Ja maar jij dat dat met het toerisme te maken had enzoooooooooo. Maargoed, boeiend ook. Jullie gaan naar Thailand.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:54 schreef Gilead het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook niet, het ging meer om het feit dat Maleisië een stuk duurder was dan Thailand, maar ik kan nergens bewijs vinden, dus je zal wel gelijk hebben dat het verschil meevalt
Yep, ga je ook mee? Zo duur is het niet.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja maar jij dat dat met het toerisme te maken had enzoooooooooo. Maargoed, boeiend ook. Jullie gaan naar Thailand.
Ik wil wel naar een leuke bestemming in de zomer, maar ik weet nog niet waarheen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:02 schreef Gilead het volgende:
[..]
Yep, ga je ook mee? Zo duur is het niet.
De Trans Mongolië Express wil ik ook nog een keer doen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wil eigenlijk wel een reis maken van Singapore naar Bangkok. Das ook niet zo belachelijk ver.
Even lekker een frisse smogneus halen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:13 schreef Smart_ass het volgende:
Mij trekt Thailand dus niet zo heul erg, behalve Bangkok.
Kreta natuurlijk. Dat eten is tenminste te eten. En qua cultuur is daar veel meer te zien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef Gilead het volgende:
Ik ontdekte laatst dat je ongeveer 5 weken (inclusief ticket) in Thailand kunt verblijven en dat je dan ongeveer even veel betaald als voor 10 dagen op Kreta in het hoogseizoen. Keus snel gemaakt lijkt me.
Klopt, kost ook geen drol daar. Iemand die ik ken was 2 maanden in India ofzo, dat kost ook echt niets.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:20 schreef Gilead het volgende:
Ik ontdekte laatst dat je ongeveer 5 weken (inclusief ticket) in Thailand kunt verblijven en dat je dan ongeveer even veel betaald als voor 10 dagen op Kreta in het hoogseizoen. Keus snel gemaakt lijkt me.
Uitgaansgelegenheden zijn niet echt bepaald "cultuur".quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta natuurlijk. Dat eten is tenminste te eten. En qua cultuur is daar veel meer te zien.
Gyros. Souflaki
. Tzatziki
.
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterend land.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Uitgaansgelegenheden zijn niet echt bepaald "cultuur".
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Qua cultuur meer te zien op Kreta dan in Thailand.Looool.
Weet ik ook wel.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterend land.
Zeer zeker. De Grieken hebben een stuk meer cultuurgoed achtergelaten dan die Thaise rakkers.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:25 schreef Smart_ass het volgende:
Qua cultuur meer te zien op Kreta dan in Thailand.Looool.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
Eiland bedoel je dan toch zeker? Volgens mij zijn er trouwens wel andere eilanden waar meer cultuur te zien is dan in Kreta, dat staat vooral bekend als party-eiland. Voor cultuur kan je volgens mij beter naar Rhodos ofzo.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterend land.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Niet eens aan gedacht dat het weleens een troll geweest kon zijn nee.![]()
Faalhaasquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:21 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta natuurlijk. Dat eten is tenminste te eten. En qua cultuur is daar veel meer te zien.
Gyros. Souflaki
. Tzatziki
.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kreta is meer dan Chersonissos. Vorig jaar ben ik met m'n familie gegaan naar een plaatsje tussen Rethymnon en Chania in. Ge-wel-dig daar. Schitterende landregio.
Raalte ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:33 schreef Skylark. het volgende:
Ik weet ook wel dat Kreta geen land is, maar ik sprak gewoon over Griekenland in het algemeen. Kreta is ook Griekenland, en op Kreta is meer dan genoeg erfgoed te vinden.
Nog steeds ja?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je zou haar niet uitnodigen voor een trio?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
JAquote:
Ik voelde het aan mijn water.quote:
Je bent zwanger?quote:
Alleen een stropdas dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 19:00 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik zie er kankerlekker uit in mijn outfit voor het Halloweenfeest hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |