Tering, ik hoop van harte dat je er niet zo makkelijk vanaf gaat komen. Als het voor een cijfer is, waarom doe je niet gewoon iets meer je best?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:52 schreef lolyizlekker het volgende:
hallo iedereen
ik moet wat vinden over gedrag van pauwen hm... en ook gedragssystemen ervan
ik kan er egt niets over vinde![]()
het enige wat ik op google vind gaat over pauw.. en witteman
hebben jullie goeie links voor mij?
of ehmm vertel gelijk wat over die gedragssystemen??
alvast bedankt![]()
![]()
ik doe dit want het is voor een cijfer anders had ik et niet gedaan
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:33 schreef phpmystyle het volgende:
Ts wat voor opleiding doe je? En is het inmiddels niet kort dag voor dat werkstuk?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:39 schreef GanGStaR het volgende:
vraagje, wat is volgens jou pauw in het engels?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee snugger, GanGStaR vraagt het aan TS
Wat Japsnars zegt..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:41 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Dat kun je toch ook zelf wel opzoeken
haha ik lees het, geen probleemquote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:50 schreef Pannenkoeken het volgende:
[..]
Ja sorry, ik dacht dat jij TS was
Ik denk eerder wow spelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:01 schreef GanGStaR het volgende:
Volgens mij is TS de dokter aan het bellen voor een briefje dat hij zijn verslag niet kon schrijven...
Nee lutser, peafowl. Een peacock is een mannetjes pauw.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef lolyizlekker het volgende:
keb et eindelk af ffs bedankt voor jullie sarcasme![]()
![]()
en ik doe vwo![]()
![]()
en pauw in het engels is peacock
en gedrag is behaviour
en dat weet ik uit mn hoofd![]()
Waarom die vraag dan, of wis je de url van google niet meer? maar maakt niet uit hoor, met vwo ga je dan wel ergens anders onder uit..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef lolyizlekker het volgende:
![]()
en ik doe vwo![]()
![]()
en gedrag is behaviour
Ik zet in op Nederlandsquote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:19 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
Waarom die vraag dan, of wis je de url van google niet meer? maar maakt niet uit hoor, met vwo ga je dan wel ergens anders onder uit..
Ik heb VMBO-basis gedaan, maar zelfs ik heb nooit zo verschrikkelijk getypt. Of jij moet aan de zyklon b of je leraar is knettergek geworden,quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:16 schreef lolyizlekker het volgende:
![]()
en ik doe vwo![]()
![]()
en gedrag is behaviour
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |