Ennio Morricone is een koning.quote:
Valt daar nog iets mee te bereiken? Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.quote:
Uiteraard. Leuke, jonge selectie en een aardig budget.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Gilead het volgende:
[..]
Valt daar nog iets mee te bereiken?
Wist je ook al dat de Paus katholiek is?quote:Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.
Met elke club kan het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Gilead het volgende:
[..]
Valt daar nog iets mee te bereiken? Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.
Ik zag dat er een MU Update was waarbij de Hoofdklasse speelbaar wordtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef S.Seagal het volgende:
Hij maakt van Rijnsburgse Boys een team die 5 keer achter elkaar de CL wint.
manutd.nlquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zag dat er een MU Update was waarbij de Hoofdklasse speelbaar wordt![]()
![]()
![]()
.
En dat mensen zo hun eigen voorkeuren hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is toch eens dat het lekker is.
Natuurlijk. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat mensen zo hun eigen voorkeuren hebben
Ik had eergisteren een discussie met een professor over wie er aansprakelijk was in een bepaald geval. Ik won.quote:
Daarom, dat hele SEX gedeelte van fok kan wel opgedoekt worden, discussies over sex zijn onnodigquote:
Mijn gevoel zegt een gelijkspel dus het is geen overbodige vraag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een overbodige vraag.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard. Leuke, jonge selectie en een aardig budget.
[..]
Wist je ook al dat de Paus katholiek is?
Geen Kirby >>> fail.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Ja, ik blijf hem spammen totdat iedereen in de SC hem minstens 1x bekeken heeft.
gewoon verkopen aan fc oss voor 2 stuiversquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Gilead het volgende:
[..]. Er loopt bij Feyenoord ook best wat leuks rond, mag alleen maar 2 miljoen investeren in spelers en raak Makaay en Tomasson aan de straatstenen niet kwijt.
Nou mij kan je erbij rekenen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
Ja, ik blijf hem spammen totdat iedereen in de SC hem minstens 1x bekeken heeft.
Ik heb ook gekeken, maar geen idee wat ik ziequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
Iets wat voor ons duidelijk is hoeft niet voor de rest zo te zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Daarom, dat hele SEX gedeelte van fok kan wel opgedoekt worden, discussies over sex zijn onnodig
Ik mocht bij Willem II een miljoenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Gilead het volgende:
[..]. Er loopt bij Feyenoord ook best wat leuks rond, mag alleen maar 2 miljoen investeren in spelers en raak Makaay en Tomasson aan de straatstenen niet kwijt.
Ik vind jullie Limburgertjes zo schattig dat jullie 'gekust' zeggenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik moet iemand ditchen maar ze heeft me op voorhand al gepareerd in een smsje: "Je gaat nu zeker niets meer van je laten horen nu we hebben gekust.".
"Ja." zeggen is ook zo cru.
Super Smash Bros Melee. En ik ben goed.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ook gekeken, maar geen idee wat ik zie
Nee hoor, gewoon doen, haar hoop laten houden is nog lulligerquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Kut, ik moet iemand ditchen maar ze heeft me op voorhand al gepareerd in een smsje: "Je gaat nu zeker niets meer van je laten horen nu we hebben gekust.".
doelstelling?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik mocht bij Willem II een miljoen.
je moeder laten bellen om te zeggen dat ze geen contact meer met je moet opnemenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef gers het volgende:
[..]
je moeder laten bellen om te zeggen dat ze geen contact meer met je moet opnemen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind jullie Limburgertjes zo schattig dat jullie 'gekust' zeggen![]()
![]()
![]()
.
Dat klopt, maar het kan iets sensitiever, maar ik heb geen idee hoe op het momentquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon doen, haar hoop laten houden is nog lulliger
Ik maakte een grapje omdat mn vriend daar mod isquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Iets wat voor ons duidelijk is hoeft niet voor de rest zo te zijn.
Ik zei dat ook altijd en ik vind zoenen nog steeds raar linken eigenlijk, maar ik zeg het nu welquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind jullie Limburgertjes zo schattig dat jullie 'gekust' zeggen![]()
![]()
![]()
.
Ik geloof je op je woord, in beidequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Super Smash Bros Melee. En ik ben goed.
Zeggen dat je geen spijt hebt maar niet zeker weet of je toe bent aan een relatie en haar niet aan het twijfelen wil maken en onnodig pijn doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:22 schreef Skylark. het volgende:
Overigens zijn in dit deel de jeugdspelers veel beter geworden. Teminste de regens die komen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Prognose is 12e, ik heb aangegeven dat ik het linkerrijtje wel ga halen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:23 schreef gers het volgende:
[..]
je moeder laten bellen om te zeggen dat ze geen contact meer met je moet opnemen
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]![]()
.
[..]
Dat klopt, maar het kan iets sensitiever, maar ik heb geen idee hoe op het moment. Ik heb terug gestuurd: "Ik vind het altijd fijn als mensen voor mij denken
."
Prognose is bij mij 6e, ik heb daar ook maar mee ingestemd, de titel leek me niet erg realistischquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Prognose is 12e, ik heb aangegeven dat ik het linkerrijtje wel ga halen.
Exactly my planquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Zeggen dat je geen spijt hebt maar niet zeker weet of je toe bent aan een relatie en haar niet aan het twijfelen wil maken en onnodig pijn doen.
Dat klopt, maar ze moet sowieso afleren mij aan te vallen zonder reden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt helemaal lullig over
Goed bezig.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Exactly my plan. "Ik zit nu in een andere stad en ik leer een hoop mensen kennen dus ik weet niet of ik wel gebonden wil zijn. Het is niet dat ik niet leuk vind! Ik wil gewoon duidelijk zijn zodat jij ook weet waar je aan toe bent."
Die is wel goed. Ze snapt het wel als ze tussen de regels door leest.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Exactly my plan. "Ik zit nu in een andere stad en ik leer een hoop mensen kennen dus ik weet niet of ik wel gebonden wil zijn. Het is niet dat ik niet leuk vind! Ik wil gewoon duidelijk zijn zodat jij ook weet waar je aan toe bent."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |