Yep lekker nummer, ook de reden dat ik hun albums heb gedownloadquote:
Ja maar die is ook al zo lang geleden verstuurd. Maar vertel eens wat interessante dingen. Wat studeer je enzo?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:41 schreef Gilead het volgende:
[..]
Die naaktfoto van jou is me ook even ontgaan.
Op wie?quote:
JA!!! Heel erg lekker nummer, zh heeft het album ooits een aanbevolen.1901 and Lisztomania vind ik ook erg goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:44 schreef Smart_ass het volgende:
Dit is een leuk nummer trouwens, Jappie.
Ja en nee.quote:
Op het moment ff niks eigenlijk. Al tijdje geleden afgestudeerd aan het HBO en ga in februari beginnen met een master BA aan de UT. En verder voetbal ik een beetje en ga ik een beetje uit, maar heb nog wel plannen om wat te gaan reizen in de nabije toekomst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar die is ook al zo lang geleden verstuurd. Maar vertel eens wat interessante dingen. Wat studeer je enzo?
Twenteee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef Gilead het volgende:
[..]
Op het moment ff niks eigenlijk. Al tijdje geleden afgestudeerd aan het HBO en ga in februari beginnen met een master BA aan de UT. En verder voetbal ik een beetje en ga ik een beetje uit, maar heb nog wel plannen om wat te gaan reizen in de nabije toekomst.En jij? Studeer je ook nog?
Voordat er allemaal verhalen de wereld inkomen: ik kom dus niet uit Twente en praat ook niet zoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Twenteee.Een vriendin van mij studeert ook in Enschede.
Ik studeer ja. LBO. Hihih. Welke opleiding heb je afgerond dan?
Reizen is tof ja.Waar wil je zoal heen?
Inderdaad, alle nummersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:48 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vind Love like sunset tof.Eigenlijk alle nummers.
Waar ben je heen geweest?
Ging je naar Disneyland?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, alle nummers
Naar ParijsNaja, een resort net buiten Parijs.
Neequote:
Haha, ik vond CE ook niets, was eerst van plan m'n P te halen en dan doorstromen naar de Uni, maar aangezien ik pas in het 2e jaar m'n P haalde ben ik maar doorgegaan en uiteindelijk in 5,5 jaar een keer m'n diploma gehaaldquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:05 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha, die vriendin ook niet. Ik hoorde dat Enschede inderdaad erg goedkoop is, dat is zeker wel een groot voordeel.
Nee het was een flauw grapje.Ik studeer rechten. Ben trouwens zelf ook ooit begonnen aan CE, maar vond het tien keer niets.
Pff, ja ligt eraan waar je van houdt. Ik wil zelf sowieso nog graag naar Azie, trekt me wel. Vooral Maleisië en Hong Kong. Zuid-Amerika ben ik nooit geweest dus daar kan ik niets over zeggen.
De Fok! bazenrapquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:14 schreef postmortum het volgende:
jajaja ik weet dat het een clip uit 2008 is , maar door omstandigheden zie heb nu pas .
Ali B rapt dus dat hij de grootste baas van NL is , terwijl we hier op Fok! grotere bazen hebben, zoals afcjos.
Warrom maakt Afcjos eigenlijk geen bazennnumer , die jongen heeft veel meer recht van spreken.
Van wie is die beat eigenlijk gestolen?
Hahahha. Heb je lekker lang over gedaan dan ja.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:12 schreef Gilead het volgende:
[..]
Haha, ik vond CE ook niets, was eerst van plan m'n P te halen en dan doorstromen naar de Uni, maar aangezien ik pas in het 2e jaar m'n P haalde ben ik maar doorgegaan en uiteindelijk in 5,5 jaar een keer m'n diploma gehaald. Rechten lijkt mij trouwens ook geen spannende studie, maar das misschien een vooroordeel.
Maleisië lijkt mij ook vet idd, alleen moet het allemaal een beetje low-budget, dus we stellen ons maar tevreden met Thailand![]()
Z-Amerika is mooi van wat ik gezien heb van reizende vrienden, alleen is het lastig omdat er nog niet zoveel mensen Engels spreken. Achja, we'll see
Ontmaskerde Fokkersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De Fok! bazenrap
Die beat zal wel gewoon uit verschillende samples zijn samengeplakt, de partysquad kennende.
In welk topic heb je die 'ene foto' nou uiteindelijk gevonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |