Hahaha ja het was ook niet verplicht toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:17 schreef Maisnon het volgende:
Voor die 2 mensen die mijn "ik moet presenteren bericht" lazen en weten dat het van 9 tot 11 was:
er waren in totaal 4 mensen langsgekomen! an all time low.
Maar toch nog boeiende feedback.
Morgen zal het vast drukker zijnom 14 uur
Ze trouwt al met mij. En over tien jaar ben ik toch rijker dan jij zal zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of trouw met mij, over tien jaar zwem ik in het geld.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:10 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben alleen niet lesbisch. Wat nu?
Zaterdag hebben ze gemeet, dinsdag op woensdag weer en morgen gaan ze opnieuw meeten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
Hoe zit het nou tussen ZH en Crack_ trouwens?
Eetzequote:
Een heuse relatie noem ik dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zaterdag hebben ze gemeet, dinsdag op woensdag weer en morgen gaan ze opnieuw meeten.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben kk lekker dus beter komen crack en wolvendagen en smart ass mij afhalen bij de rickokun drive in
quote:Vrijdag 30 okt
Wolter Kroes Live in Grand Cafe Gooiland
Zaterdag 31 okt
Halloween met DJ Tony Cha Cha vanaf midnight
Bij de appie is het nog goedkoper.quote:
Bij de Aldi nog goedkoper.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij de appie is het nog goedkoper.
Faalhaas, euroshopper is goedkoperquote:
Ik moet toegeven dat ik daar niet zo goed in thuis benquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Faalhaas, euroshopper is goedkoper
Naja, twas bij iedereen zo rustigquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je weet het publiek wel aan je te binden he. Hier en IRL.
Als ik een vrouw wasquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik ben kk lekker dus beter komen crack en wolvendagen en smart ass mij afhalen bij de rickokun drive in
Ik heb hier nog wel een half kratje euroshopper voor je staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat ik daar niet zo goed in thuis ben
Ik hoef ook geen seks van d'r ofzo, of liefde, alleen gezelschapquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze trouwt al met mij. En over tien jaar ben ik toch rijker dan jij zal zijn.
Tevens:
[..]
Dat kan qua reisafstand niet uit, vanuit Zwolle naar Blaricum.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb hier nog wel een half kratje euroshopper voor je staanVoor 1 euro plus het statiegeld mag je hem komen ophalen.
Je mag wel bij ons komen inwonen danquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen seks van d'r ofzo, of liefde, alleen gezelschap!
Dank je wel voor zo'n (___) antwoordquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:04 schreef Zotheid het volgende:
Goh, waar zou je nou Nederlands kunnen leren.
Hmm, in de bibliotheek hebben ze boeken.
Leerboeken...
Met...
Nederlands!!!!11 OMGWTFBBQ
Sowieso, Nederlands willen leren dmv wikipedia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |