Ennio Morricone is een koning.quote:
Valt daar nog iets mee te bereiken? Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.quote:
Uiteraard. Leuke, jonge selectie en een aardig budget.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Gilead het volgende:
[..]
Valt daar nog iets mee te bereiken?
Wist je ook al dat de Paus katholiek is?quote:Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.
Met elke club kan het.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:13 schreef Gilead het volgende:
[..]
Valt daar nog iets mee te bereiken? Ik heb echt 0,0 mogelijkheden met Feyenoord.
Ik zag dat er een MU Update was waarbij de Hoofdklasse speelbaar wordtquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef S.Seagal het volgende:
Hij maakt van Rijnsburgse Boys een team die 5 keer achter elkaar de CL wint.
manutd.nlquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik zag dat er een MU Update was waarbij de Hoofdklasse speelbaar wordt![]()
![]()
![]()
.
En dat mensen zo hun eigen voorkeuren hebbenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:10 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen is toch eens dat het lekker is.
Natuurlijk. Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En dat mensen zo hun eigen voorkeuren hebben
Ik had eergisteren een discussie met een professor over wie er aansprakelijk was in een bepaald geval. Ik won.quote:
Daarom, dat hele SEX gedeelte van fok kan wel opgedoekt worden, discussies over sex zijn onnodigquote:
Mijn gevoel zegt een gelijkspel dus het is geen overbodige vraag.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat lijkt me een overbodige vraag.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uiteraard. Leuke, jonge selectie en een aardig budget.
[..]
Wist je ook al dat de Paus katholiek is?
Geen Kirby >>> fail.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Ja, ik blijf hem spammen totdat iedereen in de SC hem minstens 1x bekeken heeft.
gewoon verkopen aan fc oss voor 2 stuiversquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Gilead het volgende:
[..]. Er loopt bij Feyenoord ook best wat leuks rond, mag alleen maar 2 miljoen investeren in spelers en raak Makaay en Tomasson aan de straatstenen niet kwijt.
Nou mij kan je erbij rekenen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:20 schreef Skylark. het volgende:
Otis, kijk![]()
:
http://tinypic.com/player.php?v=nvywk1&s=4
Ja, ik blijf hem spammen totdat iedereen in de SC hem minstens 1x bekeken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |