Ik ontdekte masturberen pas op mijn 12e, 13e. Maar ik had op mijn 3e al voor het eerst een orgasme uit het niets. En later nog af en toe in dromen. Ik noemde het altijd de lekkere kriebels.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:32 schreef Smintjes20 het volgende:
Toen ik ongeveer 5 was, ik noemde het toen kriebelen
Kon gewoon klaarkomen op mijn 3e of 4e of 5e hoorquote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Alle meiden vingeren maar durven dat niet toe te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:19 schreef gsfan2 het volgende:
vraagje>>>meiden doen er wel eens moeilijk over maar vingeren alle wijfen nou en hoe doen jullie dat denkend aan een lul of zo. ben gewoon geintresseerd erin omdat sommige heilige maria denken te zijn,
true.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Alle meiden vingeren maar durven dat niet toe te geven.
Je bent de eerste die het toegeeftquote:
Klopt, maar de een houdt ervan en doet het bijna elke dag en de ander vindt het niks aan en doet het nooit.quote:Op zondag 5 augustus 2012 21:44 schreef AppleOcean het volgende:
[..]
Alle meiden vingeren maar durven dat niet toe te geven.
Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat er meiden zijn die een orgasme niet lekker vinden.quote:Op maandag 6 augustus 2012 02:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Klopt, maar de een houdt ervan en doet het bijna elke dag en de ander vindt het niks aan en doet het nooit.
Strontkorsten uit je kont peuteren telt niet mee he'quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 03:22 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik was 9. nu jullie.
gewoon voor de fok!stats.
Er zijn vrouwen die niet eens klaar kunnen komenquote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat er meiden zijn die een orgasme niet lekker vinden.
De volgende keer dat je je neefje ziet moet je hem een aantal vragen stellen:quote:Op zondag 29 juli 2012 21:48 schreef JRRY het volgende:
Mijn neefje van 13 vandaag: 'mijn zusje is een heel vies kind want ze graait met haar vingers in haar vrouwelijk geslachtsdeel' - vervolgens zegt ie zelf dat ie nooit aan zijn penis zit want dat vind ie vies![]()
Dat kind is 4![]()
Ikzelf begon op m'n 10e, toen ik nog dacht dat als ik een stijve had dat mijn piemel een groeispurt maakte
Maar de een komt gewoon niet klaar van vingeren, en de ander wel. Je hebt zoveel methodes om te masturberen, vingeren vind ik echt afschuwelijk. Daar word ik nou écht niet geil van.quote:Op maandag 6 augustus 2012 13:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kan me er niet zoveel bij voorstellen dat er meiden zijn die een orgasme niet lekker vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |