SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:43 schreef RickoKun het volgende:
the time has come took ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:44 schreef Smart_ass het volgende:
Is het trouwens Benito Pérez Galdós?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef RickoKun het volgende:
ik moet een drukje doen, maisnon en wolvendagen mogen op mij poepen terwijl ik een lekker drolletje in de porseleinen trol leg
Salvador Dali. n00b. Maisnon heeft 'm al.quote:
quote:
Dat was geen schrijver, gekquote:
Ik zei o.a. Want hij schreef ook.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Dat was geen schrijver, gek
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:54 schreef Smart_ass het volgende:
Ik had een 8,9 voor geschiedenis voor die Lenin/Stalin periode.hihihi.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even wat COD4'en.
Ik denk ik meld het even.
huh je broertje had dat toch alleen of ben je thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:55 schreef Skylark. het volgende:
Ik ga even wat SSBM'en.
Ik denk ik meld het even.
Die gozer was zo'n egotripperquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:50 schreef Maisnon het volgende:
Salvador Dalí is alles. Check dit potje mensen raden met Salvador Dali in de hoofdrol (en fysiek te gast om antwoord te geven)
Hij zegt ongeveer op elke vraag yes
Filmmaker? yes
TV? yes
Kunst? yes
Sports? yes
Ik ook...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:56 schreef Broekpaling het volgende:
Moe.
Ben nu thuis. Maar dat is Brawl, we hebben ook een GC.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:57 schreef Maisnon het volgende:
[..]
huh je broertje had dat toch alleen of ben je thuis
Die zijn allemaal geniaal.quote:
Jaaaa.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook...
Morgen uitslapen
JA JIJ ZEGT NIET WAT JE HEBT.quote:
Maar wat nou als ik dat niet wil?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen vast ook als trio trouwen.
Dan trouw ik wel met iemand anders. Ik ben erg loyaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?
Of wacht.. ben je erg rijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan trouw ik wel met iemand anders. Ik ben erg loyaal.
Ja, polygamie ftw!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen vast ook als trio trouwen.
Tranen in mn ogenquote:
Waarom niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeee, kom der maar bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik dan officier, rechter of advocaat ben.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
ALS DAT HET IS DAN![]()
Dat gaat wel erg ver.
Jij hield niet van slapen ?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
wie ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ga werk zoeken ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook...
Morgen uitslapen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
wie ik ben?Hahahaha. Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daarom ga ik altijd zo laat mogelijk naar bed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hield niet van slapen ?
Ombouwen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben alleen niet lesbisch. Wat nu?
Okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga wel met Japsnars trouwen, die komt uit 't gooi. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Je hebt wel snel Zh z'n gewoonte over genomen zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Crack_ het volgende:
SMAKEEEEEELIIIIIIIIIIIIJKKKKKKKKKKKKKKK
Hoezoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt wel snel Zh z'n gewoonte over genomen zeg.
EN ONZE INTERNETVERKERING DAN?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
WHUT!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt wel snel Zh z'n gewoonte over genomen zeg.
okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben kk lekker dus beter komen crack en wolvendagen en smart ass mij afhalen bij de rickokun drive in
Of trouw met mij, over tien jaar zwem ik in het geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Je weet het publiek wel aan je te binden hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Voor die 2 mensen die mijn "ik moet presenteren bericht" lazen en weten dat het van 9 tot 11 was:
er waren in totaal 4 mensen langsgekomen! an all time low.
Maar toch nog boeiende feedback.
Morgen zal het vast drukker zijnom 14 uur
Ik had hem naderhand ook gelezen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Voor die 2 mensen die mijn "ik moet presenteren bericht" lazen en weten dat het van 9 tot 11 was:
Hahaha ja het was ook niet verplicht toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Ze trouwt al met mij. En over tien jaar ben ik toch rijker dan jij zal zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of trouw met mij, over tien jaar zwem ik in het geld.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben alleen niet lesbisch. Wat nu?
Zaterdag hebben ze gemeet, dinsdag op woensdag weer en morgen gaan ze opnieuw meeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Hoe zit het nou tussen ZH en Crack_ trouwens?
Eetzequote:
Een heuse relatie noem ik dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zaterdag hebben ze gemeet, dinsdag op woensdag weer en morgen gaan ze opnieuw meeten.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben kk lekker dus beter komen crack en wolvendagen en smart ass mij afhalen bij de rickokun drive in
quote:Vrijdag 30 okt
Wolter Kroes Live in Grand Cafe Gooiland
Zaterdag 31 okt
Halloween met DJ Tony Cha Cha vanaf midnight
Bij de appie is het nog goedkoper.quote:
Bij de Aldi nog goedkoper.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij de appie is het nog goedkoper.
Faalhaas, euroshopper is goedkoperquote:
Ik moet toegeven dat ik daar niet zo goed in thuis benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faalhaas, euroshopper is goedkoper
Naja, twas bij iedereen zo rustigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet het publiek wel aan je te binden he. Hier en IRL.
Als ik een vrouw wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb hier nog wel een half kratje euroshopper voor je staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik daar niet zo goed in thuis ben
Ik hoef ook geen seks van d'r ofzo, of liefde, alleen gezelschapquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze trouwt al met mij. En over tien jaar ben ik toch rijker dan jij zal zijn.
Tevens:
[..]
Dat kan qua reisafstand niet uit, vanuit Zwolle naar Blaricum.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een half kratje euroshopper voor je staanVoor 1 euro plus het statiegeld mag je hem komen ophalen.
Je mag wel bij ons komen inwonen danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen seks van d'r ofzo, of liefde, alleen gezelschap!
Dank je wel voor zo'n (___) antwoordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef Zotheid het volgende:
Goh, waar zou je nou Nederlands kunnen leren.
Hmm, in de bibliotheek hebben ze boeken.
Leerboeken...
Met...
Nederlands!!!!11 OMGWTFBBQ
Sowieso, Nederlands willen leren dmv wikipedia.
Niet verplicht om langs te lopen bij mij. Wel verplicht dat ik er moest staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja het was ook niet verplicht toch?
En zo vroeg, dan vraag je erom!
Nooit, ik geef nooit op, zit niet in mijn karakter, als ik mezelf vergelijk met een aantal jaar geleden ben ik er met sprongen op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Jij hoort bij het MBO, wen er nou maar gewoon aan
Verplichte halfuurtje uitgezeten en ingeleverdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben opweg naar m'n tentamen. Gaat 'm niet worden btwdoei
Als Fas meedoet hebben we een lesbotriangle. Wat een mooi woord eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of trouw met mij, over tien jaar zwem ik in het geld.
Wikipedia? What the fuckquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ok jongens, nu even zonder dollen. Hoe kan ik het beste Nederlands leren zodat ik het echt ''perfect'' beheers? Helaas is een wikipedia pagina niet afdoende om het echt goed onder de knie te krijgen. Op school is ook geen optie want op het MBO wordt geen Nederlands gegeven. En toch wil ik het leren want ik wil niet zo'n vulgaire Mbo'er zijn.
Ik weet niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die blijft altijd bestaan toch? Ik vind het ook niet erg dat jij met Crack sekst.
Ik ook niet, maar ik wil even wat posten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden
Ach, het is maar een internetrelatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden
Bedrijfskundig gedoequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
Laten we een spannend onderwerp verzinnen om over te praten dan.
Lakitu, wat voor tentamen had je?
Die zit al op slotquote:
quote:
quote:
Hoe ik het ga doen zie ik wel, maar voor 31 12 09 kan ik Nederlands.quote:
Je moest eens weten mangquote:
Ik ben onderhand op een punt gekomen dat ik heel erg graag zou willen ruilen met jequote:
Gaat ie vervoerskosten vragen.quote:Bieden mag, lowballen niet. Combinatiekorting is mogelijk. Prijzen zijn exclusief verzendskosten. Meet-ups mogelijk: Amsterdam op za/zo/ma. Andere dagen mogelijk, gratis voor orders van boven de 100 euro, daaronder 6 euro vervoerskosten. Meer pics op aanvraag.
quote:
welk is dat dan?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
Ik zit te kijken naar zo'n topic in V&A. Staat er:
[..]
Gaat ie vervoerskosten vragen.!!!1 Wat een drol.
Ik weet het, m'n leven is aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben onderhand op een punt gekomen dat ik heel erg graag zou willen ruilen met je
[TK] Sneakers (Vans, Nike, New Balance, Reebok, Puma) 11-13quote:
[SEX]quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
[TK] Sneakers (Vans, Nike, New Balance, Reebok, Puma) 11-13
Daar staan me toch ook een paar afzichtelijke schoenen tussen zeg.
Waar ben jij mod trouwens?
Dragen ze allemaal op het MBOquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eckte shit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry maar ik praat niet, niks persoonlijks.
Hoezo hilarischquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt?Hahahaha. Wat hilarisch.
Uhuhquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Spekzolen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alleen [ afbeelding ] is nog redelijk maar die zolen.
Dan vind ik deze persoonlijk veel vetter:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Alleen [ afbeelding ] is nog redelijk maar die zolen.
Ja, ik wilde wel een leuk forum natuurlijk en het ligt me welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind dat er toch wel vaak hilarische topics langskomen daar.
Ado, kan jij even in het crewforum iets van een melding maken van:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, ik wilde wel een leuk forum natuurlijk en het ligt me wel
Neuken? Al gekomen.quote:
Das wel heel slecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ado, kan jij even in het crewforum iets van een melding maken van:
[PRIJSVRAAG] The Parlor Mob
Er is nog steeds geen winnaar bepaald maar het tweede concert is vandaag al
Het muziek of de manier hoe ze met die prijsvraag omgaan?quote:
Blijft echt teringtiefuskutquote:
Haha wat slecht.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ado, kan jij even in het crewforum iets van een melding maken van:
[PRIJSVRAAG] The Parlor Mob
Er is nog steeds geen winnaar bepaald maar het tweede concert is vandaag al
Die is goaf ja!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het muziek of de manier hoe ze met die prijsvraag omgaan?![]()
[..]
Blijft echt teringtiefuskut
Dit vind ik veel toffer:
Dan vind je Peter Chao vast ook goed:quote:
Nou dat laatste natuurlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het muziek of de manier hoe ze met die prijsvraag omgaan?![]()
[..]
Blijft echt teringtiefuskut
Dit vind ik veel toffer:
Vandaag? nee toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
MAAR! Ik ga naar Julian Plenti. Aanbid me hier.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Turkinnen die op je gaan zitten in de tram.![]()
Ik zie er toch niet uit als een stoel?
Ik beheer die twitter niet zelfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
Gaan dit soort uitspraken nog naar die twitter van je?![]()
Ja I know, daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik beheer die twitter niet zelf
quote:
Beheer je in je eentje de twitters van alle SCersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet ricko's twitter nog eens een keer updaten
Nee man, dat is de enige die ik hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Beheer je in je eentje de twitters van alle SCers
Zullen wij dan maar een monoloog houdenquote:
Je kunt niet samen een monoloog houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar een monoloog houden?
Dialoog, he haal ik ze doorelkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet samen een monoloog houden.
Ga trouwen, dan kom je erachter dat dat heus wel kanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet samen een monoloog houden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dialoog, he haal ik ze doorelkaar
Mono is ALTIJD één ding, zoals een monobrauw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dialoog, he haal ik ze doorelkaar
Mijn scooter maakt een monotoon geluidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mono is ALTIJD één ding, zoals een monobrauw.
Kankerkindertjes zijn hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de zoontjes van Rene froger adopteren.
Je mag mij wel adopteren! Mijn ouders zouden er zelfs geld op toe leggen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de zoontjes van Rene froger adopteren.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent kanker.
Die kinderen hebben nu al meer karakter dan jij ooit zult krijgen.
Van die decadente ballen zeker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk johJij kent ze alleen maar van die TV programma's, ik ken ze uit RL en het zijn gewoon verwende droeftoeters.
Niks, noppes, nada, karakter
Ja, dat soort types.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van die decadente ballen zeker?
HOOOOOO, woon je echt in van die villa wijken?![]()
Monobrauw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mono is ALTIJD één ding, zoals een monobrauw.
In real life? Je hebt ze een keer voorbij zien lopen zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk johJij kent ze alleen maar van die TV programma's, ik ken ze uit RL en het zijn gewoon verwende droeftoeters.
Niks, noppes, nada, karakter
Ik dacht dat daar allemaal van die verwaande kakkers woondenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat soort types.
Nee manIk woon in de 'gewone' wijk
Nee, ben ze weleens tegengekomen plus ik hoor genoeg verhalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In real life? Je hebt ze een keer voorbij zien lopen zeker.
Vanwaar ineens die brul?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen seksrelatie
Hier op vakantie geweest?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar allemaal van die verwaande kakkers woondenBen er op vakantie geweest, is wel grappig al die Porsches en racewagens, en van die mooie vrouwen met sjieke brillen.
En daar staan ook niet de minste huizen.
Seksrelatie dusquote:
Maar gaan jullie ook uit enzo of blijven jullie binnenshuis om daar te feesten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope
Want we vinden elkaar wel echt heel leuk ;d
Ehm, we hebben een rondje naar Den Haag gelopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar gaan jullie ook uit enzo of blijven jullie binnenshuis om daar te feesten?
Ga je nou morgen weer naar hem toe?
Dat is maar een internetrelatiequote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is maar een internetrelatie
Why 13.gif, are you a sad panda?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, we hebben een rondje naar Den Haag gelopen
Maar afgelopen dinsdag waren we heel lui, hebben we ook maar pizza bestelt enzo
En ja, maar dat is pas om half 12
Iedereen wil met jou trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat ik geliefd ben.
Waitwut? Okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars en ik hebben wel een seksrelatie.
Half 12 's nachts jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Why 13.gif, are you a sad panda?
[ afbeelding ]
En pas half 12? Dan heb je nog de hele dag, joh
Mag ik ook eens meedoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars en ik hebben wel een seksrelatie.
Dat is welquote:
In fucking belgiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is welja
Hij moet zeker weer werken?
Naja het is een soort seks/geld relatie, ik neem de seks zij het geldquote:
Ze is een hoer?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja het is een soort seks/geld relatie, ik neem de seks zij het geld
Maar je mag best meedoen
Dan hebben jullie vast wel weer genoeg om over te pratenquote:
Nee johquote:
FUCCCK, 22 MINUTEN WTFLAJWLA!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga morgen naar mijn opie en omie in Boxtelle, moet ik gewoon 22 minuten wachten in Den Bosch. 22 minuten!!!!
Ohja, nou dan hou je japsnars maar voor jezelf, misschien heeft hij ook wel een pianoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik mag ook niet meedoen met jou en ZH.
Wat boeit zot nou, it's all about Jappiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik mag ook niet meedoen met jou en ZH.
Ik heb echt een lekkere foto van hemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat boeit zot nou, it's all about Jappie
Kutquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahaha. Jap en ik doen met gewoon in 't zwembad bij hem achterin de tuin.
Hij is nog in aanbouw, hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hahahahaha. Jap en ik doen met gewoon in 't zwembad bij hem achterin de tuin.
Niks overtreft het zwembadquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kut
*Verzint iets om het te overtreffen
Seksen in het water is overrated.quote:
Rhenen.quote:
You don't knowquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Seksen in het water is overrated.
Eindhoven --> Den Haag, via Utrecht? What the fuckquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen.En dan moet ik eerst naar Utrecht, dan naar Den Bosch en dan naar Boxtelle.
En jij van Eindhoven naar Den Haag? Ook via Utrecht zeker?
Vind ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Seksen in het water is overrated.
Die wilden ze toch eerst juist niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn ouders zijn dus serieus aan het overwegen om dít huis te kopen
[ afbeelding ]
http://cloud.funda.nl/valentina_media/010/653/072_groot.jpg
Dus!
Ik vind het lelijk. Wat is dat glazen ding ernaast? Een privé kas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://cloud.funda.nl/valentina_media/010/653/072_groot.jpg
Dus!
Rhenen, die dierentuinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen.En dan moet ik eerst naar Utrecht, dan naar Den Bosch en dan naar Boxtelle.
En jij van Eindhoven naar Den Haag? Ook via Utrecht zeker?
Daar wonderen de kindertjes van Zot en Crack uitgebroedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Wat is dat glazen ding ernaast? Een privé kas?
Nou ze komt iig langs Boxtel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eindhoven --> Den Haag, via Utrecht? What the fuck
Volgens mij heb ik niet goed opgelet bij topografie.
Ik ga dat weer verkopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus!
Ik vind het maar irritant.quote:
Ja dat dacht ik, maar dat was boomven ofzoiets,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die wilden ze toch eerst juist niet?
Jaaa, Ouwehand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rhenen, die dierentuin
Nein, ik moet viaaaa tilburg breda dordrecht blablabl rotterdam blablabla den haag
Dat hoort er helemaal niet bij!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Wat is dat glazen ding ernaast? Een privé kas?
Ja seks onder de douche en in bad enzo is irritant. Zwembad is wel te doen. Zolang je er kunt staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga dat weer verkopen.
[..]
Ik vind het maar irritant.
Ik wil nog een keer seks de cockpit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar wonderen de kindertjes van Zot en Crack uitgebroed
Het duurt anderhalf uur iigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa, Ouwehand.Das hier een kilometer verderop ofzo.
Och jeetje.
Niet zo mooi als amersfoort en emmenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa, Ouwehand.Das hier een kilometer verderop ofzo.
Och jeetje.
O ja, met de shotgun.quote:
Zwembad heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja seks onder de douche en in bad enzo is irritant. Zwembad is wel te doen. Zolang je er kunt staan.
Jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja seks onder de douche en in bad enzo is irritant. Zwembad is wel te doen. Zolang je er kunt staan.
Dat is echt veel langer dan ik had verwachtquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als Maartje zwanger zou zijn krijgt ze een falcon punch.
WE GOAN LAMON NEERKNALLENquote:
Das eigenlijk alleen handig als het meisje groter is dan de jongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, met de shotgun.
[..]
Zwembad heb ik nog nooit gedaan.
Onder de douche is neuken ook niet te echt te doen, de rest wel.
Omdat hij moet werken, en dan zou hij hier pas rond 2 uur? 's nachts zijn ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
S_A zegt dat je daar moet uitstappen. Waarom komt ZH niet naar jou?
quote:
Omdat het vanaf Brussel niet goed te doen is naar Eindhoven en ik ben pas om half 12 in Den Haag.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
S_A zegt dat je daar moet uitstappen. Waarom komt ZH niet naar jou?
JOAH. VET HARD!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |