Haha, ik zat dat te lezen en dacht: wtf, dat verhaal vertelde mijn vriendin ook een keer.quote:Op maandag 21 december 2009 18:15 schreef Fingon het volgende:
[..]
Dat zou ik eigenlijk niet zo zeggen, toen het 2 jaar geleden in de 5e gevraagd werd tijdens zo'n uurthe sexuele ontwikkeling was erg geen enkel meisje dat toegaf het te doen, en we hadden er zo'n 15 in de klas zitten
Alle jongens behalve 1 gaven wel aan dat ze masturbeerden, de enige die het niet deed was een schriel gastje waarvan dat niet eens zo raar was
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef picardmike het volgende:
Ik had op me 8e me eerste trio met 2 dames van 13\14. Daarna was ik niet meer te stoppen. Ik vraag me altijd af of ik daardoor geen letsel heb opgelopen. Ik ben eigelijk misbruikt als man.
Ik heb het toen op school vertelt maar niemand geloofde me, omdat ik niet goed uit me woorden kwam dachten ze dat de buurman het gedaan had. Zelfs nu gelooft niemand me.
Nou leuk hoor! Ik vertellen op school niemand die me geloofd. Ik kan het nergens kwijt maar was wel de hele dag zo geil als boter. Terwijl de rest tafels zat op te tellen zat ik te mastuberen in de klas. En toen mij eerste vriendinnetje vond me zo opdringerig dat ze uitmaakte en kon pas weer in groep 8 een meid vinden. Want in groep 7 had ik een paar keer verkering maar durfde niet meer op die dames af te stappen.quote:Wat de fuck
Hoe geil waren die 2 dan wel niet?
Ik ben begonnen op mijn twaalfde denk ik, ben een jongen... /man( )
Zozo, jij was er ook vroeg bij.quote:
Hoe de fuck zou je überhaupt op zo'n stelling komen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:09 schreef picardmike het volgende:
[..]
Maarja surinaamse traditie he, hoe vroeger je er bij bent hoe beter het is voor je.
Dat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Jaartje of 10 denk ik.
Er kwam toen ook niet echt iets uit nog.
Toch kan ik mij niet de eerste keer herinneren dat dit wel gebeurde.
Dat zou toch een flinke WTF moment zijn geweest zou je zeggen.
De reden was omdat mannen van 13\14 al zaad spoten en ik niet spoot alleen modder.quote:Hoe de fuck zou je überhaupt op zo'n stelling komen?
Zal ik nog naar een bron vragen of kun je ook gewoon toegeven dat het totale onzin is wat je zegt?
Je antwoordt niet op mijn vraag. Uit welke bron verneem jij dat het beter voor je zou zijn als je er vroeg mee begint? Dat je vriendjes van 12 het toen net ontdekten, toen jij al 5 jaar aan je worpje liep te trekken, is toch leuk voor ze. Waar staat dat ze er ongezonder van zijn geworden door laat te beginnen?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:37 schreef picardmike het volgende:
[..]
De reden was omdat mannen van 13\14 al zaad spoten en ik niet spoot alleen modder.![]()
Ik weet nog goed toen een paar gasten tijdens het fietsen ineens over mastuberen begonnen, ze waren echt nog helemaal nieuw op hun 12 en ik had al 5% van al mijn levensmasturbatie gebruikt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Volgens mij was het meer geleidelijk... Een beetje nattigheid eerst... Toen moest je moeilijk gaan doen met doekjes en sokkenquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:11 schreef Darkwolf het volgende:
Jaartje of 10 denk ik.
Er kwam toen ook niet echt iets uit nog.
Toch kan ik mij niet de eerste keer herinneren dat dit wel gebeurde.
Dat zou toch een flinke WTF moment zijn geweest zou je zeggen.
Ja dat vraag ik me dus ook af. Eigenlijk ben ik gewoon misbruikt door vrouwen in mijn jeugd en heb ik er schade van opgelopen. Maar ik heb er ook welleens over nagedacht als we het taboe nou is zou verbreken en elke man gewoon op zijn 8e verkracht wordt door een vrouw van 13. Dan had de wereld er heel anders uit gezien.quote:Je antwoordt niet op mijn vraag. Uit welke bron verneem jij dat het beter voor je zou zijn als je er vroeg mee begint? Dat je vriendjes van 12 het toen net ontdekten, toen jij al 5 jaar aan je worpje liep te trekken, is toch leuk voor ze. Waar staat dat ze er ongezonder van zijn geworden door laat te beginnen?
Je hebt een account aangemaakt voor deze post?quote:
Valt me wel op dat ondanks dat meisjes eerder volwassen worden in de puberteit ze wel weer later beginnen te masturberen.quote:
Stiekem zaten ze natuurlijk al op hun 11e met hun mobieltje in hun kutjes te experimenteren.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef GoodGawd het volgende:
Ze liegen allemaal lijkt me duidelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |