quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Eerste date bij elkaar slapen. Gaat. Gewoon. Te. Ver. Ik vind dat echt zo desperate for sex overkomen.
Omdat ZH ontkent.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:13 schreef Crack_ het volgende:
4EBE waarom niet?
Waaaaar?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ZH ontkent.
Bovendien ben jij gewoon een kloon.
LOL OWNED BITCHquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Omdat ZH ontkent.
Bovendien ben jij gewoon een kloon.
Waliquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Maisnon het volgende:
hey wd heb je deze gezien?
http://www.imdb.com/title/tt1104083/
[ afbeelding ]
En waar ben je nu?quote:
Nee, ik ben een sarcast.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg Wd jij bent soms echt zo puberaal.Echt.
Pics or gtfo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Crack_ het volgende:
WTF 4EBE IK BEN BIJ ZH WAAR HEB JE HET OVER
NIKS MIS MET PUBERS VERDOMMEquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omg Wd jij bent soms echt zo puberaal.Echt.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:18 schreef Crack_ het volgende:
WTF 4EBE IK BEN BIJ ZH WAAR HEB JE HET OVER
"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:19 schreef Smart_ass het volgende:
"LOL OWNED BITCH" is niet sarcastisch hoor. Of misschien begrijp je de betekenis ervan niet helemaal.
..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben klaar met het onderwerp
4EBE is nu bij ZH en Crack_ zegt dat ze er nu is terwijl ze er niet is en dat kan 4EBE dus weten. WHEHEHEHEquote:
quote:
Geweldige show, vooral ook Edoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet daar echt altijd zo hard om lachen.Vooral met die scooter. Hilarisch.
Aphex Twin.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]!!!!
Waar is dat van?
[..]
Geweldige show, vooral ook Edo
Die vraag over de moeder van WA![]()
En hot chip op de achtergrond
Weinig chill
Het moet IQM wel zijnquote:
Ook goed maar dat vind ik lang niet zo ontspannen en chill als hot chip.quote:
Qua jaartal klopt het welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:25 schreef Japsnars het volgende:
WTF BBQSAUCE, reltopic
[..]
Het moet IQM wel zijn
GA JE RIMPELS OPSPUITENBITCHquote:
quote:
Ze hebben het de eerste keer meteen al gedaan johquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu helemaal niet maar ik vind het echt een hoerige inhoud hebben. Je gaat toch niet na 3 keer daten bij elkaar slapen. Laat staan dat je na 3 dates een relatie hebt. Neem twee mensen die lang niks hebben gedaan op seksueel gebied en je krijgt dit.
Oh, sorry, niet gezien. Ik ben een beetje nieuw in de SC, had ik me officieel moeten voorstellen?quote:
En ik ben IQM zeker niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Maar die gast zei gisteren iets over voetbal. En volgens mij is IQM toch niet zo'n voetbalfan? Of wel?
Ja dat is wel zo prettig. Vervolgens krijg je een screening. en dan het raad van bestuur dat beslist of je hier mag posten. Je mag mij een pm sturen met je gegevens en reden waarom wij je hier zouden moeten toe laten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Gilead het volgende:
[..]
Oh, sorry, niet gezien. Ik ben een beetje nieuw in de SC, had ik me officieel moeten voorstellen?
Voetbal is kut, behalve als je er geld op hebt ingezet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:30 schreef Smart_ass het volgende:
Maar die gast zei gisteren iets over voetbal. En volgens mij is IQM toch niet zo'n voetbalfan? Of wel?
Ik dacht dat we dat gedeelte wel over konden slaan voor een keertje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
JA. Met foto graag. Zoals het hoort.
Nee, het is standaardprocedure. Mannen moeten een foto plaatsen/PM'en, vrouwen een naaktfoto.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:33 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ik dacht dat we dat gedeelte wel over konden slaan voor een keertje.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Op een eerste date zou ik het ook nooit doen. Maar verder maakt het me eigenlijk niet echt uit.
Dan doen we het toch op de 2e.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is standaardprocedure. Mannen moeten een foto plaatsen/PM'en, vrouwen een naaktfoto.
[..]
[ afbeelding ]
Okequote:
Wat wil jij eigenlijk met een foto van een man vraag ik me af?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, het is standaardprocedure. Mannen moeten een foto plaatsen/PM'en, vrouwen een naaktfoto.
Je mag 'm me ook pm-en.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:37 schreef Gilead het volgende:
[..]
Wat wil jij eigenlijk met een foto van een man vraag ik me af?Ik moet je verder teleurstellen want ik ben wel een beetje op m'n privacy gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |