Daarom. Crackhoer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Hoevaak hebben jullie elkaar nou gezien? 2 keer toch?
Ik vind het hoerig om zo snel bij iemand te blijven slapen die je van internet kent. INTERNET FFS.quote:
Nou volgens kennen jullie elkaar pas anderhalve week.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou het toch mn vriendje niet zijn
Ja hihihihihihhihiquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
Heeft ie je verkering gevraagd? [ afbeelding ]
Hihihihihih.
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:52 schreef Lakitu het volgende:
Hoevaak hebben jullie elkaar nou gezien? 2 keer toch?
Been there, done thatquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het hoerig om zo snel bij iemand te blijven slapen die je van internet kent. INTERNET FFS.
HIJ VROEG HET TOCHquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:55 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook alDe vraag is alleen of ZH er ook zo over denkt om na 2 dates al meteen verkering te hebben
Wait wat, wij gaan niet neuken dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind het hoerig om zo snel bij iemand te blijven slapen die je van internet kent. INTERNET FFS.
En jij zei ja.quote:
Ik voel hier afgunst.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wait wat, wij gaan niet neuken dus?
Dankjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef Gilead het volgende:
Zal ik de 1e maar zijn dan: gefeliciteerd!
Sorryquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat had je toen nog niet gepost! Stommerd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:56 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wait wat, wij gaan niet neuken dus?
Neu helemaal niet maar ik vind het echt een hoerige inhoud hebben. Je gaat toch niet na 3 keer daten bij elkaar slapen. Laat staan dat je na 3 dates een relatie hebt. Neem twee mensen die lang niks hebben gedaan op seksueel gebied en je krijgt dit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 14:57 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik voel hier afgunst.Wd heeft een beurt nodig?
Wat, ik was serieussquote:
Ok, bedankt voor de duidelijkheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |