een mislukte Beatlecoupe.....quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het vast een verwijzing naar het CDA zijn
Zowel in Capelle als in Kapelle.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dan zal het vast een verwijzing naar het CDA zijn
Iets met bekrompen en kleinburgerlijk?
Ach die bloempot woont er maar we hebben wel de leukste kassameisjes van NL.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iets met bekrompen en kleinburgerlijk?
Je moet als gemeente toch bepaalde voorwaarden creėren zodat men zich er wil vestigen.quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hij schijnt in Capelle te blijven
In ieder geval wordt Europa niet opgezadeld met JP de incompetente kluns.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En hij schijnt in Capelle te blijven
Dat is waar maar NL moet die malloot ook maar verbannen naar Nova Zembla.....quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
In ieder geval wordt Europa niet opgezadeld met JP de incompetente kluns.
Mijn ouders, maar ook verschillende tantes en ooms aan beide kanten.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:00 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
B., wie van jou familieleden heeft katten![]()
Toe maar gaat wel lekker zoquote:Op woensdag 4 november 2009 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ha, ik ben ook voor de schrijfklas aangenomen waar je aan voorwaarden moest voldoen waar ik eigenlijk niet aan voldeed. Geinig! Volgend trimester wordt dus echt leuk
ja wat dat betreft gaat het tofquote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Toe maar gaat wel lekker zo
nu alleen nog een minder slettende roomiequote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja wat dat betreft gaat het tof
die is nu ziek...quote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu alleen nog een minder slettende roomie
en wat meerquote:Op donderdag 5 november 2009 00:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nu alleen nog een minder slettende roomie
dan ga je zelf ook ff aan het slettenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
en wat meer-geluk voor mijzelf zou ook geen kwaad kunnen, danku
Op zoek naar een leuke jock en hem dumpen voor hij jou kan dumpenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je zelf ook ff aan het sletten![]()
sletten is niet mijn idee vanquote:Op donderdag 5 november 2009 00:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dan ga je zelf ook ff aan het sletten![]()
Terwijl je dit typt?quote:Op donderdag 5 november 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sletten is niet mijn idee vaneerlijk, als ik dat had gewild had ik dat wel gekund
anyways, het hoofd van de afdeling international students smste me vandaag dat ik langs moest komen omdat ze een verrassing voor me had. Nu rij ik door mijn kamer op een eenwieler
is dat wel stoer dan straks word je nog een circus freakquote:Op donderdag 5 november 2009 00:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sletten is niet mijn idee vaneerlijk, als ik dat had gewild had ik dat wel gekund
anyways, het hoofd van de afdeling international students smste me vandaag dat ik langs moest komen omdat ze een verrassing voor me had. Nu rij ik door mijn kamer op een eenwieler
Iemand zag me lopen met dat ding en noemde me crazy circus girl. het was een complimentquote:Op donderdag 5 november 2009 01:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
is dat wel stoer dan straks word je nog een circus freak
Maar dat helpt denk ik niet om eenquote:Op donderdag 5 november 2009 01:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Iemand zag me lopen met dat ding en noemde me crazy circus girl. het was een compliment
oh ze vinden het hier waanzinnig sexyquote:Op donderdag 5 november 2009 01:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar dat helpt denk ik niet om eente vinden, tenzij er ergens een crazy circus guy rondloopt daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |