whutquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik ga jullie even up(internet)daten. (whehe)
Crack_ en Zotheid hebben officieel een relatie. Hoezee!
VIRGIN FESTquote:
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Carequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Goedzo schatje.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Ze hebben elkaar anders al twee keer in het echt gezienquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
Waarom?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag met Kempi geflirt. Alweer een levensdoel voltooid.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
Echte gentlemen gaan niet vreemd, echte gentlemen zoeken gewoon de juiste vriendin.
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Kun je me helpen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef gers het volgende:
wel de eerste klb sc relatie![]()
zullen we een bloemetje sturen
KLB is beter dan singlesquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/25[1].gif]afbeelding[/url] ]
bakkebaardenquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.
wat een onhandig en momenteel onmogelijk standjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/25[1].gif]afbeelding[/url] ]
Hangt je beslissing af van wat voor antwoord wij hier geven?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
is het trouwens pauper om alleen op vakantie te gaan
Nee hoor, da's helemaal hip en trendy, plus je leert nieuwe leuke mensen kennen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
is het trouwens pauper om alleen op vakantie te gaan
Omdat ik zag dat ie me checkte, en ik dacht 'OMGzorrsZ een beroemdheid!!1" dus toen ging ik daar ook op inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |