Beheer je in je eentje de twitters van alle SCersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:35 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet ricko's twitter nog eens een keer updaten
Nee man, dat is de enige die ik hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:37 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Beheer je in je eentje de twitters van alle SCers
Zullen wij dan maar een monoloog houdenquote:
Je kunt niet samen een monoloog houden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar een monoloog houden?
Dialoog, he haal ik ze doorelkaarquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet samen een monoloog houden.
Ga trouwen, dan kom je erachter dat dat heus wel kanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt niet samen een monoloog houden.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dialoog, he haal ik ze doorelkaar
Mono is ALTIJD één ding, zoals een monobrauw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dialoog, he haal ik ze doorelkaar
Mijn scooter maakt een monotoon geluidquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mono is ALTIJD één ding, zoals een monobrauw.
Kankerkindertjes zijn hetquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de zoontjes van Rene froger adopteren.
Je mag mij wel adopteren! Mijn ouders zouden er zelfs geld op toe leggen!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:14 schreef Allure_ het volgende:
Ik wil de zoontjes van Rene froger adopteren.
Tuurlijk johquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent kanker.
Die kinderen hebben nu al meer karakter dan jij ooit zult krijgen.
Van die decadente ballen zeker?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk johJij kent ze alleen maar van die TV programma's, ik ken ze uit RL en het zijn gewoon verwende droeftoeters.
Niks, noppes, nada, karakter
Ja, dat soort types.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van die decadente ballen zeker?
HOOOOOO, woon je echt in van die villa wijken?![]()
Monobrauw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mono is ALTIJD één ding, zoals een monobrauw.
In real life? Je hebt ze een keer voorbij zien lopen zekerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Tuurlijk johJij kent ze alleen maar van die TV programma's, ik ken ze uit RL en het zijn gewoon verwende droeftoeters.
Niks, noppes, nada, karakter
Ik dacht dat daar allemaal van die verwaande kakkers woondenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, dat soort types.
Nee manIk woon in de 'gewone' wijk
Nee, ben ze weleens tegengekomen plus ik hoor genoeg verhalenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:31 schreef Allure_ het volgende:
[..]
In real life? Je hebt ze een keer voorbij zien lopen zeker.
Vanwaar ineens die brul?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb geen seksrelatie
Hier op vakantie geweest?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar allemaal van die verwaande kakkers woondenBen er op vakantie geweest, is wel grappig al die Porsches en racewagens, en van die mooie vrouwen met sjieke brillen.
En daar staan ook niet de minste huizen.
Seksrelatie dusquote:
Maar gaan jullie ook uit enzo of blijven jullie binnenshuis om daar te feesten?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nope
Want we vinden elkaar wel echt heel leuk ;d
Ehm, we hebben een rondje naar Den Haag gelopenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar gaan jullie ook uit enzo of blijven jullie binnenshuis om daar te feesten?
Ga je nou morgen weer naar hem toe?
Dat is maar een internetrelatiequote:
Gelukkig welquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is maar een internetrelatie
Why 13.gif, are you a sad panda?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ehm, we hebben een rondje naar Den Haag gelopen
Maar afgelopen dinsdag waren we heel lui, hebben we ook maar pizza bestelt enzo
En ja, maar dat is pas om half 12
Iedereen wil met jou trouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Ik kan er niets aan doen dat ik geliefd ben.
Waitwut? Okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars en ik hebben wel een seksrelatie.
Half 12 's nachts jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Why 13.gif, are you a sad panda?
[ afbeelding ]
En pas half 12? Dan heb je nog de hele dag, joh
Mag ik ook eens meedoen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:41 schreef Smart_ass het volgende:
Japsnars en ik hebben wel een seksrelatie.
Dat is welquote:
In fucking belgiequote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is welja
Hij moet zeker weer werken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |