Ah vandaar die clip. (Wat een kankerslechte lyricsquote:
Dat laatste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahha. Heb je lekker lang over gedaan dan ja.Is het zo moeilijk? Of deed je gewoon geen flikker?
Ik vind rechten wel heel leuk, maar je moet ervan houden denk ik. Lang niet iedereen vindt het interessant.
Ik las dat Maleisië maar iets duurder is dan Thailand, schijnt niet heel veel te schelen. Maargoed, alle beetjes schelen dus wat dat betreft kun je misschien beter naar Thailand ja.
Zuid-Amerika trekt me eigenlijk totaal niet. Geen idee waarom, maar dat heb je soms.
Je zou haar niet uitnodigen voor een trio?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:28 schreef Smart_ass het volgende:
Je ziet haar verderop in die clip nog een keer geloof ik, daar vind ik haar nou niet bijster knap eigenlijk.
Oh nevermind, dat was iemand anders.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zou haar niet uitnodigen voor een trio?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mij is het denk ik 50/50 ongeveer. Misschien iets meer meisjes.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:31 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat laatste.Liep tot het 3e jaar nog wel bij, toen ging ik op stage en daarna was het kleine beetje motivatie wat ik ooit had echt helemaal weg
Ik ken eigenlijk alleen maar meisjes die rechten doen, ligt dat aan mij, of zijn die ook in de meerderheid?
En wat betreft Thailand of Maleisië: dat laatste land schijnt nog wat toeristischer te zijn en daardoor duurder, maargoed, ik kan er over een paar jaar altijd nog naar toe natuurlijk.
Hmm, het zal toeval zijn danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bij mij is het denk ik 50/50 ongeveer. Misschien iets meer meisjes.
En Maleisië toeristischer dan Thailand?Nooo way, echt niet hoor. Volgens mij is Maleisië een rijker land, en is de valuta daarom meer waard. Dat is wat ik ervan begrepen heb. Maar volgens mij is er geen enkel land in Azie dat toeristischer is dan Thailand.
Goeiemorgen die mag er wezenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zou haar niet uitnodigen voor een trio?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat ontken ik ook niet, het ging meer om het feit dat Maleisië een stuk duurder was dan Thailand, maar ik kan nergens bewijs vinden, dus je zal wel gelijk hebben dat het verschil meevaltquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:43 schreef Smart_ass het volgende:
Denk ik ook, want volgens mij is Thailand echt veel toeristischer dan Maleisië.
Ja maar jij dat dat met het toerisme te maken had enzoooooooooo. Maargoed, boeiend ook. Jullie gaan naar Thailand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, het ging meer om het feit dat Maleisië een stuk duurder was dan Thailand, maar ik kan nergens bewijs vinden, dus je zal wel gelijk hebben dat het verschil meevalt
Yep, ga je ook mee? Zo duur is het niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar jij dat dat met het toerisme te maken had enzoooooooooo. Maargoed, boeiend ook. Jullie gaan naar Thailand.
Ik wil wel naar een leuke bestemming in de zomer, maar ik weet nog niet waarheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Gilead het volgende:
[..]
Yep, ga je ook mee? Zo duur is het niet.
De Trans Mongolië Express wil ik ook nog een keer doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een reis maken van Singapore naar Bangkok. Das ook niet zo belachelijk ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |