Nee, ben ze weleens tegengekomen plus ik hoor genoeg verhalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In real life? Je hebt ze een keer voorbij zien lopen zeker.
Vanwaar ineens die brul?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen seksrelatie
Hier op vakantie geweest?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar allemaal van die verwaande kakkers woondenBen er op vakantie geweest, is wel grappig al die Porsches en racewagens, en van die mooie vrouwen met sjieke brillen.
En daar staan ook niet de minste huizen.
Seksrelatie dusquote:
Maar gaan jullie ook uit enzo of blijven jullie binnenshuis om daar te feesten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope
Want we vinden elkaar wel echt heel leuk ;d
Ehm, we hebben een rondje naar Den Haag gelopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar gaan jullie ook uit enzo of blijven jullie binnenshuis om daar te feesten?
Ga je nou morgen weer naar hem toe?
Dat is maar een internetrelatiequote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is maar een internetrelatie
Why 13.gif, are you a sad panda?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, we hebben een rondje naar Den Haag gelopen
Maar afgelopen dinsdag waren we heel lui, hebben we ook maar pizza bestelt enzo
En ja, maar dat is pas om half 12
Iedereen wil met jou trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat ik geliefd ben.
Waitwut? Okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars en ik hebben wel een seksrelatie.
Half 12 's nachts jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Why 13.gif, are you a sad panda?
[ afbeelding ]
En pas half 12? Dan heb je nog de hele dag, joh
Mag ik ook eens meedoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars en ik hebben wel een seksrelatie.
Dat is welquote:
In fucking belgiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is welja
Hij moet zeker weer werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |