Het zou kunnen zijn dat ten tijde van de bevalling het dier nog een vrouw was maar tegenwoordig als "man" door het leven gaat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even een biologieles van ome ZH ...
Nee, wel goed gevonden trouwens...quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef wolvendagen het volgende:
Is het die blauwe geest uit Aladdin?
Die kan niet internetten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, het is niet je moeder.
Ja, ammehoelaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat ten tijde van de bevalling het dier nog een vrouw was maar tegenwoordig als "man" door het leven gaat.
Zie ge nie da we een spellegie aan he spele zijn, verrekte mongoal.quote:
ZOALS DIE ENE VISquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:26 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het zou kunnen zijn dat ten tijde van de bevalling het dier nog een vrouw was maar tegenwoordig als "man" door het leven gaat.
Dan weet ik het niet.quote:
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Zotheid het volgende:
IS HET EEN HOND?
OMGquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel goed gevonden trouwens...
Neequote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan weet ik het niet.
IS HET EEN AAPJE?
Nee, warmquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
OMG
is het de pratende kaars uit Belle en het Beest?
Ja oke.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZOALS DIE ENE VIS
EN ALS DIE MANNELIJKE LEIDER DAN DOOD GAAT WORDT DIE ANDERE GROOTSTE VIS INEENS EEN MANNETJES VIS
IS HET IETS UIT TOY-STORY?quote:
DE KANDELAAR?quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vader![]()
![]()
.
Hij was ziek dus hij ging naar de dokter. Komt ie zo thuis, dus ik zeg: "EN wat zei hij? Hoe lang heb je nog?"
Hij zo van "Het was een zij. En ze zei dat we nog een uurtje hadden voordat de volgende patient kwam".
![]()
.
quote:
I am sooooo good. Oke ik ga kaas pakken en in die tijd verzin ik iemandquote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Ik ging zo wijn ruiken en toen ging het te schuin en kwam het in mijn neus.
Waarom..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Noob.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:32 schreef Zotheid het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Is het een fictief personage?
Een man dus?quote:
Bij mijn huisarts doen ze niet aan ruime planning, daarom moet ik altijd driekwartier tot anderhalf uur wachten als ik een afspraak hebquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn vader![]()
![]()
.
Hij was ziek dus hij ging naar de dokter. Komt ie zo thuis, dus ik zeg: "EN wat zei hij? Hoe lang heb je nog?"
Hij zo van "Het was een zij. En ze zei dat we nog een uurtje hadden voordat de volgende patient kwam".
![]()
.
Ja hier ook... Ik maak toch niet voor niets een afspraak ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts doen ze niet aan ruime planning, daarom moet ik altijd driekwartier tot anderhalf uur wachten als ik een afspraak heb![]()
![]()
Huisartsen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Bij mijn huisarts doen ze niet aan ruime planning, daarom moet ik altijd driekwartier tot anderhalf uur wachten als ik een afspraak heb![]()
![]()
Europees?quote:
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Europees?
Is hij langer dan 10 jaar dood?
Schrijver?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |