Heiligschennis. Er zit meer emotie in die solo dan in het hele oeuvre van elke andere willekeurige gitarist bij elkaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Mijn eerste echte siniti teleurstelling, want een rotnummer.
9 minuut lange solo die gewoon saai is
Was het maar zo, ik moet zo een colbertjasje of iets dergelijks gaan kopen. Ik heb echter totaal geen zin om nu het huis uit te gaanquote:
Noes! Even downloaden!quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:26 schreef Maisnon het volgende:
hey wd heb je deze gezien?
http://www.imdb.com/title/tt1104083/
[ afbeelding ]
Interpunctiequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:15 schreef reetveter het volgende:
godverdomme. alles op het laatst aan laten komen
Ha! Ik ga lekker zuipen. Als een malle.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:09 schreef Gizmore het volgende:
Dit belooft trouwens een geweldig weekend te worden: 109 pagina's A4 lezen
Ja, ik wilde ook maar niemand wilde mee.quote:
Mergers & acquisitions and alliances. Drie artikelen en een case. Daarbij komt ook nog dat ik deze week voor mn masterthesis 2 onderwerpen moet kiezen uit een lijst van 18. Alleen heeft elk onderwerp ongeveer 2 kantjes tekst met wat je kunt verwachten, dus die moet ik ook nog lezen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Oeh, waarover?
Ik moet eigenlijk ook nog best veel dingen doen voor de studie.
Ik ben serieus jaloersquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:16 schreef Gilead het volgende:
[..]
Ha! Ik ga lekker zuipen. Als een malle.
Heb je geen zin meer om naar Placebo te gaan dan?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, ik wilde ook maar niemand wilde mee.Ik heb trouwens nog een Placebo kaartje voor iemand die wil. 35 euri.
![]()
Okee.. zegt me allemaal helemaal niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:20 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Mergers & acquisitions and alliances. Drie artikelen en een case. Daarbij komt ook nog dat ik deze week voor mn masterthesis 2 onderwerpen moet kiezen uit een lijst van 18. Alleen heeft elk onderwerp ongeveer 2 kantjes tekst met wat je kunt verwachten, dus die moet ik ook nog lezen.
Nou die vriend waar ik mee zou gaan is niet echt een vriend meer. (lees: hij zeurde om kankerniks en nu wilt hij dat ik mijn excuses maak) En ik heb geen zin om alleen te gaan, dus ik wil mijn veldkaartje verkopen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Heb je geen zin meer om naar Placebo te gaan dan?
Je mag wel met mij mee naar Julian.
Als je 'm op marktplaats zet is er vast wel iemand die 'm wil.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou die vriend waar ik mee zou gaan is niet echt een vriend meer. (lees: hij zeurde om kankerniks en nu wilt hij dat ik mijn excuses maak) En ik heb geen zin om alleen te gaan, dus ik wil mijn veldkaartje verkopen.
Overnames en samenwerkingsverbanden tussen bedrijven. Erg spannend inderdaadquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:22 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Okee.. zegt me allemaal helemaal niets.Klinkt leuk iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |