WTFuckingF LooL!quote:Op zondag 1 november 2009 19:48 schreef Ernemmertje het volgende:
ik was een laatbloeiertje ik denk dat ik een jaar of 21 was.. toen had ik zelfs al een kindje op de wereld gezet, haha![]()
Wel eens van vaginisme gehoord? Daar denk ik iig aan bij bovenstaande.quote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef 14medusa het volgende:
zal wel
zeker ook nog nooit een tampon in gehad
Nee.quote:Op maandag 2 november 2009 10:29 schreef 14medusa het volgende:
zeker ook nog nooit een tampon in gehad
`quote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Sandoval het volgende:
[..]
Wel eens van vaginisme gehoord? Daar denk ik iig aan bij bovenstaande.
OT: 13
Lees nog eens goed de post waarmee het allemaal begon, voordat je reageert.quote:Op dinsdag 3 november 2009 04:24 schreef scanman1 het volgende:
[..]
`
Maar een heel klein persentage komt klaar door penetratie maar als iemand zegt dat ze geen vingers erin steekt denk jij meteen aan vaginisme?
[logica]Als vetgedrukte woorden op een orgasme krijgen slaan, hoe komt ze daar dan achter als ze het nog nooit heeft gedaan?[/logica]quote:Op maandag 2 november 2009 10:19 schreef 08gnoT. het volgende:
met vingers naarbinnen nog nooit (lukt niet).
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:41 schreef capricia het volgende:
Uh...zolang ik me kan herinneren...vanaf mijn derde zo ongeveer.
Kan best. Bij mij ook zo. 5 weet ik zeker (want ik was doodsbang dat Sinterklaas erachter zou komen en het zou vertellen...quote:
Jup. Ik begon nog voor ik naar de kleuterschool ging, geen idee wát ik aan het doen was overigens, en ik snapte ook niet waarom m'n ouders zo kwaad waren als ik dat deed. Ik kwam toen al klaar ook. Pas op m'n 13e of zo besefte ik wat dat gevoel wasquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan best. Bij mij ook zo. 5 weet ik zeker (want ik was doodsbang dat Sinterklaas erachter zou komen en het zou vertellen...![]()
![]()
), eerder zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |