Niet verplicht om langs te lopen bij mij. Wel verplicht dat ik er moest staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja het was ook niet verplicht toch?
En zo vroeg, dan vraag je erom!
Nooit, ik geef nooit op, zit niet in mijn karakter, als ik mezelf vergelijk met een aantal jaar geleden ben ik er met sprongen op vooruit gegaan.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:09 schreef Crack_ het volgende:
Jij hoort bij het MBO, wen er nou maar gewoon aan
Verplichte halfuurtje uitgezeten en ingeleverdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:59 schreef Lakitu het volgende:
Ik ben opweg naar m'n tentamen. Gaat 'm niet worden btwdoei
Als Fas meedoet hebben we een lesbotriangle. Wat een mooi woord eigenlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Of trouw met mij, over tien jaar zwem ik in het geld.
Wikipedia? What the fuckquote:Op donderdag 29 oktober 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
Ok jongens, nu even zonder dollen. Hoe kan ik het beste Nederlands leren zodat ik het echt ''perfect'' beheers? Helaas is een wikipedia pagina niet afdoende om het echt goed onder de knie te krijgen. Op school is ook geen optie want op het MBO wordt geen Nederlands gegeven. En toch wil ik het leren want ik wil niet zo'n vulgaire Mbo'er zijn.
Ik weet niet wat ik daarvan moet vindenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die blijft altijd bestaan toch? Ik vind het ook niet erg dat jij met Crack sekst.
Ik ook niet, maar ik wil even wat posten.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden
Ach, het is maar een internetrelatie.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden
Bedrijfskundig gedoequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
Laten we een spannend onderwerp verzinnen om over te praten dan.
Lakitu, wat voor tentamen had je?
Die zit al op slotquote:
quote:
quote:
Hoe ik het ga doen zie ik wel, maar voor 31 12 09 kan ik Nederlands.quote:
Je moest eens weten mangquote:
Ik ben onderhand op een punt gekomen dat ik heel erg graag zou willen ruilen met jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |