En jij dacht : Goh, laat ik de posthistorie eens opzoeken en mijn tijd aan iets nutteloos vergallen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:02 schreef kaj180 het volgende:
Wat is "fappen"?
Dat slaat dus weer helemaal nergens op.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En jij dacht : Goh, laat ik de posthistorie eens opzoeken en mijn tijd aan iets nutteloos vergallen?
Fail
ligt het aan mij of is dat allemaal heel erg jong? de eerste keer dat ik het (iig bewust) deed was iets van 11/12 jaar ofzo, in ieder geval wel al in de puberteit! als je 8 bent ben je daar toch helemaal niet mee bezig?quote:
Meisjes waren eng toen ik 8 wasquote:Op zondag 11 april 2010 21:48 schreef picardmike het volgende:
Is er dan helemaal niemand anders die ook op jonge leeftijd verkracht is?
Precies dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:38 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik was ook iets van 7 ofzo. En onschuldigheid ofzo. Vaak is het niet eens zo van; nou, ik heb nu seksuele behoeftes dus ik ga dat doen.
Je komt er meestal gewoon achter dat het fijn is en dan doe je dat vaker.
dat gebeurde denk ik toen ik 10 was ergens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Ik dacht dat ik de enige was die zo "laat" was, maar blijkbaar toch niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef love_sharon het volgende:
15, nogal laat met zulke dingen. Grote mond maar weinig doen![]()
Lekker laat vergeleken met iedereen hier
En? Het kan toch ook fijn voelen zonder dat je klaarkomt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Ja, maar vingeren en aftrekken is toch wat anders dan met je geslachtsdelen spelen omdat het zo lekker is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Avey het volgende:
[..]
En? Het kan toch ook fijn voelen zonder dat je klaarkomt?
Ah, ik ben dus niet de enige...quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het heel lang niet kunnen vindenecht, jaren ofzo. Ik geef de tamponhandleiding van OB de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |