Interpunctiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
godverdomme. alles op het laatst aan laten komen
Ha! Ik ga lekker zuipen. Als een malle.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Gizmore het volgende:
Dit belooft trouwens een geweldig weekend te worden: 109 pagina's A4 lezen
Ja, ik wilde ook maar niemand wilde mee.quote:
Mergers & acquisitions and alliances. Drie artikelen en een case. Daarbij komt ook nog dat ik deze week voor mn masterthesis 2 onderwerpen moet kiezen uit een lijst van 18. Alleen heeft elk onderwerp ongeveer 2 kantjes tekst met wat je kunt verwachten, dus die moet ik ook nog lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh, waarover?
Ik moet eigenlijk ook nog best veel dingen doen voor de studie.
Ik ben serieus jaloersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:16 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ha! Ik ga lekker zuipen. Als een malle.
Heb je geen zin meer om naar Placebo te gaan dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook maar niemand wilde mee.Ik heb trouwens nog een Placebo kaartje voor iemand die wil. 35 euri.
![]()
Okee.. zegt me allemaal helemaal niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mergers & acquisitions and alliances. Drie artikelen en een case. Daarbij komt ook nog dat ik deze week voor mn masterthesis 2 onderwerpen moet kiezen uit een lijst van 18. Alleen heeft elk onderwerp ongeveer 2 kantjes tekst met wat je kunt verwachten, dus die moet ik ook nog lezen.
Nou die vriend waar ik mee zou gaan is niet echt een vriend meer. (lees: hij zeurde om kankerniks en nu wilt hij dat ik mijn excuses maak) En ik heb geen zin om alleen te gaan, dus ik wil mijn veldkaartje verkopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je geen zin meer om naar Placebo te gaan dan?
Je mag wel met mij mee naar Julian.
Als je 'm op marktplaats zet is er vast wel iemand die 'm wil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou die vriend waar ik mee zou gaan is niet echt een vriend meer. (lees: hij zeurde om kankerniks en nu wilt hij dat ik mijn excuses maak) En ik heb geen zin om alleen te gaan, dus ik wil mijn veldkaartje verkopen.
Overnames en samenwerkingsverbanden tussen bedrijven. Erg spannend inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Okee.. zegt me allemaal helemaal niets.Klinkt leuk iig.
Ja, maar ik vraag eerst wel even aan mensen waarvan ik weet dat ze willen en dan doe ik wel een vriendenprijsje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Als je 'm op marktplaats zet is er vast wel iemand die 'm wil.
Je gifjes zijn ouder dan je mamaquote:
Zoiets had je bij Tequila volgens mij ook.quote:
Waarom geef je m dat niet? Dat vind ik best wel lullig hoor!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
Ik moet daar echt altijd zo hard om lachen.Vooral met die scooter. Hilarisch.
Hehe, lijkt me machtig mooiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:37 schreef Smart_ass het volgende:
Je hebt ook een stukje met haar in dat oranje pak, en dan zo van "Ja doe mee!!1 Ik heb hele toffe prijzen, kom mee!!!"
En dan rennen er een paar mensen achter elkaar aan de halve stad door, en dan stapt ze ergens in de auto en rijdt ze keihard weg.Die vind ik ook zo geniaal.
Ik heb er een heleboelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar toch niet helemaal.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hij ligt nu naast me en we gaan zo pas ontbijten
We sliepen dan pas ook heul laat!Baby darling doll face honey
Ach ja, vrijdagavond kijk ik normaal gesproken weinig tv dus dat zal het zijnquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ja het kwam altijd op vrijdagavond om 22.0u ofzo op Nederland 3 bij BNN. Maar het is al een tijdje afgelopen.
Wtf.. jullie zijn snel...quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
We sliepen dan pas ook heul laat!
Spaar me de details van waarom het zo laat werd, wil je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
We sliepen dan pas ook heul laat!
quote:
quote:
We hebben dit keer echt niks raars gedaan, eigenlijk veel take me out gekeken en beetje wijn gedronken en gekletst enzoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:49 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Spaar me de details van waarom het zo laat werd, wil je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |