Daarom. Crackhoer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Hoevaak hebben jullie elkaar nou gezien? 2 keer toch?
Ik vind het hoerig om zo snel bij iemand te blijven slapen die je van internet kent. INTERNET FFS.quote:
Nou volgens kennen jullie elkaar pas anderhalve week.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou het toch mn vriendje niet zijn
Ja hihihihihihhihiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft ie je verkering gevraagd? [ afbeelding ]
Hihihihihih.
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Hoevaak hebben jullie elkaar nou gezien? 2 keer toch?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het hoerig om zo snel bij iemand te blijven slapen die je van internet kent. INTERNET FFS.
HIJ VROEG HET TOCHquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alDe vraag is alleen of ZH er ook zo over denkt om na 2 dates al meteen verkering te hebben
Wait wat, wij gaan niet neuken dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het hoerig om zo snel bij iemand te blijven slapen die je van internet kent. INTERNET FFS.
En jij zei ja.quote:
Ik voel hier afgunst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wait wat, wij gaan niet neuken dus?
Dankjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef Gilead het volgende:
Zal ik de 1e maar zijn dan: gefeliciteerd!
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had je toen nog niet gepost! Stommerd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wait wat, wij gaan niet neuken dus?
Neu helemaal niet maar ik vind het echt een hoerige inhoud hebben. Je gaat toch niet na 3 keer daten bij elkaar slapen. Laat staan dat je na 3 dates een relatie hebt. Neem twee mensen die lang niks hebben gedaan op seksueel gebied en je krijgt dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik voel hier afgunst.Wd heeft een beurt nodig?
Wat, ik was serieussquote:
Ok, bedankt voor de duidelijkheid.quote:
Maar dat hele verhaal wat je typt klopt niet ;oquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu helemaal niet maar ik vind het echt een hoerige inhoud hebben. Je gaat toch niet na 3 keer daten bij elkaar slapen. Laat staan dat je na 3 dates een relatie hebt. Neem twee mensen die lang niks hebben gedaan op seksueel gebied en je krijgt dit.
Ik heb 't ook weleens gedaan hoor.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Neu helemaal niet maar ik vind het echt een hoerige inhoud hebben. Je gaat toch niet na 3 keer daten bij elkaar slapen. Laat staan dat je na 3 dates een relatie hebt. Neem twee mensen die lang niks hebben gedaan op seksueel gebied en je krijgt dit.
Jullie sliepen toch wel met elkaar op de eerste date?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat hele verhaal wat je typt klopt niet ;o
Maak de kat wijs dat jullie elkaar al 3 maanden zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dat hele verhaal wat je typt klopt niet ;o
Wat voor meerwaarde heeft het om er heel lang mee te wachten als je elkaar leuk vind dan? En wanneer mag je dan wel bij elkaar slapen? Na 20, 30 of 40 dates? Waar trek je de grens? Ik vind er niks mis mee.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik maakte een grapjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:03 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, hoor wie het zegt![]()
Daarbij, dat was heel lang geleden.
Op zich. En Ik vind het wel raar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:02 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb 't ook weleens gedaan hoor.Als het alles goed voelt zie ik opzich niet in wat er mis mee is. Of je dan na een paar keer bij elkaar blijft slapen of na een paar maanden.
Ja, maar het was niet zo dat we lange tijd niet seksueel actief waren geweest ofzo ;oquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:03 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jullie sliepen toch wel met elkaar op de eerste date?
Wat maakt mij het nou uit wat jij vindt.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:03 schreef Gilead het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het om er heel lang mee te wachten als je elkaar leuk vind dan? En wanneer mag je dan wel bij elkaar slapen? Na 20, 30 of 40 dates? Waar trek je de grens? Ik vind er niks mis mee.
Oh boehoe. Zal ik ook even op jouw spelling letten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op zich. En Ik vind het wel raar.
Ok, maar wd valt vooral over het eerste.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar het was niet zo dat we lange tijd niet seksueel actief waren geweest ofzo ;o
Oh ok, dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:06 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, maar wd valt vooral over het eerste.
Nou ik vind bij elkaar slapen op je eerste date toch echt not done. Ik ben nog heel ouderwets, ik vind dat je elkaar toch wel langer moet kennen op bij elkaar te gaan slapen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oh boehoe. Zal ik ook even op jouw spelling letten.![]()
En wat hierboven ook al gezegd werd, hoelang moet je dan wachten? Na 10 dates? 20? 100?
Nou ja, als het een echte, normale date is ben ik het met je eens. One night stands, ach, dat is juist het conceptquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou ik vind bij elkaar slapen op je eerste date toch echt not done. Ik ben nog heel ouderwets, ik vind dat je elkaar toch wel langer moet kennen op bij elkaar te gaan slapen.
See me care about your opinion, stacey.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:09 schreef Crack_ het volgende:
Maar ik vind dit een beetje een nutteloze discussie, het scheelt echt gewoon bij iedereen en dat is mooi
Mag best, ben alleen benieuwd waarom dan.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat maakt mij het nou uit wat jij vindt.Ik mag het toch wel raar vinden. Jezus.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:03 schreef Gilead het volgende:
[..]
Wat voor meerwaarde heeft het om er heel lang mee te wachten als je elkaar leuk vind dan? En wanneer mag je dan wel bij elkaar slapen? Na 20, 30 of 40 dates? Waar trek je de grens? Ik vind er niks mis mee.
Eerste date bij elkaar slapen. Gaat. Gewoon. Te. Ver. Ik vind dat echt zo desperate for sex overkomen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:10 schreef Gilead het volgende:
[..]
Mag best, ben alleen benieuwd waarom dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |