abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74259455
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik ga jullie even up(internet)daten. (whehe )

Crack_ en Zotheid hebben officieel een relatie. Hoezee!
whut
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:43:29 #252
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74259459
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
! Ik snap em.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:43:52 #253
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74259471
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:28 schreef Broekpaling het volgende:

[..]

Nooooooothn'
VIRGIN FEST
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_74259473
dus op fok zitten niet alleen maar autistische lelijke nerds die geen leven hebben
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74259485
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:43 schreef gers het volgende:

[..]

onze knuffelindo
huh
AJAX AMSTERDAM!
pi_74259492
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik ga jullie even up(internet)daten. (whehe )

Crack_ en Zotheid hebben officieel een relatie. Hoezee!
Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
-
pi_74259501
M'n rug doet pijn.
pi_74259504
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik ga jullie even up(internet)daten. (whehe )

Crack_ en Zotheid hebben officieel een relatie. Hoezee!
Care .
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.
Goedzo schatje.
pi_74259508
wel de eerste klb sc relatie
zullen we een bloemetje sturen
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74259510
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:42 schreef Skylark. het volgende:
Trouwens, ik ga jullie even up(internet)daten. (whehe )

Crack_ en Zotheid hebben officieel een relatie. Hoezee!
AJAX AMSTERDAM!
pi_74259514
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
M'n rug doet pijn.
De mijne ook echt gigantisch !
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:45:24 #262
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_74259518
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
Ze hebben elkaar anders al twee keer in het echt gezien . En je hebt het standaardexcuus: "Van vakantie."
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:45:41 #263
251100 S.Seagal
Get fat or die trying
pi_74259532
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
M'n rug doet pijn.
Meisje toch. Waar van?
pi_74259536
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:30 schreef Allure_ het volgende:
Vandaag met Kempi geflirt. Alweer een levensdoel voltooid.
Waarom?
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:33 schreef Skylark. het volgende:
Echte gentlemen gaan niet vreemd, echte gentlemen zoeken gewoon de juiste vriendin.
compact en kleverig.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:46:25 #265
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_74259554
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Breathtaking het volgende:
M'n rug doet pijn.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_74259562
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef gers het volgende:
wel de eerste klb sc relatie
zullen we een bloemetje sturen
Ik weet niet precies hoe dat werkt. Kun je me helpen?
-
pi_74259563
Dat nieuwste album van Wolfmother is best leuk
AJAX AMSTERDAM!
pi_74259576
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:44 schreef Otis2.0 het volgende:

[..]

Whehe en mensen zo vragen van "hoe kennen jullie elkaar?" En hun zo van "JA UIT DE KLAAGBAAK SLOWCHAT!!"
KLB is beter dan singles
compact en kleverig.
pi_74259578
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:

[..]

[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/25[1].gif]afbeelding[/url] ]
Ik moest lachen.
-
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:47:17 #270
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74259588
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:39 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik ga m'n best doen. Ik heb wel bakkebaarden trouwens, maar goed onderhouden. Uiteraard.
bakkebaarden
Geen baardgroei
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_74259599
is het trouwens pauper om alleen op vakantie te gaan
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_74259614
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:46 schreef Skylark. het volgende:

[..]

[ [url=http://www.ikhouvan.je/images/sexstandjes/25[1].gif]afbeelding[/url] ]
wat een onhandig en momenteel onmogelijk standje
compact en kleverig.
  zaterdag 31 oktober 2009 @ 19:48:10 #273
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_74259621
Eindelijk thuis
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_74259648
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
is het trouwens pauper om alleen op vakantie te gaan
Hangt je beslissing af van wat voor antwoord wij hier geven?
Smile, it confuses people.
pi_74259661
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:47 schreef gers het volgende:
is het trouwens pauper om alleen op vakantie te gaan
Nee hoor, da's helemaal hip en trendy, plus je leert nieuwe leuke mensen kennen.
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 19:45 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Waarom?

Omdat ik zag dat ie me checkte, en ik dacht 'OMGzorrsZ een beroemdheid!!1" dus toen ging ik daar ook op in .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')