Oh dat lijkt me verschrikkelijkquote:Op dinsdag 3 november 2009 15:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ook een hekel aan bellenik heb 1 keer een docent aan de telefoon gehad, die belde me ineens op om een afspraak te maken om paper te bespreken
schrok me dóód
Tips waar ik wat aan hebquote:Enne, je kunt ook kijken voor een leuk kistje bij Xenos, of die uitdragerij aan de Oosterstraat (waar eerst Scheer&Foppen zat), of bij eenkringloopwinkel
natuurlijk. Als me nog wat te binnen schiet meld ik t wel
Mijn sieradendoos (zo'n kitscherige zilveren met paars fluweel binnenin
) komt van Jansen&Jansen geloof ik
ah.nl ?quote:Op dinsdag 3 november 2009 17:07 schreef LadyBlack het volgende:
En nu ga ik boodschappen doen....saaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Ik verbaasde me er vooral over hoe waanzinnig duur die bouwkavels daar zijn/waren.quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:50 schreef Etcetera het volgende:
Niet echtNiet dat ik er heel veel bij heb stil gestaan hoor, maar het schoot maar niet op ja
quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
de deceptie van het krijgen van een C+
?quote:
Je noemt het een deceptiequote:
Volgens mij is dat ook een nederlands woordquote:
Dat is het ook maar een C+-je is het einde van de wereld niet toch? Of was je ervan overtuigd dat je daar ook een A voor zou krijgen?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook een nederlands woord
Ik dacht dat je doelde op een D-ceptie, terwijl het een C-ceptie wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het ook maar een C+-je is het einde van de wereld niet toch? Of was je ervan overtuigd dat je daar ook een A voor zou krijgen?
Ik ben niet zo scherp vandaag, anders had ik dat vast bedoeldquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je doelde op een D-ceptie, terwijl het een C-ceptie was
Neuh, tis tussen een zeseneenhalf en een zeven. doch wat magertjes naast mijn A'tjesquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is het ook maar een C+-je is het einde van de wereld niet toch? Of was je ervan overtuigd dat je daar ook een A voor zou krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |