Sinds wanneer ben jij hier opeens de kenner op het gebied van seks? Zelf al eens gedaan ondertussen?quote:Op donderdag 19 november 2009 07:01 schreef Schenkstroop het volgende:
De seksbeleving wordt alleen maar sterker met de jaren als je zo jong al zoveel ontdekt over je eigen lichaam denk ik. Dat is alleen maar mooi meegenomen. Al die topics op fora over niet kunnen klaarkomen en onzeker ed. geldt ws. niet voor vrouwen zoals jij.
Ik was ook rond de drie/ vier jaar of jonger toen ik al wist hoe ik kon klaarkomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:01 schreef Schenkstroop het volgende:
De seksbeleving wordt alleen maar sterker met de jaren als je zo jong al zoveel ontdekt over je eigen lichaam denk ik. Dat is alleen maar mooi meegenomen. Al die topics op fora over niet kunnen klaarkomen en onzeker ed. geldt ws. niet voor vrouwen zoals jij.
sommige vrouwen kunnen heel makkelijk klaarkomen, ik kan het vlot binnen een paar minuten, als ik veel zin heb binnen een minuut al, wel clitoraal overigens, vaginaar kost me wel veel meer moeite en lukt niet altijd.quote:Op donderdag 19 november 2009 04:12 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Verwar je niet een lekker gevoel met een orgasme? Want om een orgasme te krijgen moeten de meeste vrouwen toch even wat tijd uittrekken. Of is dat voor een kind veel makkelijker?
quote:Op woensdag 2 december 2009 00:19 schreef vaarsuvius het volgende:
ik weet het niet meer, dat iedereen het hier nog weet..... schreven jullie het in je dagboek? of verzinnen jullie maar wat. Ik weet niet eens of het op de basisschool was of op de middelbare school.
Ik ben al 33, misschien dat het daardoor komt maar nee.. Eerste keer neuken weet ik nog wel ongeveer, maar eerste tongzoen? Ik weet nog wel met wie, maar ik weet echt niet meer precies in welk jaar dat was. En ik weet bv niet eens de achternaam van dat meisje, terwijl ik toch echt helemaal stapelverliefd op haar was. (en liefdesbrieven naar haar schreef) Ik heb haar gewoon al meer dan 16 jaar niet gezien, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 2 december 2009 01:08 schreef scanman1 het volgende:
[..].... Het lijkt me toch een vrij heftige en ingrijpende gebeurtenis die je niet snel meer vergeet. Je weet je eerste keer neuken toch ook nog wel? Of je eerste tongzoen.
Ik ben iets ouder dan jij (46), maar voor mij waren die gebeurtenissen dan misschien belangrijker/heftiger dan voor jou. Ik zag het echt als een soort mijlpaal ofzo.quote:Op woensdag 2 december 2009 12:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Ik ben al 33, misschien dat het daardoor komt maar nee.. Eerste keer neuken weet ik nog wel ongeveer, maar eerste tongzoen? Ik weet nog wel met wie, maar ik weet echt niet meer precies in welk jaar dat was. En ik weet bv niet eens de achternaam van dat meisje, terwijl ik toch echt helemaal stapelverliefd op haar was. (en liefdesbrieven naar haar schreef) Ik heb haar gewoon al meer dan 16 jaar niet gezien, dan krijg je dat.
Als je bv 20 bent en het allemaal korter geleden is zal je het je wel beter herinneren.
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 03:01 schreef bulbjes het volgende:
Jaar of drie (zonder dat ik wist dat het masturberen was natuurlijk)
Ah, we hebben een transseksuele in de zaal?quote:
quote:Op donderdag 10 december 2009 22:39 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ah, we hebben een transseksuele in de zaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |