Ik betwijfel of een kind van 5 al klaar kan komen eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:12 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Jup. Ik begon nog voor ik naar de kleuterschool ging, geen idee wát ik aan het doen was overigens, en ik snapte ook niet waarom m'n ouders zo kwaad waren als ik dat deed. Ik kwam toen al klaar ook. Pas op m'n 13e of zo besefte ik wat dat gevoel was
Tuurlijk kan dat.quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dubbyeus het volgende:
Ik betwijfel of een kind van 5 al klaar kan komen eigenlijk.
En waarom niet?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Met filmpjequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:28 schreef Alex_Jones het volgende:
13 pas, maar computeren en vuurwerk op mijn 4e al.![]()
En hoe leerde je dat en wanneer kwam je voor het eerst echt klaar?quote:Op dinsdag 17 november 2009 04:32 schreef Avey het volgende:
Vrij laat zo te zienOp m'n 12e ofzo. Daarvoor had ik totaal geen interesse in dat soort dingen.
waarom zou ik het ontkennen? Het is hartstikke normaal!quote:Op woensdag 18 november 2009 07:15 schreef Diesel85 het volgende:
Mij valt het op dat vrouwen het vaak ontkennen dat ze aan masturbatie doen... Maar volgens mij doet iedereen het. Blijkt maar weer.
Haha ja ik was er ook vroeg bij (wat mezelf bevredigen betreft dan, niet vingeren)...zei ik als klein kind tegen mn moeder 'ja en dan erna voel je je heel moe en heb je allemaal slijm in je onderbroek en plassen gaat daarna ook moeilijk'quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:41 schreef wies-lippe het volgende:
ik was ook 9 ..werd bijna 10 !
wist niet wat mij overkwam.
ik werd helemaal gek . en ben gelijk rond gaan vragen ..haha..wist ik veel was nog klein.
quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:15 schreef Dubbyeus het volgende:
[..]
Verwar je niet een lekker gevoel met een orgasme? Want om een orgasme te krijgen moeten de meeste vrouwen toch even wat tijd uittrekken. Of is dat voor een kind veel makkelijker?quote:Op donderdag 19 november 2009 03:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Wij vrouwen wel
![]()
Vraag me wel af hoe dat zit bij mannen......of nouja, jongetjes dan dus, of die ook al kunnen klaarkomen als ze nog geen zaadlozingen hebben. Volgens mij wel toch? Maar dat het dan wat anders aanvoelt, minder intens of zo?
Ik heb nog nooit iemand ontmoet die er vroeger bij was dan ik. Dat baart me wel wat zorgen op de één of andere manier.quote:Op donderdag 19 november 2009 06:24 schreef Schenkstroop het volgende:
Drie of vier jaar? op die leeftrijd zat ik wel aan me leuter terwijl ik een barbiepop vasthield. Maar klaarkomen was er nog niet bij
Ik kan me alleen die details van de plekken waar ik het deed herinneren, geen reacties of zo. Laatst kwam mijn moeder wel met een opmerking die impliceerde dat ze het nog wist. Maar, ja, ik weet wel dat het echt voelde alsof ik iets geweldigs ontdekt had (en dat had ik uiteindelijk ook natuurlijk).quote:Op donderdag 19 november 2009 06:47 schreef Schenkstroop het volgende:
Wauw.. Spanned was dat he? Dat zijn ervaringen dat pakt niemand je meer af. Dat je toen al een kleine golf van genot voelde toen je nog maar vier! was
moet effe:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |