whutquote:
Zeg 'okay' en kom dan aanzetten met je vriendin erbij.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Een meisje biedt me aan om met haar uit eten te gaan maar dan in Den Haag zodat mijn vriendin er niet achter komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moet je dan ver reizen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
Een meisje biedt me aan om met haar uit eten te gaan maar dan in Den Haag zodat mijn vriendin er niet achter komt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Zeg 'okay' en kom dan aanzetten met je vriendin erbij.
Wat staat er nog meer op je lijstjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag met Kempi geflirt. Alweer een levensdoel voltooid.
was een garpjequote:
Ik.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer op je lijstje [ afbeelding ]?
Moet je ook niet willen zoiets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag met Kempi geflirt. Alweer een levensdoel voltooid.
je zoekt dus nu een goed restaurantquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Otis2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat iedereen mij daar kent, dus dan spreidt men het woord.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Waarom Den Haag btw, en geen 020?
Jouw grappenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:32 schreef gers het volgende:
[..]
je zoekt dus nu een goed restaurant?
Mooi gesproken.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
Echte gentlemen gaan niet vreemd, echte gentlemen zoeken gewoon de juiste vriendin.
Zandvoort?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Omdat iedereen mij daar kent, dus dan spreidt men het woord.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |