Eindhoven --> Den Haag, via Utrecht? What the fuckquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen.En dan moet ik eerst naar Utrecht, dan naar Den Bosch en dan naar Boxtelle.
En jij van Eindhoven naar Den Haag? Ook via Utrecht zeker?
Vind ik niet eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Seksen in het water is overrated.
Die wilden ze toch eerst juist niet?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Oh, mn ouders zijn dus serieus aan het overwegen om dít huis te kopen
[ afbeelding ]
http://cloud.funda.nl/valentina_media/010/653/072_groot.jpg
Dus!
Ik vind het lelijk. Wat is dat glazen ding ernaast? Een privé kas?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
http://cloud.funda.nl/valentina_media/010/653/072_groot.jpg
Dus!
Rhenen, die dierentuinquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Rhenen.En dan moet ik eerst naar Utrecht, dan naar Den Bosch en dan naar Boxtelle.
En jij van Eindhoven naar Den Haag? Ook via Utrecht zeker?
Daar wonderen de kindertjes van Zot en Crack uitgebroedquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Wat is dat glazen ding ernaast? Een privé kas?
Nou ze komt iig langs Boxtel.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eindhoven --> Den Haag, via Utrecht? What the fuck
Volgens mij heb ik niet goed opgelet bij topografie.
Ik ga dat weer verkopen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus!
Ik vind het maar irritant.quote:
Ja dat dacht ik, maar dat was boomven ofzoiets,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die wilden ze toch eerst juist niet?
Jaaa, Ouwehand.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Rhenen, die dierentuin
Nein, ik moet viaaaa tilburg breda dordrecht blablabl rotterdam blablabla den haag
Dat hoort er helemaal niet bij!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vind het lelijk. Wat is dat glazen ding ernaast? Een privé kas?
Ja seks onder de douche en in bad enzo is irritant. Zwembad is wel te doen. Zolang je er kunt staan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ga dat weer verkopen.
[..]
Ik vind het maar irritant.
Ik wil nog een keer seks de cockpit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar wonderen de kindertjes van Zot en Crack uitgebroed
Het duurt anderhalf uur iigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa, Ouwehand.Das hier een kilometer verderop ofzo.
Och jeetje.
Niet zo mooi als amersfoort en emmenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jaaa, Ouwehand.Das hier een kilometer verderop ofzo.
Och jeetje.
O ja, met de shotgun.quote:
Zwembad heb ik nog nooit gedaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja seks onder de douche en in bad enzo is irritant. Zwembad is wel te doen. Zolang je er kunt staan.
Jij hebt ervaring?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja seks onder de douche en in bad enzo is irritant. Zwembad is wel te doen. Zolang je er kunt staan.
Dat is echt veel langer dan ik had verwachtquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als Maartje zwanger zou zijn krijgt ze een falcon punch.
WE GOAN LAMON NEERKNALLENquote:
Das eigenlijk alleen handig als het meisje groter is dan de jongen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
O ja, met de shotgun.
[..]
Zwembad heb ik nog nooit gedaan.
Onder de douche is neuken ook niet te echt te doen, de rest wel.
Omdat hij moet werken, en dan zou hij hier pas rond 2 uur? 's nachts zijn ofzoquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
S_A zegt dat je daar moet uitstappen. Waarom komt ZH niet naar jou?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |