Jaaaa.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook...
Morgen uitslapen
JA JIJ ZEGT NIET WAT JE HEBT.quote:
Maar wat nou als ik dat niet wil?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen vast ook als trio trouwen.
Dan trouw ik wel met iemand anders. Ik ben erg loyaal.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?
Of wacht.. ben je erg rijk?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan trouw ik wel met iemand anders. Ik ben erg loyaal.
Ja, polygamie ftw!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
We kunnen vast ook als trio trouwen.
Tranen in mn ogenquote:
Waarom niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar wat nou als ik dat niet wil?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Okeee, kom der maar bijquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat ik dan officier, rechter of advocaat ben.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
ALS DAT HET IS DAN![]()
Dat gaat wel erg ver.
Jij hield niet van slapen ?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
wie ik ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Ga werk zoeken ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook...
Morgen uitslapen
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:05 schreef RickoKun het volgende:
wie ik ben?Hahahaha. Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, daarom ga ik altijd zo laat mogelijk naar bed.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij hield niet van slapen ?
Ombouwen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben alleen niet lesbisch. Wat nu?
Okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ga wel met Japsnars trouwen, die komt uit 't gooi. [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Je hebt wel snel Zh z'n gewoonte over genomen zeg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:13 schreef Crack_ het volgende:
SMAKEEEEEELIIIIIIIIIIIIJKKKKKKKKKKKKKKK
Hoezoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt wel snel Zh z'n gewoonte over genomen zeg.
EN ONZE INTERNETVERKERING DAN?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
WHUT!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hebt wel snel Zh z'n gewoonte over genomen zeg.
okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben kk lekker dus beter komen crack en wolvendagen en smart ass mij afhalen bij de rickokun drive in
Of trouw met mij, over tien jaar zwem ik in het geld.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:11 schreef Smart_ass het volgende:
Je weet het publiek wel aan je te binden hequote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Voor die 2 mensen die mijn "ik moet presenteren bericht" lazen en weten dat het van 9 tot 11 was:
er waren in totaal 4 mensen langsgekomen! an all time low.
Maar toch nog boeiende feedback.
Morgen zal het vast drukker zijnom 14 uur
Ik had hem naderhand ook gelezen hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Voor die 2 mensen die mijn "ik moet presenteren bericht" lazen en weten dat het van 9 tot 11 was:
er waren in totaal 4 mensen langsgekomen! an all time low.
Maar toch nog boeiende feedback.
Morgen zal het vast drukker zijnom 14 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |