Jaaaa.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook...
Morgen uitslapen
JA JIJ ZEGT NIET WAT JE HEBT.quote:
Maar wat nou als ik dat niet wil?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen vast ook als trio trouwen.
Dan trouw ik wel met iemand anders. Ik ben erg loyaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?
Of wacht.. ben je erg rijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan trouw ik wel met iemand anders. Ik ben erg loyaal.
Ja, polygamie ftw!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen vast ook als trio trouwen.
Tranen in mn ogenquote:
Waarom niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeee, kom der maar bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik dan officier, rechter of advocaat ben.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
ALS DAT HET IS DAN![]()
Dat gaat wel erg ver.
Jij hield niet van slapen ?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
wie ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ga werk zoeken ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook...
Morgen uitslapen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
wie ik ben?Hahahaha. Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |