quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Ernemmertje het volgende:
ik was een laatbloeiertje ik denk dat ik een jaar of 21 was.. toen had ik zelfs al een kindje op de wereld gezet, haha![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:30 schreef RRGJL het volgende:
Wat ook wel grappig was, is dat ik mijn broertje eens trots heb laten zien dat je piemel groter en harder kon worden!Broertje helemaal verbaasd: "Oh ja, huh?
". En nee, ik had natuurlijk toen nog geen idee wat het verder precies inhield
Zo herkenbaar.quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het heel lang niet kunnen vindenecht, jaren ofzo. Ik geef de tamponhandleiding van OB de schuld.
En toen was je op je 14e ook gelijk al ontmaagd, of dat nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Uggs het volgende:
Ik was uit met een jongen (14)
En toen gingen we naar zijn huis zijn moeder was niet thuis en zijn vader ook niet.
En toen vroeg hij zullen we het is proberen?
Nou ik zei ja en dat was het eerste keer dat ik echt begon.
13 ging ik zoenen en tongzoenen en deden we lichte lichaamcontact.
Dat zou ik eigenlijk niet zo zeggen, toen het 2 jaar geleden in de 5e gevraagd werd tijdens zo'n uurthe sexuele ontwikkeling was erg geen enkel meisje dat toegaf het te doen, en we hadden er zo'n 15 in de klas zittenquote:Op woensdag 18 november 2009 12:41 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom zou ik het ontkennen? Het is hartstikke normaal!
Maar ondertussen ...quote:Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet zo zeggen, toen het 2 jaar geleden in de 5e gevraagd werd tijdens zo'n uurthe sexuele ontwikkeling was erg geen enkel meisje dat toegaf het te doen, en we hadden er zo'n 15 in de klas zitten
Alle jongens behalve 1 gaven wel aan dat ze masturbeerden, de enige die het niet deed was een schriel gastje waarvan dat niet eens zo raar was
Nou van die gast kon ik het me nog wel voorstellen, maar van een aantal van die meisjesquote:
Hoezo daarna nooit meer?quote:Op maandag 21 december 2009 23:45 schreef irrisjepierrisje het volgende:
11e, tot mn 14e daarna nooit meer gedaan haha. How bad.
Als ik nu terugdenk dat ik op Pamela Andersson geilde en ik eelt op m'n handen kreeg van de Playboy waar zij en ook Erika Eleniac in stond is dat nog veel beschamender....quote:Op maandag 21 december 2009 15:40 schreef Mylene het volgende:
10 of 12 ofzo, vooral op deze man, ik heb wat afgesopt![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |