Ik lieg heul niet!quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:39 schreef GoodGawd het volgende:
Ze liegen allemaal lijkt me duidelijk.
hoeft nietquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee.
Vaginisme zou best kunnen, heb ik wel eens over gelezen ja.
quote:
Wat zijn jullie toch cool!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 06:21 schreef crrrN het volgende:
7e fap.
10e vingeren (ja buurmeisje was nogal geyl op haar 12e).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 09:58 schreef Zero17 het volgende:
[..]
[..]
Wat zijn jullie toch cool!Vriendin met PDD-nos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Nuff said.![]()
Ik moest lachen.quote:
ja de echte baasquote:Op zaterdag 16 januari 2010 12:34 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Ik zat eerder te fappen dan dat ik kon lopen
Haha, je hebt de badkuip geneuqt!quote:Op zondag 31 januari 2010 17:10 schreef mistermysterion het volgende:
ik zat ik groep 8, euhm dus ik was 11 of 12 jaar.
De eerste keer dat ik klaar kwam was niet eens door mijn linkerhand (in mijn geval links).
Ik zat ik bad en was neukbewegingen aan het maken terwijl mijn geslachtsdeel naar achter wees. (zie afbeelding)
[ afbeelding ]
Dit zat ik een halfuur te doen en toen kreeg ik een fijn gevoel..
Pas later kwam ik erachter dat dit klaarkomen was.
Beetje stom maar grappig verhaal maargoed.
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:26 schreef Rodesneakers het volgende:
Ik ben pas sinds een paar weken echt begonnen (ik ben nu 15). Ik heb het toen ik jonger was (vanaf 12) al wel een aantal keren gedaan maar, ik werd er niet opgewonden van of whatever maar, toen probeerde ik het met glijmiddel en toen vond ik het wel lekker en sindsdien doe ik het zo'n 3 keer per dag.
Check mijn posthistory.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?
Been there done that.quote:
Dat mag/kan.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:22 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Been there done that.
Werd er nogal droevig van.
Wat moet ik er uit opmaken dan? Dat je rode sneakers wilt kopen?quote:
En jij dacht : Goh, laat ik de posthistorie eens opzoeken en mijn tijd aan iets nutteloos vergallen?quote:Op zondag 31 januari 2010 22:32 schreef Zero17 het volgende:
[..]
En je dacht: 'Goh, hiervoor maak ik even een nieuwe account aan' ?
quote:Op zondag 11 april 2010 10:02 schreef kaj180 het volgende:
Wat is "fappen"?
Dat slaat dus weer helemaal nergens op.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En jij dacht : Goh, laat ik de posthistorie eens opzoeken en mijn tijd aan iets nutteloos vergallen?
Fail
ligt het aan mij of is dat allemaal heel erg jong? de eerste keer dat ik het (iig bewust) deed was iets van 11/12 jaar ofzo, in ieder geval wel al in de puberteit! als je 8 bent ben je daar toch helemaal niet mee bezig?quote:
Meisjes waren eng toen ik 8 wasquote:Op zondag 11 april 2010 21:48 schreef picardmike het volgende:
Is er dan helemaal niemand anders die ook op jonge leeftijd verkracht is?
Precies dat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 07:38 schreef Tussendoortje het volgende:
Ik was ook iets van 7 ofzo. En onschuldigheid ofzo. Vaak is het niet eens zo van; nou, ik heb nu seksuele behoeftes dus ik ga dat doen.
Je komt er meestal gewoon achter dat het fijn is en dan doe je dat vaker.
dat gebeurde denk ik toen ik 10 was ergens.quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Ik dacht dat ik de enige was die zo "laat" was, maar blijkbaar toch niet...quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:23 schreef love_sharon het volgende:
15, nogal laat met zulke dingen. Grote mond maar weinig doen![]()
Lekker laat vergeleken met iedereen hier
En? Het kan toch ook fijn voelen zonder dat je klaarkomt?quote:Op zaterdag 24 april 2010 02:02 schreef Stefan het volgende:
Aan de reacties en leeftijden te zien begon iedereen jaren voordat er ook klaargekomen kon worden??
Ja, maar vingeren en aftrekken is toch wat anders dan met je geslachtsdelen spelen omdat het zo lekker is.quote:Op donderdag 29 april 2010 16:34 schreef Avey het volgende:
[..]
En? Het kan toch ook fijn voelen zonder dat je klaarkomt?
Ah, ik ben dus niet de enige...quote:Op zondag 1 november 2009 14:26 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb het heel lang niet kunnen vindenecht, jaren ofzo. Ik geef de tamponhandleiding van OB de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |