quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerste date bij elkaar slapen. Gaat. Gewoon. Te. Ver. Ik vind dat echt zo desperate for sex overkomen.
Omdat ZH ontkent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef Crack_ het volgende:
4EBE waarom niet?
Waaaaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ZH ontkent.
Bovendien ben jij gewoon een kloon.
LOL OWNED BITCHquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ZH ontkent.
Bovendien ben jij gewoon een kloon.
Waliquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Maisnon het volgende:
hey wd heb je deze gezien?
http://www.imdb.com/title/tt1104083/
[ afbeelding ]
En waar ben je nu?quote:
Nee, ik ben een sarcast.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg Wd jij bent soms echt zo puberaal.Echt.
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Crack_ het volgende:
WTF 4EBE IK BEN BIJ ZH WAAR HEB JE HET OVER
NIKS MIS MET PUBERS VERDOMMEquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg Wd jij bent soms echt zo puberaal.Echt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Crack_ het volgende:
WTF 4EBE IK BEN BIJ ZH WAAR HEB JE HET OVER
"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
"LOL OWNED BITCH" is niet sarcastisch hoor. Of misschien begrijp je de betekenis ervan niet helemaal.
..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het onderwerp
4EBE is nu bij ZH en Crack_ zegt dat ze er nu is terwijl ze er niet is en dat kan 4EBE dus weten. WHEHEHEHEquote:
quote:
Geweldige show, vooral ook Edoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet daar echt altijd zo hard om lachen.Vooral met die scooter. Hilarisch.
Aphex Twin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]!!!!
Waar is dat van?
[..]
Geweldige show, vooral ook Edo
Die vraag over de moeder van WA![]()
En hot chip op de achtergrond
Weinig chill
Het moet IQM wel zijnquote:
Ook goed maar dat vind ik lang niet zo ontspannen en chill als hot chip.quote:
Qua jaartal klopt het welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
WTF BBQSAUCE, reltopic
[..]
Het moet IQM wel zijn
GA JE RIMPELS OPSPUITENBITCHquote:
quote:
Ze hebben het de eerste keer meteen al gedaan johquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu helemaal niet maar ik vind het echt een hoerige inhoud hebben. Je gaat toch niet na 3 keer daten bij elkaar slapen. Laat staan dat je na 3 dates een relatie hebt. Neem twee mensen die lang niks hebben gedaan op seksueel gebied en je krijgt dit.
Oh, sorry, niet gezien. Ik ben een beetje nieuw in de SC, had ik me officieel moeten voorstellen?quote:
En ik ben IQM zeker niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Maar die gast zei gisteren iets over voetbal. En volgens mij is IQM toch niet zo'n voetbalfan? Of wel?
Ja dat is wel zo prettig. Vervolgens krijg je een screening. en dan het raad van bestuur dat beslist of je hier mag posten. Je mag mij een pm sturen met je gegevens en reden waarom wij je hier zouden moeten toe laten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Gilead het volgende:
[..]
Oh, sorry, niet gezien. Ik ben een beetje nieuw in de SC, had ik me officieel moeten voorstellen?
Voetbal is kut, behalve als je er geld op hebt ingezet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Maar die gast zei gisteren iets over voetbal. En volgens mij is IQM toch niet zo'n voetbalfan? Of wel?
Ik dacht dat we dat gedeelte wel over konden slaan voor een keertje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
JA. Met foto graag. Zoals het hoort.
Nee, het is standaardprocedure. Mannen moeten een foto plaatsen/PM'en, vrouwen een naaktfoto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat gedeelte wel over konden slaan voor een keertje.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Op een eerste date zou ik het ook nooit doen. Maar verder maakt het me eigenlijk niet echt uit.
Dan doen we het toch op de 2e.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is standaardprocedure. Mannen moeten een foto plaatsen/PM'en, vrouwen een naaktfoto.
[..]
[ afbeelding ]
Okequote:
Wat wil jij eigenlijk met een foto van een man vraag ik me af?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is standaardprocedure. Mannen moeten een foto plaatsen/PM'en, vrouwen een naaktfoto.
Je mag 'm me ook pm-en.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef Gilead het volgende:
[..]
Wat wil jij eigenlijk met een foto van een man vraag ik me af?Ik moet je verder teleurstellen want ik ben wel een beetje op m'n privacy gesteld.
Yep lekker nummer, ook de reden dat ik hun albums heb gedownloadquote:
Ja maar die is ook al zo lang geleden verstuurd. Maar vertel eens wat interessante dingen. Wat studeer je enzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:41 schreef Gilead het volgende:
[..]
Die naaktfoto van jou is me ook even ontgaan.
Op wie?quote:
JA!!! Heel erg lekker nummer, zh heeft het album ooits een aanbevolen.1901 and Lisztomania vind ik ook erg goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is een leuk nummer trouwens, Jappie.
Ja en nee.quote:
Op het moment ff niks eigenlijk. Al tijdje geleden afgestudeerd aan het HBO en ga in februari beginnen met een master BA aan de UT. En verder voetbal ik een beetje en ga ik een beetje uit, maar heb nog wel plannen om wat te gaan reizen in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar die is ook al zo lang geleden verstuurd. Maar vertel eens wat interessante dingen. Wat studeer je enzo?
Twenteee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef Gilead het volgende:
[..]
Op het moment ff niks eigenlijk. Al tijdje geleden afgestudeerd aan het HBO en ga in februari beginnen met een master BA aan de UT. En verder voetbal ik een beetje en ga ik een beetje uit, maar heb nog wel plannen om wat te gaan reizen in de nabije toekomst.En jij? Studeer je ook nog?
Voordat er allemaal verhalen de wereld inkomen: ik kom dus niet uit Twente en praat ook niet zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Twenteee.Een vriendin van mij studeert ook in Enschede.
Ik studeer ja. LBO. Hihih. Welke opleiding heb je afgerond dan?
Reizen is tof ja.Waar wil je zoal heen?
Inderdaad, alle nummersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Love like sunset tof.Eigenlijk alle nummers.
Waar ben je heen geweest?
Ging je naar Disneyland?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, alle nummers
Naar ParijsNaja, een resort net buiten Parijs.
Neequote:
Haha, ik vond CE ook niets, was eerst van plan m'n P te halen en dan doorstromen naar de Uni, maar aangezien ik pas in het 2e jaar m'n P haalde ben ik maar doorgegaan en uiteindelijk in 5,5 jaar een keer m'n diploma gehaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha, die vriendin ook niet. Ik hoorde dat Enschede inderdaad erg goedkoop is, dat is zeker wel een groot voordeel.
Nee het was een flauw grapje.Ik studeer rechten. Ben trouwens zelf ook ooit begonnen aan CE, maar vond het tien keer niets.
Pff, ja ligt eraan waar je van houdt. Ik wil zelf sowieso nog graag naar Azie, trekt me wel. Vooral Maleisië en Hong Kong. Zuid-Amerika ben ik nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.
De Fok! bazenrapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef postmortum het volgende:
jajaja ik weet dat het een clip uit 2008 is , maar door omstandigheden zie heb nu pas .
Ali B rapt dus dat hij de grootste baas van NL is , terwijl we hier op Fok! grotere bazen hebben, zoals afcjos.
Warrom maakt Afcjos eigenlijk geen bazennnumer , die jongen heeft veel meer recht van spreken.
Van wie is die beat eigenlijk gestolen?
Hahahha. Heb je lekker lang over gedaan dan ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Gilead het volgende:
[..]
Haha, ik vond CE ook niets, was eerst van plan m'n P te halen en dan doorstromen naar de Uni, maar aangezien ik pas in het 2e jaar m'n P haalde ben ik maar doorgegaan en uiteindelijk in 5,5 jaar een keer m'n diploma gehaald. Rechten lijkt mij trouwens ook geen spannende studie, maar das misschien een vooroordeel.
Maleisië lijkt mij ook vet idd, alleen moet het allemaal een beetje low-budget, dus we stellen ons maar tevreden met Thailand![]()
Z-Amerika is mooi van wat ik gezien heb van reizende vrienden, alleen is het lastig omdat er nog niet zoveel mensen Engels spreken. Achja, we'll see
Ontmaskerde Fokkersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De Fok! bazenrap
Die beat zal wel gewoon uit verschillende samples zijn samengeplakt, de partysquad kennende.
In welk topic heb je die 'ene foto' nou uiteindelijk gevonden?
Ah vandaar die clip. (Wat een kankerslechte lyricsquote:
Dat laatste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahha. Heb je lekker lang over gedaan dan ja.Is het zo moeilijk? Of deed je gewoon geen flikker?
Ik vind rechten wel heel leuk, maar je moet ervan houden denk ik. Lang niet iedereen vindt het interessant.
Ik las dat Maleisië maar iets duurder is dan Thailand, schijnt niet heel veel te schelen. Maargoed, alle beetjes schelen dus wat dat betreft kun je misschien beter naar Thailand ja.
Zuid-Amerika trekt me eigenlijk totaal niet. Geen idee waarom, maar dat heb je soms.
Je zou haar niet uitnodigen voor een trio?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Je ziet haar verderop in die clip nog een keer geloof ik, daar vind ik haar nou niet bijster knap eigenlijk.
Oh nevermind, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zou haar niet uitnodigen voor een trio?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij is het denk ik 50/50 ongeveer. Misschien iets meer meisjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat laatste.Liep tot het 3e jaar nog wel bij, toen ging ik op stage en daarna was het kleine beetje motivatie wat ik ooit had echt helemaal weg
Ik ken eigenlijk alleen maar meisjes die rechten doen, ligt dat aan mij, of zijn die ook in de meerderheid?
En wat betreft Thailand of Maleisië: dat laatste land schijnt nog wat toeristischer te zijn en daardoor duurder, maargoed, ik kan er over een paar jaar altijd nog naar toe natuurlijk.
Hmm, het zal toeval zijn danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij is het denk ik 50/50 ongeveer. Misschien iets meer meisjes.
En Maleisië toeristischer dan Thailand?Nooo way, echt niet hoor. Volgens mij is Maleisië een rijker land, en is de valuta daarom meer waard. Dat is wat ik ervan begrepen heb. Maar volgens mij is er geen enkel land in Azie dat toeristischer is dan Thailand.
Goeiemorgen die mag er wezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook niet, het ging meer om het feit dat Maleisië een stuk duurder was dan Thailand, maar ik kan nergens bewijs vinden, dus je zal wel gelijk hebben dat het verschil meevaltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Denk ik ook, want volgens mij is Thailand echt veel toeristischer dan Maleisië.
Ja maar jij dat dat met het toerisme te maken had enzoooooooooo. Maargoed, boeiend ook. Jullie gaan naar Thailand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, het ging meer om het feit dat Maleisië een stuk duurder was dan Thailand, maar ik kan nergens bewijs vinden, dus je zal wel gelijk hebben dat het verschil meevalt
Yep, ga je ook mee? Zo duur is het niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar jij dat dat met het toerisme te maken had enzoooooooooo. Maargoed, boeiend ook. Jullie gaan naar Thailand.
Ik wil wel naar een leuke bestemming in de zomer, maar ik weet nog niet waarheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Gilead het volgende:
[..]
Yep, ga je ook mee? Zo duur is het niet.
De Trans Mongolië Express wil ik ook nog een keer doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een reis maken van Singapore naar Bangkok. Das ook niet zo belachelijk ver.
Even lekker een frisse smogneus halen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mij trekt Thailand dus niet zo heul erg, behalve Bangkok.
Kreta natuurlijk. Dat eten is tenminste te eten. En qua cultuur is daar veel meer te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef Gilead het volgende:
Ik ontdekte laatst dat je ongeveer 5 weken (inclusief ticket) in Thailand kunt verblijven en dat je dan ongeveer even veel betaald als voor 10 dagen op Kreta in het hoogseizoen. Keus snel gemaakt lijkt me.
Klopt, kost ook geen drol daar. Iemand die ik ken was 2 maanden in India ofzo, dat kost ook echt niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef Gilead het volgende:
Ik ontdekte laatst dat je ongeveer 5 weken (inclusief ticket) in Thailand kunt verblijven en dat je dan ongeveer even veel betaald als voor 10 dagen op Kreta in het hoogseizoen. Keus snel gemaakt lijkt me.
Uitgaansgelegenheden zijn niet echt bepaald "cultuur".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta natuurlijk. Dat eten is tenminste te eten. En qua cultuur is daar veel meer te zien.
Gyros. Souflaki
. Tzatziki
.
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterend land.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Uitgaansgelegenheden zijn niet echt bepaald "cultuur".
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Qua cultuur meer te zien op Kreta dan in Thailand.Looool.
Weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterend land.
Zeer zeker. De Grieken hebben een stuk meer cultuurgoed achtergelaten dan die Thaise rakkers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Qua cultuur meer te zien op Kreta dan in Thailand.Looool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Eiland bedoel je dan toch zeker? Volgens mij zijn er trouwens wel andere eilanden waar meer cultuur te zien is dan in Kreta, dat staat vooral bekend als party-eiland. Voor cultuur kan je volgens mij beter naar Rhodos ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterend land.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht dat het weleens een troll geweest kon zijn nee.![]()
Faalhaasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta natuurlijk. Dat eten is tenminste te eten. En qua cultuur is daar veel meer te zien.
Gyros. Souflaki
. Tzatziki
.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterende landregio.
Raalte ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet ook wel dat Kreta geen land is, maar ik sprak gewoon over Griekenland in het algemeen. Kreta is ook Griekenland, en op Kreta is meer dan genoeg erfgoed te vinden.
Nog steeds ja?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAquote:
Ik voelde het aan mijn water.quote:
Je bent zwanger?quote:
Alleen een stropdas dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie er kankerlekker uit in mijn outfit voor het Halloweenfeest hier.
jajajajajajaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je volledige?![]()
Die demo was wel goed. Binnenkort maar even kopen denk ik.
Ik ben er toch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:05 schreef S.Seagal het volgende:
Valt er verder nog wat te beleven verder in de SC?
Inderdaad. Iedereen is toch eens dat het lekker is.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik heb de hele discussie over sex gemist
Wat valt daar eigenlijk ver te discussiëren?
Nee.quote:
Willem II, wétoch.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Met wie speel je op dit moment dan?
Ennio Morricone is een koning.quote:
Valt daar nog iets mee te bereiken? Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.quote:
Uiteraard. Leuke, jonge selectie en een aardig budget.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Gilead het volgende:
[..]
Valt daar nog iets mee te bereiken?
Wist je ook al dat de Paus katholiek is?quote:Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.
Met elke club kan het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Gilead het volgende:
[..]
Valt daar nog iets mee te bereiken? Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.
Ik zag dat er een MU Update was waarbij de Hoofdklasse speelbaar wordtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef S.Seagal het volgende:
Hij maakt van Rijnsburgse Boys een team die 5 keer achter elkaar de CL wint.
manutd.nlquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zag dat er een MU Update was waarbij de Hoofdklasse speelbaar wordt![]()
![]()
![]()
.
En dat mensen zo hun eigen voorkeuren hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is toch eens dat het lekker is.
Natuurlijk. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat mensen zo hun eigen voorkeuren hebben
Ik had eergisteren een discussie met een professor over wie er aansprakelijk was in een bepaald geval. Ik won.quote:
Daarom, dat hele SEX gedeelte van fok kan wel opgedoekt worden, discussies over sex zijn onnodigquote:
Mijn gevoel zegt een gelijkspel dus het is geen overbodige vraag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een overbodige vraag.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard. Leuke, jonge selectie en een aardig budget.
[..]
Wist je ook al dat de Paus katholiek is?
Geen Kirby >>> fail.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Ja, ik blijf hem spammen totdat iedereen in de SC hem minstens 1x bekeken heeft.
gewoon verkopen aan fc oss voor 2 stuiversquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Gilead het volgende:
[..]. Er loopt bij Feyenoord ook best wat leuks rond, mag alleen maar 2 miljoen investeren in spelers en raak Makaay en Tomasson aan de straatstenen niet kwijt.
Nou mij kan je erbij rekenen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
Ja, ik blijf hem spammen totdat iedereen in de SC hem minstens 1x bekeken heeft.
Ik heb ook gekeken, maar geen idee wat ik ziequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
Iets wat voor ons duidelijk is hoeft niet voor de rest zo te zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, dat hele SEX gedeelte van fok kan wel opgedoekt worden, discussies over sex zijn onnodig
Ik mocht bij Willem II een miljoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Gilead het volgende:
[..]. Er loopt bij Feyenoord ook best wat leuks rond, mag alleen maar 2 miljoen investeren in spelers en raak Makaay en Tomasson aan de straatstenen niet kwijt.
Ik vind jullie Limburgertjes zo schattig dat jullie 'gekust' zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik moet iemand ditchen maar ze heeft me op voorhand al gepareerd in een smsje: "Je gaat nu zeker niets meer van je laten horen nu we hebben gekust.".
"Ja." zeggen is ook zo cru.
Super Smash Bros Melee. En ik ben goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, maar geen idee wat ik zie
Nee hoor, gewoon doen, haar hoop laten houden is nog lulligerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik moet iemand ditchen maar ze heeft me op voorhand al gepareerd in een smsje: "Je gaat nu zeker niets meer van je laten horen nu we hebben gekust.".
doelstelling?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik mocht bij Willem II een miljoen.
je moeder laten bellen om te zeggen dat ze geen contact meer met je moet opnemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef gers het volgende:
[..]
je moeder laten bellen om te zeggen dat ze geen contact meer met je moet opnemen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind jullie Limburgertjes zo schattig dat jullie 'gekust' zeggen![]()
![]()
![]()
.
Dat klopt, maar het kan iets sensitiever, maar ik heb geen idee hoe op het momentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon doen, haar hoop laten houden is nog lulliger
Ik maakte een grapje omdat mn vriend daar mod isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Iets wat voor ons duidelijk is hoeft niet voor de rest zo te zijn.
Ik zei dat ook altijd en ik vind zoenen nog steeds raar linken eigenlijk, maar ik zeg het nu welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind jullie Limburgertjes zo schattig dat jullie 'gekust' zeggen![]()
![]()
![]()
.
Ik geloof je op je woord, in beidequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Super Smash Bros Melee. En ik ben goed.
Zeggen dat je geen spijt hebt maar niet zeker weet of je toe bent aan een relatie en haar niet aan het twijfelen wil maken en onnodig pijn doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Overigens zijn in dit deel de jeugdspelers veel beter geworden. Teminste de regens die komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Prognose is 12e, ik heb aangegeven dat ik het linkerrijtje wel ga halen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef gers het volgende:
[..]
je moeder laten bellen om te zeggen dat ze geen contact meer met je moet opnemen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Dat klopt, maar het kan iets sensitiever, maar ik heb geen idee hoe op het moment. Ik heb terug gestuurd: "Ik vind het altijd fijn als mensen voor mij denken
."
Prognose is bij mij 6e, ik heb daar ook maar mee ingestemd, de titel leek me niet erg realistischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Prognose is 12e, ik heb aangegeven dat ik het linkerrijtje wel ga halen.
Exactly my planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeggen dat je geen spijt hebt maar niet zeker weet of je toe bent aan een relatie en haar niet aan het twijfelen wil maken en onnodig pijn doen.
Dat klopt, maar ze moet sowieso afleren mij aan te vallen zonder reden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt helemaal lullig over
Goed bezig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Exactly my plan. "Ik zit nu in een andere stad en ik leer een hoop mensen kennen dus ik weet niet of ik wel gebonden wil zijn. Het is niet dat ik niet leuk vind! Ik wil gewoon duidelijk zijn zodat jij ook weet waar je aan toe bent."
Die is wel goed. Ze snapt het wel als ze tussen de regels door leest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Exactly my plan. "Ik zit nu in een andere stad en ik leer een hoop mensen kennen dus ik weet niet of ik wel gebonden wil zijn. Het is niet dat ik niet leuk vind! Ik wil gewoon duidelijk zijn zodat jij ook weet waar je aan toe bent."
whutquote:
Zeg 'okay' en kom dan aanzetten met je vriendin erbij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Een meisje biedt me aan om met haar uit eten te gaan maar dan in Den Haag zodat mijn vriendin er niet achter komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je dan ver reizen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Een meisje biedt me aan om met haar uit eten te gaan maar dan in Den Haag zodat mijn vriendin er niet achter komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeg 'okay' en kom dan aanzetten met je vriendin erbij.
Wat staat er nog meer op je lijstjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag met Kempi geflirt. Alweer een levensdoel voltooid.
was een garpjequote:
Ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je lijstje [ afbeelding ]?
Moet je ook niet willen zoiets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
je zoekt dus nu een goed restaurantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat iedereen mij daar kent, dus dan spreidt men het woord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom Den Haag btw, en geen 020?
Jouw grappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef gers het volgende:
[..]
je zoekt dus nu een goed restaurant?
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
Echte gentlemen gaan niet vreemd, echte gentlemen zoeken gewoon de juiste vriendin.
Zandvoort?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat iedereen mij daar kent, dus dan spreidt men het woord.
quote:
Porno met jou. Over een paar jaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je lijstje [ afbeelding ]?
Is goed, misschien heb ik dan baardgroei.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Porno met jou. Over een paar jaar.
wat ken ik doen om geen gersje meer te zijnquote:
Alles voor de fame.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
'T is toch gebeurd. Misschien word ik beroemd.
Hoofd kaal.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
wat ken ik doen om geen gersje meer te zijn
is dat die kortharigequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:36 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, die Esmeralda is gisteren weer afgewezen bij TMO,
,
. Hilarisch!
Doodgaan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef gers het volgende:
[..]
wat ken ik doen om geen gersje meer te zijn
Dat zou je echt sexy staan. Zo'n ongeschoren look. Maar dan dus over een paar jaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Is goed, misschien heb ik dan baardgroei.
quote:
Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zou je echt sexy staan. Zo'n ongeschoren look. Maar dan dus over een paar jaar.
Heb je al een paar donshaartjes op je bovenlip?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.
Als ik er met m'n tong aan voel dan heb ik het idee van wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je al een paar donshaartjes op je bovenlip?
Ik zeg doen!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:41 schreef gers het volgende:
ik moet echt een r&p topic maken over haterz op het internet
Dan zal je ze vast wel hebben.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als ik er met m'n tong aan voel dan heb ik het idee van wel.
Kort haar. Ik ga nooit meer semi-lang pakken
.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:40 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Heb je al een paar donshaartjes op je bovenlip?
onze knuffelindoquote:
whutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik ga jullie even up(internet)daten. (whehe)
Crack_ en Zotheid hebben officieel een relatie. Hoezee!
VIRGIN FESTquote:
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Carequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Goedzo schatje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Ze hebben elkaar anders al twee keer in het echt gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
Echte gentlemen gaan niet vreemd, echte gentlemen zoeken gewoon de juiste vriendin.
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Kun je me helpen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef gers het volgende:
wel de eerste klb sc relatie![]()
zullen we een bloemetje sturen
KLB is beter dan singlesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/25[1].gif]afbeelding[/url] ]
bakkebaardenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
wat een onhandig en momenteel onmogelijk standjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hangt je beslissing af van wat voor antwoord wij hier geven?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
is het trouwens pauper om alleen op vakantie te gaan
Nee hoor, da's helemaal hip en trendy, plus je leert nieuwe leuke mensen kennen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
Omdat ik zag dat ie me checkte, en ik dacht 'OMGzorrsZ een beroemdheid!!1" dus toen ging ik daar ook op inquote:
Jij was er snel bij zeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
tuurlijk wat wil je wetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Kun je me helpen?
Dat jij elke minuut van de dag in de SC te vinden bent.quote:
ik zou hem niet herkennenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor, da's helemaal hip en trendy, plus je leert nieuwe leuke mensen kennen.
[..]
Omdat ik zag dat ie me checkte, en ik dacht 'OMGzorrsZ een beroemdheid!!1" dus toen ging ik daar ook op in.
mwha niet echtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hangt je beslissing af van wat voor antwoord wij hier geven?
nee hoorquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
3 keer, jullie kunnen allemaal niet tellenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze hebben elkaar anders al twee keer in het echt gezien [ afbeelding ]. En je hebt het standaardexcuus: "Van vakantie."
Chai + Mozy en JB + Ado hebben we ook hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef gers het volgende:
wel de eerste klb sc relatie![]()
zullen we een bloemetje sturen
Niet van het antwoordt wat jij gaat geven denk ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:48 schreef Gilead het volgende:
[..]
Hangt je beslissing af van wat voor antwoord wij hier geven?
allure is dus een groupiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee hoor, da's helemaal hip en trendy, plus je leert nieuwe leuke mensen kennen.
[..]
Omdat ik zag dat ie me checkte, en ik dacht 'OMGzorrsZ een beroemdheid!!1" dus toen ging ik daar ook op in.
wij waren al een stelletje voor we in KLB kwamen, dat begon in singlesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 keer, jullie kunnen allemaal niet tellen
[..]
Chai + Mozy en JB + Ado hebben we ook hoor.
Socializen en hosselen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu doen in je eentje?
chai en mozy komen van pub en jb had ado leren kennen via single(ofzoiets geen idee ik post nooit in r&pquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
3 keer, jullie kunnen allemaal niet tellen
[..]
Chai + Mozy en JB + Ado hebben we ook hoor.
Ja maar crack had hier ook maar echt een paar keer gepostquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wij waren al een stelletje voor we in KLB kwamen, dat begon in singles
nieuwe emnsen ontmoetenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu doen in je eentje?
quote:
Hmm ja, ik kende 'm toevallig al voordat ie beroemd wasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zou hem niet herkennen
(ken alleen de naam)
Crack komt uit lamon.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:51 schreef gers het volgende:
[..]
chai en mozy komen van pub en jb had ado leren kennen via single(ofzoiets geen idee ik post nooit in r&p)
inderdaad kan ik misschien wel zo'n borderliner husselenquote:
die komt hier toch al langer?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar crack had hier ook maar echt een paar keer gepost
quote:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad kan ik misschien wel zo'n borderliner husselen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:53 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad kan ik misschien wel zo'n borderliner husselen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:54 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die in hun eentje op vakantie/op stap gaan/uit eten gaan (anders dan voor zaken). Die verdienen de volle ''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |