Wat deed je op een computer danquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:28 schreef Alex_Jones het volgende:
13 pas, maar computeren en vuurwerk op mijn 4e al.![]()
Nee, dat doe jezelf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:45 schreef Ensaf het volgende:
Wat is dit een vies forum eigenlijk.
Zou een moderator mijn posts kunnen weghalen?
Ik wil hier niet gepost hebben.
En zo ben je gestaag doorgegaan? Elk jaar een vinger erbij totdat het tijd was vrijwilligers erbij te halen?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:54 schreef Vetklep het volgende:
ik dacht toen ik 7 was, begonnen met eerst 1 vinger in de anus.. een jaar later 2 vingers.
Heb je jezelf toen gevingerd>?quote:Op zondag 1 november 2009 15:17 schreef PasOpJeWoorden het volgende:
12 fappen 14 vingeren
Ik ben een jongen
Dit, pin me er niet op vast kan ook 2 of 4 zijn geweest weet de details niet meer zo precies.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef capricia het volgende:
Uh...zolang ik me kan herinneren...vanaf mijn derde zo ongeveer.
WTFuckingF LooL!quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Ernemmertje het volgende:
ik was een laatbloeiertje ik denk dat ik een jaar of 21 was.. toen had ik zelfs al een kindje op de wereld gezet, haha![]()
Wel eens van vaginisme gehoord? Daar denk ik iig aan bij bovenstaande.quote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef 14medusa het volgende:
zal wel
zeker ook nog nooit een tampon in gehad
Nee.quote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef 14medusa het volgende:
zeker ook nog nooit een tampon in gehad
`quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Wel eens van vaginisme gehoord? Daar denk ik iig aan bij bovenstaande.
OT: 13
Lees nog eens goed de post waarmee het allemaal begon, voordat je reageert.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:24 schreef scanman1 het volgende:
[..]
`
Maar een heel klein persentage komt klaar door penetratie maar als iemand zegt dat ze geen vingers erin steekt denk jij meteen aan vaginisme?
[logica]Als vetgedrukte woorden op een orgasme krijgen slaan, hoe komt ze daar dan achter als ze het nog nooit heeft gedaan?[/logica]quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef 08gnoT. het volgende:
met vingers naarbinnen nog nooit (lukt niet).
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef capricia het volgende:
Uh...zolang ik me kan herinneren...vanaf mijn derde zo ongeveer.
Kan best. Bij mij ook zo. 5 weet ik zeker (want ik was doodsbang dat Sinterklaas erachter zou komen en het zou vertellen...quote:
Jup. Ik begon nog voor ik naar de kleuterschool ging, geen idee wát ik aan het doen was overigens, en ik snapte ook niet waarom m'n ouders zo kwaad waren als ik dat deed. Ik kwam toen al klaar ook. Pas op m'n 13e of zo besefte ik wat dat gevoel wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan best. Bij mij ook zo. 5 weet ik zeker (want ik was doodsbang dat Sinterklaas erachter zou komen en het zou vertellen...![]()
![]()
), eerder zou kunnen.
Ik betwijfel of een kind van 5 al klaar kan komen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jup. Ik begon nog voor ik naar de kleuterschool ging, geen idee wát ik aan het doen was overigens, en ik snapte ook niet waarom m'n ouders zo kwaad waren als ik dat deed. Ik kwam toen al klaar ook. Pas op m'n 13e of zo besefte ik wat dat gevoel was
Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dubbyeus het volgende:
Ik betwijfel of een kind van 5 al klaar kan komen eigenlijk.
En waarom niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Met filmpjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:28 schreef Alex_Jones het volgende:
13 pas, maar computeren en vuurwerk op mijn 4e al.![]()
En hoe leerde je dat en wanneer kwam je voor het eerst echt klaar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 04:32 schreef Avey het volgende:
Vrij laat zo te zienOp m'n 12e ofzo. Daarvoor had ik totaal geen interesse in dat soort dingen.
waarom zou ik het ontkennen? Het is hartstikke normaal!quote:Op woensdag 18 november 2009 07:15 schreef Diesel85 het volgende:
Mij valt het op dat vrouwen het vaak ontkennen dat ze aan masturbatie doen... Maar volgens mij doet iedereen het. Blijkt maar weer.
Haha ja ik was er ook vroeg bij (wat mezelf bevredigen betreft dan, niet vingeren)...zei ik als klein kind tegen mn moeder 'ja en dan erna voel je je heel moe en heb je allemaal slijm in je onderbroek en plassen gaat daarna ook moeilijk'quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:41 schreef wies-lippe het volgende:
ik was ook 9 ..werd bijna 10 !
wist niet wat mij overkwam.
ik werd helemaal gek . en ben gelijk rond gaan vragen ..haha..wist ik veel was nog klein.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Verwar je niet een lekker gevoel met een orgasme? Want om een orgasme te krijgen moeten de meeste vrouwen toch even wat tijd uittrekken. Of is dat voor een kind veel makkelijker?quote:Op donderdag 19 november 2009 03:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Wij vrouwen wel
![]()
Vraag me wel af hoe dat zit bij mannen......of nouja, jongetjes dan dus, of die ook al kunnen klaarkomen als ze nog geen zaadlozingen hebben. Volgens mij wel toch? Maar dat het dan wat anders aanvoelt, minder intens of zo?
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die er vroeger bij was dan ik. Dat baart me wel wat zorgen op de één of andere manier.quote:Op donderdag 19 november 2009 06:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Drie of vier jaar? op die leeftrijd zat ik wel aan me leuter terwijl ik een barbiepop vasthield. Maar klaarkomen was er nog niet bij
Ik kan me alleen die details van de plekken waar ik het deed herinneren, geen reacties of zo. Laatst kwam mijn moeder wel met een opmerking die impliceerde dat ze het nog wist. Maar, ja, ik weet wel dat het echt voelde alsof ik iets geweldigs ontdekt had (en dat had ik uiteindelijk ook natuurlijk).quote:Op donderdag 19 november 2009 06:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wauw.. Spanned was dat he? Dat zijn ervaringen dat pakt niemand je meer af. Dat je toen al een kleine golf van genot voelde toen je nog maar vier! was
moet effe:
Sinds wanneer ben jij hier opeens de kenner op het gebied van seks? Zelf al eens gedaan ondertussen?quote:Op donderdag 19 november 2009 07:01 schreef Schenkstroop het volgende:
De seksbeleving wordt alleen maar sterker met de jaren als je zo jong al zoveel ontdekt over je eigen lichaam denk ik. Dat is alleen maar mooi meegenomen. Al die topics op fora over niet kunnen klaarkomen en onzeker ed. geldt ws. niet voor vrouwen zoals jij.
Ik was ook rond de drie/ vier jaar of jonger toen ik al wist hoe ik kon klaarkomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:01 schreef Schenkstroop het volgende:
De seksbeleving wordt alleen maar sterker met de jaren als je zo jong al zoveel ontdekt over je eigen lichaam denk ik. Dat is alleen maar mooi meegenomen. Al die topics op fora over niet kunnen klaarkomen en onzeker ed. geldt ws. niet voor vrouwen zoals jij.
sommige vrouwen kunnen heel makkelijk klaarkomen, ik kan het vlot binnen een paar minuten, als ik veel zin heb binnen een minuut al, wel clitoraal overigens, vaginaar kost me wel veel meer moeite en lukt niet altijd.quote:Op donderdag 19 november 2009 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Verwar je niet een lekker gevoel met een orgasme? Want om een orgasme te krijgen moeten de meeste vrouwen toch even wat tijd uittrekken. Of is dat voor een kind veel makkelijker?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef vaarsuvius het volgende:
ik weet het niet meer, dat iedereen het hier nog weet..... schreven jullie het in je dagboek? of verzinnen jullie maar wat. Ik weet niet eens of het op de basisschool was of op de middelbare school.
Ik ben al 33, misschien dat het daardoor komt maar nee.. Eerste keer neuken weet ik nog wel ongeveer, maar eerste tongzoen? Ik weet nog wel met wie, maar ik weet echt niet meer precies in welk jaar dat was. En ik weet bv niet eens de achternaam van dat meisje, terwijl ik toch echt helemaal stapelverliefd op haar was. (en liefdesbrieven naar haar schreef) Ik heb haar gewoon al meer dan 16 jaar niet gezien, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:08 schreef scanman1 het volgende:
[..].... Het lijkt me toch een vrij heftige en ingrijpende gebeurtenis die je niet snel meer vergeet. Je weet je eerste keer neuken toch ook nog wel? Of je eerste tongzoen.
Ik ben iets ouder dan jij (46), maar voor mij waren die gebeurtenissen dan misschien belangrijker/heftiger dan voor jou. Ik zag het echt als een soort mijlpaal ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben al 33, misschien dat het daardoor komt maar nee.. Eerste keer neuken weet ik nog wel ongeveer, maar eerste tongzoen? Ik weet nog wel met wie, maar ik weet echt niet meer precies in welk jaar dat was. En ik weet bv niet eens de achternaam van dat meisje, terwijl ik toch echt helemaal stapelverliefd op haar was. (en liefdesbrieven naar haar schreef) Ik heb haar gewoon al meer dan 16 jaar niet gezien, dan krijg je dat.
Als je bv 20 bent en het allemaal korter geleden is zal je het je wel beter herinneren.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 03:01 schreef bulbjes het volgende:
Jaar of drie (zonder dat ik wist dat het masturberen was natuurlijk)
Ah, we hebben een transseksuele in de zaal?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, we hebben een transseksuele in de zaal?
quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Ernemmertje het volgende:
ik was een laatbloeiertje ik denk dat ik een jaar of 21 was.. toen had ik zelfs al een kindje op de wereld gezet, haha![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Wat ook wel grappig was, is dat ik mijn broertje eens trots heb laten zien dat je piemel groter en harder kon worden!Broertje helemaal verbaasd: "Oh ja, huh?
". En nee, ik had natuurlijk toen nog geen idee wat het verder precies inhield
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het heel lang niet kunnen vindenecht, jaren ofzo. Ik geef de tamponhandleiding van OB de schuld.
En toen was je op je 14e ook gelijk al ontmaagd, of dat nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Uggs het volgende:
Ik was uit met een jongen (14)
En toen gingen we naar zijn huis zijn moeder was niet thuis en zijn vader ook niet.
En toen vroeg hij zullen we het is proberen?
Nou ik zei ja en dat was het eerste keer dat ik echt begon.
13 ging ik zoenen en tongzoenen en deden we lichte lichaamcontact.
Dat zou ik eigenlijk niet zo zeggen, toen het 2 jaar geleden in de 5e gevraagd werd tijdens zo'n uurthe sexuele ontwikkeling was erg geen enkel meisje dat toegaf het te doen, en we hadden er zo'n 15 in de klas zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom zou ik het ontkennen? Het is hartstikke normaal!
Maar ondertussen ...quote:Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet zo zeggen, toen het 2 jaar geleden in de 5e gevraagd werd tijdens zo'n uurthe sexuele ontwikkeling was erg geen enkel meisje dat toegaf het te doen, en we hadden er zo'n 15 in de klas zitten
Alle jongens behalve 1 gaven wel aan dat ze masturbeerden, de enige die het niet deed was een schriel gastje waarvan dat niet eens zo raar was
Nou van die gast kon ik het me nog wel voorstellen, maar van een aantal van die meisjesquote:
Hoezo daarna nooit meer?quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef irrisjepierrisje het volgende:
11e, tot mn 14e daarna nooit meer gedaan haha. How bad.
Als ik nu terugdenk dat ik op Pamela Andersson geilde en ik eelt op m'n handen kreeg van de Playboy waar zij en ook Erika Eleniac in stond is dat nog veel beschamender....quote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Mylene het volgende:
10 of 12 ofzo, vooral op deze man, ik heb wat afgesopt![]()
[ afbeelding ]
Haha, ik zat dat te lezen en dacht: wtf, dat verhaal vertelde mijn vriendin ook een keer.quote:Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet zo zeggen, toen het 2 jaar geleden in de 5e gevraagd werd tijdens zo'n uurthe sexuele ontwikkeling was erg geen enkel meisje dat toegaf het te doen, en we hadden er zo'n 15 in de klas zitten
Alle jongens behalve 1 gaven wel aan dat ze masturbeerden, de enige die het niet deed was een schriel gastje waarvan dat niet eens zo raar was
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef picardmike het volgende:
Ik had op me 8e me eerste trio met 2 dames van 13\14. Daarna was ik niet meer te stoppen. Ik vraag me altijd af of ik daardoor geen letsel heb opgelopen. Ik ben eigelijk misbruikt als man.
Ik heb het toen op school vertelt maar niemand geloofde me, omdat ik niet goed uit me woorden kwam dachten ze dat de buurman het gedaan had. Zelfs nu gelooft niemand me.
Nou leuk hoor! Ik vertellen op school niemand die me geloofd. Ik kan het nergens kwijt maar was wel de hele dag zo geil als boter. Terwijl de rest tafels zat op te tellen zat ik te mastuberen in de klas. En toen mij eerste vriendinnetje vond me zo opdringerig dat ze uitmaakte en kon pas weer in groep 8 een meid vinden. Want in groep 7 had ik een paar keer verkering maar durfde niet meer op die dames af te stappen.quote:Wat de fuck
Hoe geil waren die 2 dan wel niet?
Ik ben begonnen op mijn twaalfde denk ik, ben een jongen... /man( )
Zozo, jij was er ook vroeg bij.quote:
Hoe de fuck zou je überhaupt op zo'n stelling komen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maarja surinaamse traditie he, hoe vroeger je er bij bent hoe beter het is voor je.
Dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Jaartje of 10 denk ik.
Er kwam toen ook niet echt iets uit nog.
Toch kan ik mij niet de eerste keer herinneren dat dit wel gebeurde.
Dat zou toch een flinke WTF moment zijn geweest zou je zeggen.
De reden was omdat mannen van 13\14 al zaad spoten en ik niet spoot alleen modder.quote:Hoe de fuck zou je überhaupt op zo'n stelling komen?
Zal ik nog naar een bron vragen of kun je ook gewoon toegeven dat het totale onzin is wat je zegt?
Je antwoordt niet op mijn vraag. Uit welke bron verneem jij dat het beter voor je zou zijn als je er vroeg mee begint? Dat je vriendjes van 12 het toen net ontdekten, toen jij al 5 jaar aan je worpje liep te trekken, is toch leuk voor ze. Waar staat dat ze er ongezonder van zijn geworden door laat te beginnen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
De reden was omdat mannen van 13\14 al zaad spoten en ik niet spoot alleen modder.![]()
Ik weet nog goed toen een paar gasten tijdens het fietsen ineens over mastuberen begonnen, ze waren echt nog helemaal nieuw op hun 12 en ik had al 5% van al mijn levensmasturbatie gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Volgens mij was het meer geleidelijk... Een beetje nattigheid eerst... Toen moest je moeilijk gaan doen met doekjes en sokkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Jaartje of 10 denk ik.
Er kwam toen ook niet echt iets uit nog.
Toch kan ik mij niet de eerste keer herinneren dat dit wel gebeurde.
Dat zou toch een flinke WTF moment zijn geweest zou je zeggen.
Ja dat vraag ik me dus ook af. Eigenlijk ben ik gewoon misbruikt door vrouwen in mijn jeugd en heb ik er schade van opgelopen. Maar ik heb er ook welleens over nagedacht als we het taboe nou is zou verbreken en elke man gewoon op zijn 8e verkracht wordt door een vrouw van 13. Dan had de wereld er heel anders uit gezien.quote:Je antwoordt niet op mijn vraag. Uit welke bron verneem jij dat het beter voor je zou zijn als je er vroeg mee begint? Dat je vriendjes van 12 het toen net ontdekten, toen jij al 5 jaar aan je worpje liep te trekken, is toch leuk voor ze. Waar staat dat ze er ongezonder van zijn geworden door laat te beginnen?
Je hebt een account aangemaakt voor deze post?quote:
Valt me wel op dat ondanks dat meisjes eerder volwassen worden in de puberteit ze wel weer later beginnen te masturberen.quote:
Stiekem zaten ze natuurlijk al op hun 11e met hun mobieltje in hun kutjes te experimenteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef GoodGawd het volgende:
Ze liegen allemaal lijkt me duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Ik lieg heul niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef GoodGawd het volgende:
Ze liegen allemaal lijkt me duidelijk.
hoeft nietquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee.
Vaginisme zou best kunnen, heb ik wel eens over gelezen ja.
quote:
Wat zijn jullie toch cool!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:21 schreef crrrN het volgende:
7e fap.
10e vingeren (ja buurmeisje was nogal geyl op haar 12e).
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch cool!Vriendin met PDD-nos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nuff said.![]()
Ik moest lachen.quote:
ja de echte baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik zat eerder te fappen dan dat ik kon lopen
Haha, je hebt de badkuip geneuqt!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef mistermysterion het volgende:
ik zat ik groep 8, euhm dus ik was 11 of 12 jaar.
De eerste keer dat ik klaar kwam was niet eens door mijn linkerhand (in mijn geval links).
Ik zat ik bad en was neukbewegingen aan het maken terwijl mijn geslachtsdeel naar achter wees. (zie afbeelding)
[ afbeelding ]
Dit zat ik een halfuur te doen en toen kreeg ik een fijn gevoel..
Pas later kwam ik erachter dat dit klaarkomen was.
Beetje stom maar grappig verhaal maargoed.
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Rodesneakers het volgende:
Ik ben pas sinds een paar weken echt begonnen (ik ben nu 15). Ik heb het toen ik jonger was (vanaf 12) al wel een aantal keren gedaan maar, ik werd er niet opgewonden van of whatever maar, toen probeerde ik het met glijmiddel en toen vond ik het wel lekker en sindsdien doe ik het zo'n 3 keer per dag.
Check mijn posthistory.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?
Been there done that.quote:
Dat mag/kan.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Been there done that.
Werd er nogal droevig van.
Wat moet ik er uit opmaken dan? Dat je rode sneakers wilt kopen?quote:
En jij dacht : Goh, laat ik de posthistorie eens opzoeken en mijn tijd aan iets nutteloos vergallen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:02 schreef kaj180 het volgende:
Wat is "fappen"?
Dat slaat dus weer helemaal nergens op.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En jij dacht : Goh, laat ik de posthistorie eens opzoeken en mijn tijd aan iets nutteloos vergallen?
Fail
ligt het aan mij of is dat allemaal heel erg jong? de eerste keer dat ik het (iig bewust) deed was iets van 11/12 jaar ofzo, in ieder geval wel al in de puberteit! als je 8 bent ben je daar toch helemaal niet mee bezig?quote:
Meisjes waren eng toen ik 8 wasquote:Op zondag 11 april 2010 21:48 schreef picardmike het volgende:
Is er dan helemaal niemand anders die ook op jonge leeftijd verkracht is?
Precies dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:38 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik was ook iets van 7 ofzo. En onschuldigheid ofzo. Vaak is het niet eens zo van; nou, ik heb nu seksuele behoeftes dus ik ga dat doen.
Je komt er meestal gewoon achter dat het fijn is en dan doe je dat vaker.
dat gebeurde denk ik toen ik 10 was ergens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Ik dacht dat ik de enige was die zo "laat" was, maar blijkbaar toch niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef love_sharon het volgende:
15, nogal laat met zulke dingen. Grote mond maar weinig doen![]()
Lekker laat vergeleken met iedereen hier
En? Het kan toch ook fijn voelen zonder dat je klaarkomt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Ja, maar vingeren en aftrekken is toch wat anders dan met je geslachtsdelen spelen omdat het zo lekker is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Avey het volgende:
[..]
En? Het kan toch ook fijn voelen zonder dat je klaarkomt?
Ah, ik ben dus niet de enige...quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het heel lang niet kunnen vindenecht, jaren ofzo. Ik geef de tamponhandleiding van OB de schuld.
Dat kan niemand hier wat schelen, het gaat hier over de leeftijd!quote:Op vrijdag 30 april 2010 17:47 schreef picardmike het volgende:
ik ben verkracht door 2 vrouwen maar het kan niemand iets schelen. Ik leerde me lichaam niet zelf kennen dat deed iemand anders.
En toen werd je wakker?quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:03 schreef Dalando het volgende:
[ik ben jongen]
ik heb op mn 9e een buurmeisje gevingert. ik had een vriend die 11 was, die vriend had met mn buurmeisje..., hij zij 'moet je ook ns proberen', maar ik had niemand, dus ik zei dat en toen mocht ik het bij haar proberen.
ik was wakker, maar ik had heerlijk geslapenquote:
Alsof je dat op je 9e al doet..quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
ik was wakker, maar ik had heerlijk geslapen
quote:Op vrijdag 30 april 2010 19:23 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Alsof je dat op je 9e al doet..Ik lees wel vaker zulke verhalen, vraag ik me af waarom mensen die plaatsen. Zodat je stoer gevonden word?
En als het echt zo is, dan is het ook niet goed op zo'n vroege leeftijd
quote:Op een datum schreef Dalando het volgende:
Ik ben gewoon raar.
Ik ben raar.
Ik ben gewoon een beetje raar.
Ik ben gewoon raar.
Voldoende?quote:Op een datum schreef Dalando het volgende:
Ik ben gewoon raar.![]()
quote:Alsof je dat op je 9e al doet.. Ik lees wel vaker zulke verhalen, vraag ik me af waarom mensen die plaatsen. Zodat je stoer gevonden word? En als het echt zo is, dan is het ook niet goed op zo'n vroege leeftijd
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Meestal gaan kinderen nog perverser met seks om dan volwassenen, je moest is weten. Ik ben in groep 6 ook nog is een keer door een meid naar wc gelokt waar ze helemaal naakt stond. Waarschijnlijk van haar ouders gezien. Tja ik wist niet wat ik moest doen dus liep maar weer weg.
wtfquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was 9. nu jullie.
gewoon voor de fok!stats.
Daar zeg je toch wat, ik zal toch iets van 6-7 ofzo geweest zijn toen ik een meisje likte, het was zoiets van "jij durft dat vast niet"quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef picardmike het volgende:
Meestal gaan kinderen nog perverser met seks om dan volwassenen, je moest is weten. Ik ben in groep 6 ook nog is een keer door een meid naar wc gelokt waar ze helemaal naakt stond. Waarschijnlijk van haar ouders gezien. Tja ik wist niet wat ik moest doen dus liep maar weer weg.
is niet zo gek hoor. Ik begon rond 6/7 ook met onschuldig het andere geslacht ontdekken, beetje elkaar bekijken en voelen.quote:
quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook eens gehad, ik heb haar toen helemaal sufgeneukt daar in dat wc-hokjequote:Op vrijdag 30 april 2010 22:35 schreef picardmike het volgende:
[..]
Dan heb je het vervolg niet gelezen beste heer;quote:Op maandag 3 mei 2010 19:10 schreef GoodGawd het volgende:
Toen velen hier nog niet gefapt hadden had deze al een kind:
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article2233878.ece
Ik ontdekte masturberen pas op mijn 12e, 13e. Maar ik had op mijn 3e al voor het eerst een orgasme uit het niets. En later nog af en toe in dromen. Ik noemde het altijd de lekkere kriebels.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef Smintjes20 het volgende:
Toen ik ongeveer 5 was, ik noemde het toen kriebelen
Kon gewoon klaarkomen op mijn 3e of 4e of 5e hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Alle meiden vingeren maar durven dat niet toe te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef gsfan2 het volgende:
vraagje>>>meiden doen er wel eens moeilijk over maar vingeren alle wijfen nou en hoe doen jullie dat denkend aan een lul of zo. ben gewoon geintresseerd erin omdat sommige heilige maria denken te zijn,
true.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Alle meiden vingeren maar durven dat niet toe te geven.
Je bent de eerste die het toegeeftquote:
Klopt, maar de een houdt ervan en doet het bijna elke dag en de ander vindt het niks aan en doet het nooit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Alle meiden vingeren maar durven dat niet toe te geven.
Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat er meiden zijn die een orgasme niet lekker vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt, maar de een houdt ervan en doet het bijna elke dag en de ander vindt het niks aan en doet het nooit.
Strontkorsten uit je kont peuteren telt niet mee he'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was 9. nu jullie.
gewoon voor de fok!stats.
Er zijn vrouwen die niet eens klaar kunnen komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat er meiden zijn die een orgasme niet lekker vinden.
De volgende keer dat je je neefje ziet moet je hem een aantal vragen stellen:quote:Op zondag 29 juli 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
Mijn neefje van 13 vandaag: 'mijn zusje is een heel vies kind want ze graait met haar vingers in haar vrouwelijk geslachtsdeel' - vervolgens zegt ie zelf dat ie nooit aan zijn penis zit want dat vind ie vies![]()
Dat kind is 4![]()
Ikzelf begon op m'n 10e, toen ik nog dacht dat als ik een stijve had dat mijn piemel een groeispurt maakte
Maar de een komt gewoon niet klaar van vingeren, en de ander wel. Je hebt zoveel methodes om te masturberen, vingeren vind ik echt afschuwelijk. Daar word ik nou écht niet geil van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat er meiden zijn die een orgasme niet lekker vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |